Στόχος η ανάπτυξη της νέας αλυσίδας και στο εξωτερικό

Μετά την εξαγορά της αλυσίδας Ρlus, ο Βασιλόπουλος προχωρεί στη δημιουργία ενός νέου τύπου καταστήματος για χαμηλά βαλάντια, διευρύνοντας έτσι το δίκτυο των πωλήσεών του. Πρόκειται για καταστήματα τύπου discount supermarket, αν και στην ανακοίνωση της εταιρείας δεν αναφέρεται αυτός ο όρος.

«Ο νέος αυτός τύπος καταστήματος θα φέρει το εμπορικό σήμα “Lion Food Stores” και θα συνδυάζει τις χαμηλές τιμές, μια ευρεία ποικιλία ποιοτικών προϊόντων,τον πρωτοποριακό σχεδιασμό,την αυστηρή εφαρμογή κανόνων υγιεινής και ασφαλείας των τροφίμων, καθώς και τη χρήση τεχνολογίας που θα είναι απλή και φιλική προς τον καταναλωτή.O συγκεκριμένος τύπος καταστήματος θα έχει χώρο πώλησης 900-1.000 τ.μ.,με ποικιλία που θα ανέρχεται περίπου σε 3.000 κωδικούς προϊόντων ευρείας κατανάλωσηςσε πολύ οικονομικές τιμές» αναφέρεται χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση της εταιρείας.

Τα συγκεκριμένα καταστήματα θα διαθέτουν τόσο επώνυμα προϊόντα όσο και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της ΑΒ με τα εμπορικά σήματα «365» και «Care».

Τα πρώτα πιλοτικά καταστήματα θα λειτουργήσουν σε πρωτεύουσες νομών της περιφέρειας ως το τέλος του 2008 και, ανάλογα με την αποδοχή των καταναλωτών, ο νέος τύπος καταστήματος προβλέπεται να αναπτυχθεί περαιτέρω εντός και εκτός Ελλάδος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δραστηριοποιείται στον χώρο του λιανικού εμπορίου τροφίμων από το 1969 και από το 1992 είναι μέλος του βελγικού ομίλου Delhaize. Στο τέλος του 2007 ο όμιλος λειτουργούσε 159 καταστήματα (113 καταστήματα λιανικής, 10 cash-and-carry και 36 καταστήματα δικαιόχρησης) και απασχολούσε 7.545 εργαζομένους. Κατά το 2007 οι ενοποιημένες πωλήσεις ανήλθαν σε 1.174,9 εκατ. ευρώ και τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων σε 50 εκατ. ευρώ.