Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014
 
 

Τα ελληνικά σχολεία μπαίνουν στη ψηφιακή εποχή

Οι εκπαιδευτικοί ωστόσο συμπληρώνουν τις καρτέλες των μαθητών... με το χέρι!
Τα ελληνικά σχολεία μπαίνουν στη ψηφιακή εποχή
Εχει ήδη ξεκινήσει η προμήθεια και εγκατάσταση 36.804 διαδραστικών συστημάτων (διαδραστικοί πίνακες) σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Αλλάζει τελείως η εικόνα των σχολείων από την επόμενη σχολική χρονιά όπου οι τάξεις κάνουν «check in» στην ψηφιακή εποχή! Κάτι τέτοιο κανονικά θα έμοιαζε παράλογο την περίοδο της κρίσης, όπου οι εκπαιδευτικοί συμπληρώνουν ακόμη τις καρτέλες των μαθητών... με το χέρι καταναλώνοντας δεκάδες ώρες δουλειάς.

Ωστόσο έπειτα από έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ένα κονδύλι ύψους 146.635.815 ευρώ, που προέρχεται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης, θα «μπει» σύντομα στις σχολικές τάξεις.
Οπως αναφέρουν στελέχη του υπουργείου Παιδείας που μίλησαν στο «Βήμα», στόχος του νέου προγράμματος είναι η ψηφιακή αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τόσο στην Πρωτοβάθμια όσο και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

«Σκοπός του ψηφιακού σχολείου είναι η εισαγωγή των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην εκπαίδευση και η παιδαγωγική αξιοποίησή τους, η οποία επιφέρει ουσιαστικές καινοτομίες τόσο στα μέσα διδασκαλίας όσο και στη διδακτική διαδικασία» δηλώνει σχετικά ο υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος που προσθέτει ότι το πρόγραμμα αυτό παίρνει τώρα «σάρκα και οστά».

Οπως αναφέρουν οι πληροφορίες του «Βήματος», έχουν ήδη ξεκινήσει η προμήθεια και η εγκατάσταση 36.804 διαδραστικών συστημάτων (διαδραστικοί πίνακες) και άλλων 11.426 κινητών εργαστηρίων πληροφορικής σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια όλης της χώρας.

Το κάθε ένα από αυτά αντιστοιχεί σε δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές για κάθε δημοτικό σχολείο και 15 φορητούς για κάθε Γυμνάσιο, Λύκειο και Επαγγελματικό Λύκειο και Σχολή.

Οι διαδραστικοί πίνακες θα τοποθετηθούν κατά προτεραιότητα:

  • Στην Ε' και ΣΤ' τάξη όλων των δημοτικών σχολείων της χώρας.
  • Στην Α', Β' και Γ' τάξη όλων των Γυμνασίων της χώρας.
  • Στην Α', Β' και Γ' τάξη όλων των Λυκείων της χώρας.
  • Στην Α', Β' και Γ' τάξη όλων των Επαγγελματικών Λυκείων και Επαγγελματικών Σχολών.

Παράλληλα την επόμενη σχολική χρονιά θα τοποθετηθούν τρία κινητά εργαστήρια πληροφορικής σε κάθε Γυμνάσιο, Λύκειο, Επαγγελματικό Λύκειο και Επαγγελματική Σχολή.

Σε «αριθμούς» το νέο αυτό πρόγραμμα αφορά 200.357 μαθητές δημοτικών σχολείων, 315.742 μαθητές Γυμνασίων, 223.187 μαθητές Λυκείων και 86.177 μαθητές Επαγγελματικών Λυκείων και Σχολών σε όλη τη χώρα.
Οπως αναφέρουν ανώτατα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, στην «ψηφιακή εποχή θα περάσουν ακόμη και τα πιο απομακρυσμένα σχολεία της χώρας».

Κρίσιμο θέμα όμως, εφόσον τελικά εφαρμοσθεί, αποτελεί η «δικτύωση» όλων των σχολείων της χώρας και η καταγραφή των «δεδομένων τους», (μαθητές, καθηγητές, εκπαιδευτικό περιεχόμενο), ενώ επανέρχεται και η πολλά υποσχόμενη ιδέα του ψηφιακού βιβλίου (e book), που ήδη έχει προχωρήσει στον σχεδιασμό της.

Διαδραστικά βιβλία και φωτόδεντρα

Τα διαδραστικά σχολικά βιβλία θα περιλαμβάνουν εικόνες, χάρτες και ασκήσεις. Στον σχετικό ιστότοπο του υπουργείου Παιδείας έχουν αναρτηθεί ήδη οι λεπτομέρειες της χρήσης τους (http://ebooks.edu.gr).
Το «Φωτόδεντρο» (η αλλιώς ο «σκληρός δίσκος» ψηφιακού περιεχομένου), όπως αναφέρουν οι εκπρόσωποι του υπουργείου Παιδείας, αποτελεί για την Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση την κεντρική e-υπηρεσία του υπουργείου για τη διάθεση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου στα σχολεία. Είναι προσβάσιμο σε όλους τους μαθητές, τους δασκάλους, τους γονείς, αλλά και σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Μάλιστα, στην υποκατηγορία «μαθησιακά αντικείμενα» φιλοξενείται η συλλογή με τα περίπου 3.500 μαθησιακά αντικείμενα (πειράματα, διαδραστικές προσομοιώσεις, διερευνήσεις, εικόνες, εκπαιδευτικά παιχνίδια, 3D χάρτες, ασκήσεις κ.ά.) των εμπλουτισμένων διαδραστικών σχολικών βιβλίων.

Στην υποκατηγορία «εκπαιδευτικά βίντεο» έχουν αναρτηθεί περισσότερα από 700 μικρής διάρκειας βίντεο, κατάλληλα για αξιοποίηση σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες.

Τη διαδικτυακή «αυλή» του Ψηφιακού Σχολείου αποτελεί εκπαιδευτική πλατφόρμα «e-me», που έχει δημιουργηθεί από το υπουργείο και είναι ένα ανοικτό ψηφιακό περιβάλλον για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Αφορά τις τάξεις Ε' και Στ' των δημοτικών σχολείων όλης της χώρας και όλη τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.


Τι συμπληρώνουν οι εκπαιδευτικοί με το χέρι!

1. Ατομικά Δελτία μαθητών ή αλλιώς καρτέλες: περιλαμβάνουν τα προσωπικά στοιχεία των μαθητών, τα οποία αντιγράφονται από τα απολυτήρια της προηγούμενης βαθμίδας και τη βαθμολογία των μαθητών σε κάθε τρίμηνο. Η βαθμολογία καταχωρίζεται ηλεκτρονικά στη Δέλτα Βάση που υπάρχει σε όλα τα Γυμνάσια. Αμέσως μετά τυπώνονται οι καταστάσεις και οι καθηγητές αντιγράφουν σε κάθε τρίμηνο τις βαθμολογίες των παιδιών στις καρτέλες τους. Αυτό γίνεται στα τρία τρίμηνα και στο τέλος στις εξετάσεις.

2. Μητρώο Μαθητών: γράφεται στην αρχή της χρονιάς με τα στοιχεία των παιδιών που προέρχονται από τίτλους σπουδών και στο τέλος της χρονιάς, όπου γράφονται οι βαθμολογίες όλων των μαθητών (οι μέσοι όροι στα μαθήματα βγαίνουν «ηλεκτρονικά» από το σύστημα κάθε σχολείου και αντιγράφονται! Η διαδικασία στοιχίζει μέρες δουλειάς σε δύο εκπαιδευτικούς τουλάχιστον, αφού ο ένας γράφει και ο άλλος υπαγορεύει).

3. Απολυτήρια μαθητών, η πιο χρονοβόρα δουλειά. Σε ειδικά έντυπα οι καθηγητές περνούν όλα τα στοιχεία των μαθητών (δημοτολόγια, αριθμοί, χρονολογίες γέννησης κ.λπ.) και πάλι τον μέσο όρο της βαθμολογίας όλων των μαθητών.

Στη συνέχεια γίνεται αντιπαραβολή με το μητρώο και μετά οι καθηγητές πηγαίνουν στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας με όλα αυτά τα βιβλία και ελέγχονται ένα - ένα τα στοιχεία. Γι αυτή τη δουλειά απασχολούνται ένας καθηγητής και ένας υπάλληλος της Δευτεροβάθμιας μόνο για τον έλεγχο των απολυτηρίων ένα ολόκληρο πρωινό.

Για τη συμπλήρωση των απολυτηρίων απασχολούνται τουλάχιστον τέσσερις καθηγητές, οι οποίοι, όπως αναφέρουν διευθυντές σχολείων που μίλησαν στο «Βήμα», δουλεύουν - δηλαδή γράφουν και αντιγράφουν - για τρεις μέρες από το πρωί ως το βράδυ.

4. Ευρετήριο μαθητών στο οποίο γράφονται τα ονομαστικά στοιχεία όλων των νέων εγγεγραμμένων μαθητών της κάθε χρονιάς, δηλαδή μαθητές της πρώτης τάξης και καινούργιοι μαθητές από τις υπόλοιπες. Αυτό γράφεται ως τον Μάρτιο, που λήγουν οι προθεσμίες των μετεγγραφών.

5. Βιβλία καταχώρισης απουσιών. Κάθε εβδομάδα οι καθηγητές παίρνουν τα απουσιολόγια των τμημάτων και καταχωρίζουν τις απουσίες σε ειδικό βιβλίο, τη στιγμή που και αυτές μπορούν να κρατούνται μόνο «ηλεκτρονικά». Κάθε τρίμηνο κάνουν τα αθροίσματα, ξεχωρίζουν δικαιολογημένες από αδικαιολόγητες και στο τέλος της χρονιάς κάνουν τα συνολικά, τα οποία  περνούν και στις καρτέλες των μαθητών.

6. Πρακτικό. Για κάθε τι που γίνεται στο σχολείο, από μια εκπαιδευτική επίσκεψη, εκδρομή, ανάληψη κάποιας πρωτοβουλίας, περιβαλλοντικό πρόγραμμα ή πολιτιστική δραστηριότητα, πρέπει να γράφονται στο πρακτικό αναλυτικά το περιεχόμενο, ο σκοπός, η μέρα συνεδρίασης του συλλόγου και άρα απόφασης για αυτό και να υπογράφεται από όλους τους καθηγητές. Στη συνέχεια διαβιβάζεται στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για να εγκριθούν.

7. Βιβλίο αιτήσεων - δηλώσεων. Στο τέλος της χρονιάς στο βιβλίο αυτό γράφονται όλοι οι μαθητές της Γ' τάξης που «απολύονται» από τη βαθμίδα, τα δικά τους στοιχεία και τα στοιχεία των κηδεμόνων τους. Σε αυτό συμπληρώνουν οι κηδεμόνες την απόφασή τους να συνεχίσουν ή όχι στην επόμενη βαθμίδα του συγκεκριμένου σχολείου. Η διαδικασία αυτή γίνεται τον Ιούνιο, όταν δίνεται και η συνολική επίδοση των μαθητών.

8. Πρωτόκολλο αλληλογραφίας, όπου καταγράφονται όλα τα εισερχόμενα και εξερχόμενα έγγραφα - πραγματικά απαραίτητο.

9. Βιβλίο διευθυντή στο οποίο κανονικά πρέπει να γράφονται όλες οι ημερομηνίες του σχολικού έτους και δίπλα η φράση «Το σχολείο λειτούργησε κανονικά» ή «το σχολείο σήμερα γιόρτασε την 28η Οκτωβρίου» ή «Σήμερα πήγαμε εκδρομή».

Δημοσιεύτηκε στο Helios Plus στις 14 Μαρτίου 2014



HeliosPlus
Κοινωνία περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (19)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΜΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ | 17/03/2014 00:34
    Για μια ακόμη φορά η μέριμνα του Υπουργείου για την ''αναβάθμιση'' της ελληνικής παρεχόμενης εκπαίδευσης δεν περιλαμβάνει την προσχολική εκπαίδευση. Το νέο φιλόδοξο πρόγραμμα προβλέπει διαδραστικούς πίνακες σε δημοτικά, γυμνάσια λύκεια, αλλά δε γίνεται πουθενά λόγος για επάνδρωση των νηπιαγωγείων σε Η/Υ , παρόλο που το επίσημο αναλυτικό πρόγραμμα επλέκει την Πληροφορική στην εκπαίδευση των νηπίων. Επιπλέον οι Νηπιαγωγοί κάνουν επιμορφώσεις στην Τεχνολογία της Πληροφορίας , μόνο όμως στη θεωρία, γιατί τα σχολεία τους , ακόμη και τα πολυδύναμα με 100 μαθητές, δε διαθέτουν κανένα Η/Υ. Μόνο αυτόν στο γραφείο της Προϊσταμένης. Για μια ακόμη φορά το Υπουργείο απαξιώνει το ρόλο του Νηπιαγωγείου.
    A.K.
    απάντηση11
     
     
    ΟΧΙ ΠΙΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ | 16/03/2014 21:25
    το σχολείο μου ( Γυμνάσιο) έχει 4 διαδραστικούς πίνακες που χρησιμοποιούνται παρά πολύ, χωριστά βιντεοπροβολείς φορητούς και λαπτοπ, που χρησιμοποιούνται καθημερινά ! Έχουμε μπει σε μια νεα εποχή. Οι καθηγητές διδάσκουν με σύγχρονες μεθόδους . Αυτό που χρειάζονται είναι η σιγουριά , η ενθάρρυνση και όχι η πιέση και ο φόβος της διαθεσιμότητας. Πιστέψτε με αν οι εκπαιδευτικοί αισθανθούν πιο άνετα και δεν πιέζονται, τα αποτελέσματα θα είναι καταπληκτικά. ΥΓ Το υπουργείο να θωρακίσει τα σχολεία από τους διαρρήκτες που τα ρημάζουν . Φύλαξη τις ώρες που είναι κλειστά, συναγερμούς κ.λ.π. Το φαινόμενο είναι ανεξέλεγκτο.
    ΑΠ
    απάντηση20
     
     
    Τα καημένα τα λεφτάκια μας | 16/03/2014 18:05
    Ένα υπουργείο που δεν μπορεί να γράψει τη νεότερη ιστορία του ελληνικού έθνους με επιστημονική ακρίβεια και μαθησιακή επάρκεια, ούτε ένα απλό και κατανοητό βιβλίο άλγεβρας- άσε στην άκρη την έγκαιρη τύπωσή τους- θα φτιάξει ηλεκτρονική παιδεία? Καημένε φορολογούμενε καλά να πάθεις με αυτούς που επιλέγεις.
    Papatsakalos
    απάντηση21
     
     
    Εμείς δε μπορούμε καμία πρόοδο, θα μας χαλάσει την εικόμα του τεταρτοκοσμικού! | 16/03/2014 15:43
    ΠάκοLand! ToύρκοLand! OttomanLand!
    ΠακοLand
    απάντηση10
     
     
    Kαλο νεο αυτο, αλλα αρκετα ακριβο | 16/03/2014 15:23
    ...για τις σημερινες μας αναγκες. Εχω τρια παιδια σε δημοσια σχολεια και εχω καταληξει στο συμπερασμα οτι το βασικοτερο προβλημα ειναι η υλη που διδασκεται χωρις ιδιαιτερη εμβαθυνση και το οτι (παρ'ολο που προβλεπεται απο το προγραμμα) δεν γινονται αρκετες ομαδικες εργασιες και μαλιστα με την συνεργασια καθηγητων απο διαφορετικα αντικειμενα. Επισης δεν καταλαβαινω γιατι τα παιδια διδασκονται δυο γλωσσες και δεν δινουν εξετασεις για διπλωματα (b2, c1) αντι τις ανουσιες εξετασουλες στο τελος της χρονιας. Εαν πληρωνουμε καθηγητες γι'αυτην την δουλεια, γιατι ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ? Για τους δυο μεγαλους μου γιους πληρωνω για φροντιστηρια 430 ευρω τον μηνα για τις 2 γλωσσες που μαθαινουν. Ελεος!
    Λεω εγω ο ασχετος...
    απάντηση31
     
     
    Χαντρούλες για τους ιθαγενείς | 16/03/2014 14:30
    Καθηγητής πληροφορικής εδώ: Ερωτήθηκε κανένας εκπαιδευτικός αν και πόσο χρήσιμοι είναι οι διαδραστικοί πίνακες;Εκπαιδευτικός όμως που να διδάσκει-όχι αποσπασμένα βύσματα και Σύμβουλοι σε Υπουργείο και φορείς που έχουν ίδιον όφελος. Ερωτήθηκαν οι Διευθυντές (το Υπουργείο τους έχει τοποθετήσει ε;) ποια είναι τα γραφειοκρατικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά στα σχολεία ώστε να αντιμετωπιστούν με την αξιοποίηση των ΤΠΕ; Ρωτήθηκε κανένας εάν αυτά τα χρήματα μπορούν να αξιοποιηθούν για να μπαλώσουν τρύπες σε υποδομές και έξοδα λειτουργίας;(Έχουν πετρέλαιο τα σχολεία μας;)Αλήθεια τι έγιναν οι φορητοί ΗΥ που "χάρησε" στους μαθητές το δίδυμο Καραμανλής-Σπηλιοτόπουλος πριν μερικά χρόνια; Ε;
    Άλλο μιζέρια άλλο ρεαλισμός....
    απάντηση31
     
     
    Γιατί τόση μιζέρια; | 15/03/2014 17:43
    Διαβάζοντας τα σχόλια, πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόση μιζέρια; Το άρθρο αναφέρει μια καλή είδηση (αν τελικά πραγματοποιηθεί-ας περιμένουμε να δούμε...) και γνωστοποιεί και (κάποιες μόνο) από τις εξωδιδακτικές εργασίες των εκπαιδευτικών. Είναι θετικό, άσχετα από το αν πιστεύουμε ότι ίσως η τεχνολογία των διαδραστικών δεν είναι η καλύτερη, ή δεν θα μπορεί να αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους το 100% των δασκάλων κλπ. Επίσης, ας μάθει ο κόσμος ότι οι εκπαιδευτικοί πέρα από τη διδασκαλία και την προετοιμασία των μαθημάτων (με ασκήσεις, θεωρία, φύλλα εργασίας, εποπτικό υλικό, προετοιμασία εργαστηρίων, διόρθωση διαγωνισμάτων κλπ), έχουν όλη αυτή (και άλλη τόση) γραφειοκρατεία.
    Γιώργος
    απάντηση204
     
     
    Καλό ακούγεται αλλά..... | 15/03/2014 16:15
    Έχοντας διαδραστικό πίνακα στην αίθουσα στο σχολείο που δουλεύω σαν καθηγητής, μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι απλά πεταμένα λεφτά. Είναι χειρότερος πίνακας απο κλασσικό πίνακα και χειρότερος προτζέκτορας από απλό προτζέκτορα... Για πίνακα πρωσοπικά στο μαθημά μου έχω ένα visualiser, ουσιαστικά μια κάμερα κάτω από την οποία βαζω απλό χαρτί και γράφω. Όσο για το όταν χρειαστεί να πατήσω κάτι στον υπολογιστή (youtube, ανοίξω αρχείο, αλλάξω διαφάνεια), αντί να πηγαίνω στον πίνακα και να πατάω έχω ένα ασύρματο ποντίκι μαζί μου... Από την άλλη, το να ενσωματώσεις όλα τα δεδομένα (παρούσιες, βαθμούς, περιστατικά κλπ) σε ένα πρόγραμμα βοηθάει αφάνταστα.....
    ΔΠ
    απάντηση117
     
     
    Τα ελληνικά σχολεία ας γίνουν πρώτα...ΣΧΟΛΕΙΑ | 15/03/2014 16:13
    Όλα αυτά τα «ψηφιακά» που αναφέρονται στο εν λόγω άρθρο θα εφαρμοστούν στα ελληνικά σχολεία όπου οι μαθητές δεν λαμβάνουν ούτε τις βασικές γνώσεις, σε σχέση με άλλες χώρες; Εκεί όπου κάποιοι (ευτυχώς όχι όλοι) καθηγητές και δάσκαλοι βαριούνται να κάνουν μάθημα, παραπονιούνται για τις παραπάνω ώρες εργασίας και έτσι θεριεύει το καρτέλ της παραπαιδείας; Εκεί όπου το σύστημα επιβραβεύει όποιον είναι καλύτερος παπαγάλος και μπορεί να αποστηθίσει τις περισσότερες σελίδες; Εκεί όπου ο βαθμός κρίνεται από μπαμπά/μαμά καθηγητή/τρια και εκλείπει ακόμα και η αξιοκρατία; Ας διορθώσουν πρώτα τα βασικά και μετά ας προχωρήσουν στα...ψηφιακά.
    ...και μετά ψηφιακά!!
    απάντηση2724
     
     
     
    Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα ... | 15/03/2014 15:57
    Η διδασκαλία της Πληροφορικής θέλει περισσότερες ώρες στο Γυμνάσιο όχι περισσότερα κονσερβοκούτια ...
    Τπε από ΠΕ19-20
    απάντηση2511
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Sto xorio i Ellas | 15/03/2014 15:33
    Oraia kai poios daskalos kserei na ta xreisimopoiei?
    Cloud
    απάντηση1526
     
     
    Μισή αλήθεια | 15/03/2014 13:39
    1. Τα περισσότερα από αυτά που γράφετε ότι γίνονται με το χέρι, γίνονται, παράλληλα , και ηλεκτρονικά. Αποτέλεσμα είναι να τριπλασιάζεται ο όγκος εργασίας, καθώς χρειάζεται και αντιπαραβολή "ψηφιακών" και "αναλογικών" εγγράφων 2. Τα διαδραστικά συστήματα "πουλάνε" στον τομέα των εντυπώσεων, αλλά,, δεν προσφέρουν τίποτα ουσιαστικότερο από αυτό που θα έδινε ένας απλός Η/Υ με σύνδεση στο Διαδίκτυο, και ένας προτζέκτορας σε κάθε τάξη. 3. Δεν υπάρχει προσωπικό υποστήριξης (γραμματέας - τεχνικός) για να στηριχθεί αυτό το έργο. Οι εκπαιδευτικοί έχουν διαδακτικό έργο.Τι γίνεται με τους άνω των 50, εκπαιδευτικούς; 4.Συνεχίζεται η υποβάθμιση των μαθημάτων Πληροφορικής και Τεχνολογία
    Αναλυτής
    απάντηση295
     
     
     
    Δυστυχώς ο νυν Υπουργός Παιδείας έρχεται δεύτερος! | 15/03/2014 13:18
    O νυν Υπουργός Παιδείας έρχεται δεύτερος και καταϊδρωμένος μετά την πάλαι ποτέ διαλάψανσα κυρία Άννα Διαμαντοπούλου. Πιθανώς το ψηφιακό σχολείο να είναι ικανή, αλλά δεν είναι αναγκαία συνθήκη για την προαγωγή της αναλυτικής σκέψης των μαθητών. Οι αναλυτικές δεξιότητες οξύνονται με την επίπονη εξάσκηση. Οι τελευταίες δύο λέξεις φαίνεται ότι είναι απαγορευμένες από τους διοικούντες την εκπαίδευση. Αναλογιστείτε πόσες ανθυπομετριότητες εθήτευσαν ως Υπουργοί Παιδείας την τελευταία δεκαετία, οπότε αβίαστα προκύπτει γιατί χρεωκοπήσαμε!
    Ευστάθιος Κ.
    απάντηση310
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Αυτοματοποίηση = παραγωγικότητα | 15/03/2014 12:09
    Γίνεται απλά για να παρουσιάζουμε χαμηλή παραγωγικότητα και να μας κόβουν τους μισθούς. Να μας κάνουν υπάκουα και ταπεινά σκλαβάκια όπως μας θέλει η πλουτοκρατία. Μήπως όμως έχουν ευθύνη και οι καθηγητές; Γιατί κάποια από τα προβληματάκια μπορεί να τα λύσει η ομοσπονδία των καθηγητών. Μια βασούλα δεδομένων είναι!
    Ο εισαγόμενος
    απάντηση914
     
     
    επιτέλους | 15/03/2014 12:06
    κι ένα αισιόδοξο άρθρο! Ελπίζω η επόμενη κίνηση του κου. Αρβανιτόπουλου να είναι η αύξηση του κονδυλίου με το οποίο σιτίζονται οι εκπαιδευτικοί των 500 ευρώ το μήνα στις λέσχες των στρατιωτικών. Να λαδωθεί λιγάκι το αντεράκι μας για να συμπληρώνουμε όλα αυτά τα έγγραφα που σωστά απαριθμεί η αρθρογράφος. Άλλωστε οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα, όντας αριστούχοι οι περισσότεροι και κάτοχοι μεταπτυχιακών και πλέιστων άλλων διπλωμάτων ειδίκευσης, πρέπει με κάποιο τρόπο ν' αποδείξουμε ότι δεν είμαστε τεμπέληδες!!
    Ε.Α.
    απάντηση2516
     
     
    Κλασσικη περιπτωση οπισθοδρομησης? | 15/03/2014 11:33
    Ενω σε ολες τις ευρωπαικες χωρες χρησιμοποιουνται βεβαια απο καιρο τετοια βοηθητικα μεσα στις ταξεις, οι εκπαιδευτικοι αδυνατουν να παρακολουθησουν αυτες τις εξελιξεις. Το συστημα γενικα, ενω θαπρεπε να δημιουργησει μια αγορα γυρω απο αυτα τα μεσα που μπηκαν ηδη εκτος απο τις ταξεις και στις επιχειρησεις (απο συντηρηση μεχρι την αναπτυξη μηχανικων και λογισμικου) ασχολειται μονο με την απορροφηση κεφαλαιων αο την ΕΕ. Τελικα θα παραμεινουν μονο στο επιπεδο της παιδειας η θα μπουν και στην παραγωγη, οπως θα περιμενε καποιος που βλεπει την επανασταση που δημιουργειται σ ολους τους τομεις απο την ψηφιακη τεχνολογια? Το κοστος πεφτει δραστικα, ενω η ταχυτητα της πληροφοριας αυξανεται.
    Γιωργος
    απάντηση105
     
     
    Παλι τα ίδια; | 15/03/2014 09:42
    Εντυπωσιακό το πόσο ωραίο ακούγεται. Αλλά τι γίνεται στην πραγματικότητα; Είναι όντως πρακτική η λύση των κινητών εργαστηρίων πληροφορικής; Γιατί να μην αναβαθμιστούν τα τωρινά εργαστήρια (αίτημα πολλών ετών); Γιατί δεν συζητήθηκε καθόλου το θέμα; Πάλι χωρίς προγραμματισμό μόνο και μόνο για την απορρόφηση κονδυλίων και για εντυπωσιασμό στο ευρύ κοινό; Ποιος θα ασχολείται με τη συντήρηση όλων αυτών το συστημάτων; Πάλι οι καθηγητές πληροφορικής χωρίς αυτή η εργασία να αναγνωρίζεται επισήμως; Πως είναι δυνατόν να μιλάμε για το νέο ψηφιακό σχολείο όταν οι ώρες των μαθημάτων πληροφορικής του Λυκείου μειώνονται και η ΑΕΠΠ στην Γ΄ Λυκείου καταργείται; Στο Γυμνάσιο διδάσκεται 1ώρα ανά εβδομάδα!
    IT
    απάντηση553
     
-