Πρωτοβουλία να παραμείνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ο κ. Θανάσης Ζηλιασκόπουλος ανέλαβε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ κ. Στέργιος Πιτσιόρλας.
Οπως δήλωσε στο BHMA FM ο κ. Πιτσιόρλας το πρόβλημα της Ειδομένης λύθηκε, άλλωστε ο κ. Ζηλιασκόπουλος δεν φέρει καμμία ευθύνη για την κατάσταση ενώ μια τέτοια εξέλιξη θα δημιουργήσει καθυστερήσεις στην ιδιωτικοποίηση της εταιρίας.
Οπως είναι γνωστό η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανήκει στο ΤΑΙΠΕΔ.

Συγκεκριμένα την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ, Στέργιος Πιτσιόρλας μίλησε στους Βασίλη Χιώτη, Νότη Παπαδόπουλο και Γιώργο Παπαχρήστο για τις αποκρατικοποιήσεις.{{{ audio1 }}}

Για την κυβέρνηση και το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων

«Εγώ αισθάνομαι ότι υπάρχει σαφής και αποφασιστική στάση της κυβέρνησης να υλοποιηθεί αυτό το πρόγραμμα και σαφής και αποφασιστική στάση του πρωθυπουργού. Σας θυμίζω ότι στις τελευταίες εκλογές, ο ΣΥΡΙΖΑ στο προεκλογικό του πρόγραμμα περιέλαβε τις εννιά αυτές αποκρατικοποιήσεις και γι’ αυτές πήρε και την έγκριση του ελληνικού λαού»

Για τον ΟΛΠ

«Το γεγονός ότι ο κ. Δρίτσας είχε πλήρη γνώση όλων αυτών των θεμάτων και μεγάλη ευαισθησία μπορεί να δημιούργησε κάποιες στιγμές εντάσεις (σ.σ.: για τον ΟΛΠ), στην ουσία όμως ήταν μια θετική συμβολή, η οποία τελικά πιστεύω ότι λειτούργησε πάρα πολύ θετικά. Στις 21 Δεκεμβρίου θα έχουμε τις δεσμευτικές προσφορές»

Για τα περιφερειακά αεροδρόμια

«Προσπαθούμε μέσα στις επόμενες μέρες να ολοκληρώσουμε την υπογραφή της σύμβασης για τα αεροδρόμια. […]

Η υπογραφή της σύμβασης για τα αεροδρόμια είναι το μεγαλύτερο σήμα που θα δοθεί σε όλη την επενδυτική κοινότητα. Διότι την ώρα που από γερμανική πλευρά -δεν δαιμονοποιώ τίποτα – κατά περιόδους εγείρεται θέμα συμμετοχής ή όχι της Ελλάδας στο ευρώ, έχουμε μια γερμανική εταιρεία που επενδύει 1 δις 200 εκατομμύρια στην Ελλάδα»

Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

«Πήρα την παραίτηση του κ. Ζηλιασκόπουλου, δεν έχω μιλήσει ακόμα μαζί του. Προσπαθώ να επικοινωνήσω, αλλά υπάρχει κάποιο πρόβλημα στην επικοινωνία σήμερα. Από την πλευρά μου, θα ήθελα να του ζητήσω να παραμείνει.

Το πρόβλημα της Ειδομένης είναι πρόβλημα που ξεφεύγει από τα όρια και των δικών μου αρμοδιοτήτων και των αρμοδιοτήτων του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, είναι ένα γενικότερο θέμα τώρα μην το μπλέκουμε.

Για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ το πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω πώς το βγάζετε ότι είναι κερδοφόρα. Είναι κερδοφόρα μεν, αλλά υπό πολλές προϋποθέσεις. Η ολοκλήρωση της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έχει ως αποτέλεσμα να πετύχουμε μία διαγραφή ενός χρέους 700 εκατομμυρίων. Όλο αυτό, είναι ένα θέμα πάρα πολύ δύσκολο. Η δυσκολία η μεγάλη που έχουμε στον συγκεκριμένο διαγωνισμό μόνο, είναι ότι στο ένα του κομμάτι που αφορά στη συντήρηση έχουμε πολύ σαφή ενδιαφέροντα – συμμετοχές δηλαδή ενεργές στον διαγωνισμό – ενώ στο θέμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουμε ένα πρόβλημα ασάφειας των υποψήφιων επενδυτών. Υπάρχει ενδιαφέρον μεγάλο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Δυστυχώς όμως, στο σημείο που παραλάβαμε τον διαγωνισμό, στη δεύτερη φάση που τον βρήκαμε εμείς, δεν έχουμε τη δυνατότητα να ανοίξουμε την πόρτα για να μετάσχουν και νέες εταιρείες»

Για τον Αστέρα Βουλιαγμένης και το Ελληνικό

«Με τον Αστέρα Βουλιαγμένης είμαστε σε μία διαπραγμάτευση για μία δραστική βελτίωση και αλλαγή αυτής της πρότασης, για μία προσαρμογή της στα δεδομένα που έθεσε το ΣτΕ και πιστεύω ότι τις επόμενες ημέρες θα μπορούμε να υποβάλλουμε ένα καινούργιο σχέδιο, που θα έχει όλες τις δυνατότητες να γίνει αποδεκτό. Άρα λοιπόν αυτό θεωρώ ότι βαίνει προς ολοκλήρωση. Και για το Ελληνικό έχει ξεπαγώσει, απ’ ό,τι βλέπετε η διαδικασία, έχει οριστεί από την πλευρά της κυβέρνησης κεντρικός συντονιστής για την υλοποίηση του έργου. Πρέπει όμως να γίνει μία τελική συνεννόηση-διαπραγμάτευση με τους επενδυτές, διότι υπάρχουν θέματα, τα οποία χρήζουν βελτίωσης. Αυτό το πρώτο κύμα πιστεύω, πλην του Ελληνικού που είναι μια διαδικασία που θα τραβήξει, όλα τα υπόλοιπα, μέσα στο πρώτο εξάμηνο πιστεύω θα έχουν ολοκληρωθεί»

Για το νέο υπερ-ταμείο αποκρατικοποιήσεων και το στόχο των 50 δις ευρώ για τα έσοδα

«Πρέπει να ολοκληρωθεί η δημιουργία του νέου ταμείου μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2016. Έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις, δεν έχουν ολοκληρωθεί, δεν έχω πολύ σαφή εικόνα. Το πιο πιθανό όμως είναι ότι οι δομές που υπάρχουν ήδη, δηλαδή το ΤΑΙΠΕΔ, το ΤΧΣ, η ΕΤΑΔ θα μπουν υπό την ομπρέλα του νέου ταμείου. Είναι υπερβολικό και αυτό ξεκινούσε με την παραδοχή ότι θα χρειαστούν για τις τράπεζες 25 δις. Αυτό απεδείχθη στην πράξη ότι δεν χρειάζεται. Η ανακεφαλαιοποίηση έγινε με πολύ λιγότερα, άρα λοιπόν αυτά θα αναπροσαρμοστούν. Σημασία έχει ότι αν υλοποιηθούν όλα με μία κοινή στέγη, βεβαίως χωρίς να χαλάμε αυτά που υπάρχουν και χωρίς να αλλάζουμε χρονοδιαγράμματα, πιστεύω θα είναι θετικό. Το πιο θετικό απ’ όλα θα είναι ότι για αυτό το νέο ταμείο θα ισχύει ένας καινούργιος κανόνας για την κατανομή των εσόδων του»