Νέα υπηρεσία ανακοίνωσε η Citibank για την προστασία των πελατών της

Στη λήψη μέτρων με στόχο να αποτρέψουν επιτήδειους να ληστέψουν τους κατόχους των πιστωτικών καρτών προχωρούν οι τράπεζες, καθώς το φαινόμενο παρουσιάζει έξαρση τα τελευταία χρόνια.

Η Citibank ανακοίνωσε μια νέα υπηρεσία η οποία επιτρέπει στους πελάτες της να έχουν πλήρη και άμεσο έλεγχο των συναλλαγών τους με την κάρτα, ενημερώνοντάς τους μέσω γραπτού μηνύματος στο κινητό ή στο e-mail για την εκάστοτε συναλλαγή τη στιγμή που πραγματοποιείται.

Αυτό αποτελεί το κύριο χαρακτηριστικό της Υπηρεσίας Citibank Αlerts η οποία παρέχεται στους πελάτες των καρτών Citibank (Visa & ΜasterCard) και Diners, αυξάνοντας το επίπεδο ασφαλείας στις συναλλαγές.

Οπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, τα μηνύματα παρέχουν πλήρη ενημέρωση σε κάθε περίπτωση χρήσης της κάρτας για αγορές σε καταστήματα, αναφέροντας την ημερομηνία, το ποσόν και το κατάστημα. Επιπλέον, πληροφορούν τον πελάτη για οποιαδήποτε συναλλαγή μπορεί να θεωρηθεί ύποπτη, για τυχόν απενεργοποίηση της κάρτας για λόγους ασφαλείας και για κάθε καταχώρηση λανθασμένου κωδικού ΡΙΝ κατά τη χρήση της κάρτας.

Η παραπάνω ενημέρωση περιορίζει τις περιπτώσεις μη εξουσιοδοτημένης χρήσης της κάρτας και μεγιστοποιεί το επίπεδο προστασίας των κατόχων καρτών σε συνδυασμό με την Υπηρεσία Εγκαιρης Ειδοποίησης σε Περίπτωση Απάτης, η οποία υποδεικνύει συναλλαγές που διαφέρουν κατά πολύ από την προηγούμενη αγοραστική συμπεριφορά του κατόχου.