από metereologos.gr
Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018
 
 

«Μετωπική» σύγκρουση ΕΕΣΣΤΥ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ για οφειλές €10 εκατ.

Η διαφωνία για τη συμπληρωματική συντήρηση και στο παρασκήνιο η ιδιωτικοποίηση
«Μετωπική» σύγκρουση ΕΕΣΣΤΥ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ για οφειλές €10 εκατ.
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Τον δρόμο της απευθείας σύγκρουσης επιλέγει η Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ) με την ιδιωτική ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που είναι και ο μοναδικός διεκδικητής στην κούρσα για την απόκτηση του 100% των μετοχών της κρατικής εταιρείας.

Με ανακοίνωσή της, η διοίκηση της εταιρείας συντήρησης κατηγορεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ότι «επέλεξε τον ολισθηρό δρόμο της μη εμπρόθεσμης εξόφλησης των οικονομικών της υποχρεώσεων, που σήμερα υπερβαίνουν τα 10 εκατ. Ευρώ, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η ΕΕΣΣΤΥ σε απόλυτη οικονομική ασφυξία».

Σύφωνα με πληροφορίες, περί τα 4,5 εκατ. ευρώ αφορούν στην παροχή των τακτικών υπηρεσιών συντήρησης, ενώ το υπόλοιπο ποσό αφορά συμπληρωματική (έκτακτη) συντήρηση.

Στον πυρήνα του προβλήματος φαίνεται πως βρίσκεται η διαφωνία των δυο πλευρών για το ποιες υπηρεσίες έχουν παρασχεθεί και σε ποιο ύψος φτάνουν αυτές. Φαινόμενο που είναι μεν διαχρονικό, όμως κατά τα χρόνια που ήταν και οι δυο εταιρείες κρατικές η λύση βρισκόταν κάπου στη μέση.  

Από την πλευρά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πηγές με γνώση της διαφωνίας ουσιαστικά απαντούν στις αιτιάσεις της ΕΕΣΣΤΥ ζητώντας να αποσταλούν τα σχετικά παραστατικά, προκειμένου να προχωρήσει η εξόφληση της όποιας οφειλής.

Η στιγμή της δημοσιοποίησης αυτής της διαφοράς, που σύμφωνα με πληροφορίες καλά κρατεί ήδη από τον Ιανουάριο, δεν θεωρείται τυχαία, καθώς στο τέλος της εβδομάδας αναμένεται η κατάθεση της δεσμευτικής προσφοράς για την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ.

Πρόκειται για ακόμη ένα επεισόδιο στο σήριαλ της σύγκρουσης, καθώς από τον περασμένο Μάρτιο, οπότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατέθεσε τη μοναδική προσφορά για την εταιρεία συντήρησης, η διοίκηση έκανε λόγο για «μη εύλογο τίμημα».

Οι δημοσιογραφικές πληροφορίες τοποθετούν την αρχική προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που ανήκει πια στην ιταλική Ferrovie dello Stato Italiane, γύρω στα 10 εκατ. ευρώ, ενώ οι ανεξάρτητοι αποτιμητές του ΤΑΙΠΕΔ φαίνεται πως έχουν τοποθετήσει το εύλογο τίμημα σε ποσό που ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ.



ΕΕΣΣΤΥ: Η εταιρεία αδυνατεί πλέον να παρέχει υπηρεσίες Συμπληρωματικής Συντήρησης


Σε κάθε περίπτωση, οι συνεχείς παρατάσεις για την κατάθεση της βελτιωμένης προσφοράς από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν οξύνει περισσότερο τα πνεύματα. Στην ανακοίνωσή της η διοίκηση της ΕΕΣΣΤΥ τονίζει ότι η εταιρεία «αδυνατεί πλέον να παρέχει τέτοιες υπηρεσίες χωρίς να της καταβάλλεται το συμβατικά προβλεπόμενο τίμημα. Ως εκ τούτου υπηρεσίες τέτοιας φύσης θα παρέχονται μόνον εφόσον τις ζητά εγγράφως η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. και καταβάλλεται, όπως ορίζει η Σύμβαση, το αντίστοιχο τίμημα».

«Συνεπώς, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. από σήμερα 4-6-2018 και ώρα 12.00μμ, φέρει την αποκλειστική ευθύνη για την κατάσταση κυκλοφορίας των συρμών, τις ενδεχόμενες καθυστερήσεις των αφίξεων των δρομολογίων, τις καθυστερήσεις αναχωρήσεων και γενικότερα την έλλειψη του αναγκαίου τροχαίου υλικού για την κάλυψη της κυκλοφορίας των τακτικών Αμαξοστοιχιών» συνεχίζει.

Συνθήκες που ξεκαθαρίζεται ότι θα προκύψουν στο άμεσο μέλλον, εφόσον η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεχίσει να μην καταβάλει τα οφειλόμενα ποσά για την Συμπληρωματική Συντήρησης στις συμβατικές προθεσμίες.


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
-