* Αφαίρεση από το Δημοτικό ενός χρόνου που θα αναπληρωθεί με την ενίσχυση του νηπιαγωγείου, το οποίο είναι πλέον υποχρεωτικό. Στο δημοτικό οι μαθητές θα καλούνται να φοιτήσουν για πέντε χρόνια αντί έξι, όπως ισχύει σήμερα.

* Επιστροφή στη φιλοσοφία των «δεσμών». Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται σε 4-5 βασικά μαθήματα ανάλογα με τον τομέα επιλογής τους: 1) Θετικές επιστήμες, 2) Εφαρμοσμένες, 3) Ανθρωπιστικές, 4) Οικονομικές.

* Δημιουργία προπαρασκευαστικού έτους μετά το λύκειο που θα λειτουργεί ως προθάλαμος για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ. Το έτος αυτό θα διανύουν οι ενδιαφερόμενοι στα ΑΕΙ ή στα ΤΕΙ της επιλογής τους και εφόσον ολοκληρώνεται επιτυχώς θα συνεχίζουν τις σπουδές τους.

* Δημιουργία ενός Εθνικού Κέντρου Εξετάσεων, στα πρότυπα του Βρετανικού Συμβουλίου, το οποίο θα είναι αποκλειστικά υπεύθυνο για τη διεξαγωγή των εισαγωγικών εξετάσεων στα πανεπιστήμια. Στις αρμοδιότητες του Εθνικού Κέντρου Εξετάσεων θα περιλαμβάνονται όλα τα σχετικά με τις πανελλαδικές ζητήματα, από τα θέματα ως την αξιοπιστία και το αδιάβλητο.

* Δραστική μείωση του αριθμού των μαθημάτων που διδάσκονται στα γυμνάσια και στα λύκεια, ώστε οι μαθητές να μη φορτώνονται με «άχρηστη» γνώση και μεγάλο όγκο δουλειάς στο σπίτι. Βασικός άξονας της μεταρρύθμισης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα πρέπει να είναι η μείωση ως και ο υποδιπλασιασμός των μαθημάτων, 6-7 από 12-13 που διδάσκονται σήμερα στα γυμνάσια και λύκεια. Τα μαθήματα αυτά θα αφορούν τις βασικές επιστήμες των Μαθηματικών, της Φυσικής, της Χημείας, της Ιστορίας, της Εκθεσης, καθώς και μια ξένη γλώσσα.