Υπάρχουν πολλά πράγματα από τα οποία μπορούμε να αναγνωρίσουμε μια χώρα. Δύο από αυτά είναι η σημαία και το φαγητό της. Η ομάδα της διαφημιστικής εταιρίας WHYBIN/TBWA σκέφτηκε πολύ έξυπνα να τα συνδυάσει και το εκτέλεσε με τον καλύτερο τρόπο φτιάχνοντας 17 σημαίες για την καμπάνια του Διεθνούς Γαστρονομικού Φεστιβάλ του Σίδνευ. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη διοργάνωση φαγητού της χώρας, με πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες και σεφ από όλα τα μέρη του κόσμου.

Από την συγκεκριμένη καμπάνια, δεν λείπει και η ελληνική σημαία, φτιαγμένη με μία από τα πιο αναγνωρίσιμα -διεθνώς- προϊόντα της χώρας μας: τη φέτα και τις ελιές Καλαμών.

Πάρτε μια ιδέα με μερικές από τις υπόλοιπες δημιουργίες τους

Φρέσκος τόνος και ρύζι για τη σημαία της Ιαπωνίας

Οχι και πολύ κολακευτικό, αλλά τι να κάνουμε που η κουζίνα της Αμερικής
είναι γνωστή για τα χοτ-ντογκ της…

Μπλε τυρί, μπρι και σταφύλια για τη Γαλλία

Μπείτε εδώ για να δείτε ολόκληρο το θέμα.