από metereologos.gr
Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017
 

Κάνει πίσω για τα όρια ταχύτητας ο Σπίρτζης

Παραμένουν στα 130 χλμ/ώρα
Κάνει πίσω για τα όρια ταχύτητας ο Σπίρτζης
Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στα όρια ταχύτητας με το νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Στα 130 χιλιόμετρα ανά ώρα θα παραμείνει το όριο ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Όπως εξήγησε ο αρμόδιος υπουργός, οι ειδικοί παρουσίασαν στοιχεία για την οδική ασφάλεια, τα οποία αποδείκνυαν πως η εξαγγελία του υπουργείου για αύξηση του ορίου ταχύτητας στα 150 χλμ/ώρα μόνο αρνητικές επιπτώσεις θα είχε.

«Ήταν μια εισήγηση που τέθηκε στη διαβούλευση από τους ειδικούς. Μας έφεραν τα επιχειρήματά τους και αποσύρθηκε. Δεν έχουμε δογματισμούς, θα μείνει στο όριο των 130χλμ/ώρα» δήλωσε σχετικά ο κ. Σπίρτζης.

Θυμίζουμε πως από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η πρόταση Σπίρτζη για αύξηση του ορίου ταχύτητας, συγκοινωνιολόγοι είχαν εκφράσει τις αντιθέσεις τους για το γεγονός αυτό, λέγοντας πως κάθε αύξηση των ορίων ταχύτητας, αυξάνει το βαθμό επικινδυνότητας για σοβαρά τροχαία ατυχήματα και τον αριθμό των θυμάτων.


Τα ευρωπαϊκά παραδείγματα

Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης εφαρμόζεται το όριο που έχει και η Ελλάδα, τα 130 χιλιόμετρα ανά ώρα. Μικρότερο είναι το όριο (120χλμ/ώρα) σε Βέλγιο, Ελβετία, Ιρλανδία, Ισπανία, Πορτογαλία, Φινλανδία, ενώ Βουλγαρία και Πολωνία έχουν το μεγαλύτερο όριο, στα 140 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Τα μικρότερα όρια ταχύτητας εφαρμόζονται στη Λετονία με 90 χιλιόμετρα ανά ώρα, ενώ ακολουθούν Κύπρος και Νορβηγία με 100 χλμ/ώρα.

Η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που δεν υπάρχει καθορισμένο όριο ταχύτητας είναι η Γερμανία, ωστόσο εκεί ο νόμος ορίζει ως «προτεινόμενη ανώτερη ταχύτητα τα 130 χλμ/ώρα».


Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (1)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Το όριο θα μπορούσε μεν να αυξηθεί, αλλά... | 14/11/2017 11:34
    Στη Γερμανία, επισήμως, υπάρχουν σημεία των εθνικών όπου δεν υπάρχει κανένας απολύτως περιορισμός. Σε εμάς, θα μπορούσε απλά να υπάρχει περισσότερη ανοχή εκ μέρους της τροχαίας όταν κάποιος τρέξει μέχρι τα 160 σε σημεία όπου ο δρόμος, οι καιρικές συνθήκες (και το αυτοκίνητό του...), το επιτρέπουν. Όμως, επειδή υπάρχουν πολλοί θερμοκέφαλοι, που είτε δεν σταθμίζουν σωστά τις πραγματικές συνθήκες, είτε νομίζουν ότι το κουβαδάκι τους είναι φεράρι, συμφωνώ ότι δεν πρέπει να ανεβεί το όριο πάνω από τα 130. Παράλληλα, όμως, καλό θα ήταν να υπάρχει και περισσότερη παρακολούθηση, εφόσον σε μια απόσταση από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες εθνικές, είναι ζήτημα αν συναντήσεις ένα μπλόκο της τροχαίας...
    πειραχτήρι
    απάντηση100
     
-