Σ τις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνεται και η λειτουργία και συντήρηση των δρόμων της παραχώρησης έναντι είσπραξης διοδίων. Η είσπραξη των διοδίων από τον ιδιώτη επενδυτή θα ξεκινήσει σύντομα, μετά την έναρξη της παραχώρησης, στους σταθμούς που ήδη λειτουργούν, με το σύστημα του σταθερού ποσού ανά διέλευση. Οπως έγινε και στα άλλα τμήματα των εθνικών οδών που ανέλαβαν ιδιωτικές εταιρείες, σύντομα αναμένονται αυξήσεις από 40% ως και 50%. Ωστόσο, όταν το έργο ολοκληρωθεί στο σύνολό του, σε περίπου έξι χρόνια, οι οδηγοί θα καταβάλλουν στην παραχωρησιούχο κοινοπραξία διόδια ανάλογα με την απόσταση που διανύουν. Τα αναλογικά αυτά διόδια έχουν οριστεί στα 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος των διοδίων (με 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο) για τη διαδρομή Αθήνα – Τσακώνα θα είναι 13,70 ευρώ και για τη διαδρομή Αθήνα- Γιάννενα (μαζί με τη διέλευση της γέφυρας Ρίου- Αντιρρίου) θα ανέρχεται στα 27,60 ευρώ.

Για παράδειγμα η διαδρομή Αθήνα- Πάτρα σήμερα κοστίζει 4 ευρώ και μετά την παραχώρηση του άξονα θα κοστίζει 7,5 ευρώ, σχεδόν το διπλάσιο. Στο τμήμα ως Πάτρα θα λειτουργούν τρεις σταθμοί, σε Ζευγολατιό, Αίγιο και Ρίο. Στο τμήμα ως Τσακώνα τέσσερις σταθμοί, σε Κάτω Αχαΐα, Αμαλιάδα, Ανεμοχώρι και Αητό.