από metereologos.gr
Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017
 

Πελεγρίνης: Οικειοποιήθηκαν το Ολοκαύτωμα οι Εβραίοι, να κάνουμε το ίδιο

Την παραίτησή του ζητούν ΠαΣοΚ-Ποτάμι
Πελεγρίνης: Οικειοποιήθηκαν το Ολοκαύτωμα οι Εβραίοι, να κάνουμε το ίδιο
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

Αθήνα 

Τακτική οικειοποίησης του Ολοκαυτώματος, με απώτερο στόχο την εξασφάλιση αισθημάτων συμπάθειας του πολιτισμένου κόσμου για όσα υπέστησαν, απέδωσε στους Εβραίους ο υφυπουργός Παιδείας Θεοδόσης Πελεγρίνης, στη διάρκεια ομιλίας του στη Βουλή για την Μικρασιατική Καταστροφή.

Ο καθηγητής Φιλοσοφίας και πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου Αθηνών παρότρυνε, δε, και οι Έλληνες να οικειοποιηθούν με ανάλογο τρόπο τις καταστροφές που έχουν υποστεί και μέσα στο κλίμα συμπάθειας που θα διαμορφωθεί «ενδεχομένως η διεκδίκηση αποζημιώσεων [...] μπορεί να καταστεί αποτελεσματική».

Τη Δευτέρα ο κ. Πελεγρίνης προχώρησε σε διευκρινιστική ανακοίνωση, στην οποία κάνει λόγο για κακόβουλα δημοσιεύματα, στα οποία διαστρεβλώθηκε η η αναφορά του. Σημειώνει ακόη πως υπήρξε κε παραδρομ΄ς χρήση της λέξης «οικειοποίηση» αντίτης λέξης «ανάδειξη».

«Εξ αφορμής κακόβουλων δημοσιευμάτων, στα οποία διαστρεβλώθηκε η αναφορά μου στον εβραϊκό λαό κατά την ομιλία μου στην ολομέλεια της Βουλής στις 15 Σεπτεμβρίου 2016, δηλώνω κατηγορηματικά ότι στην συγκεκριμένη περικοπή της ομιλίας μου, εξέφρασα τον σεβασμό και την συμπάθεια μου προς τον εβραϊκό λαό για τις διώξεις που υπέστη από τους ναζί, όπως κάθε αμερόληπτος αναγνώστης μπορεί να διαπιστώσει αν ανατρέξει στο ίδιο το κείμενο μου. Η εκ παραδρομής χρήση της λέξης 'οικειοποίηση', αντί της λέξης 'ανάδειξη', δεν αλλοιώνει το νόημα των όσων υποστήριξα από το βήμα της Βουλής» αναφέρει στην ανακοίνωσή του.

Στην ομιλία του στη Βουλή είχε αναφέρει:

«Όσο κι αν το ολοκαύτωμα παραπέμπει, γενικώς, στον διωγμό και στην γενοκτονία που επιχειρεί κάποιο κράτος ή καθεστώς εναντίον εθνικών, θρησκευτικών, κοινωνικών ή πολιτικών ομάδων, που δρουν στους κόλπους ενός λαού, οι Εβραίοι πέτυχαν να ταυτίσουν το ολοκαύτωμα προς την τραγική μοίρα του έθνους των, προκειμένου να αναδείξουν τα εγκλήματα του ναζιστικού καθεστώτος εις βάρος των, με απώτερο στόχο να προκαλέσουν την οργή εναντίoν εκείνων που εγκλημάτησαν κατά της εθνικής των υπόστασης και την συμπάθεια του πολιτισμένου κόσμου για όσα υπέστησαν. Με υπομονή και επιμονή εξασφάλισαν την οικειοποίηση του ολοκαυτώματος έτσι, ώστε να διεκδικήσουν την δικαίωσή τους.

»Με ανάλογο τρόπο, ίσως, θα μπορούσαμε, κι εμείς, να οικειοποιηθούμε την καταστροφή, σταθερό παρακολούθημα της ιστορίας του ελληνισμού. Επειδή πρόκειται δε για την διαμόρφωση μιας νοοτροπίας και, ως εκ τούτου, αποτελεί ζήτημα παιδείας, η προσήκουσα εκστρατεία θα ήταν σκόπιμο, ίσως, να αναληφθεί, σε πρώτη φάση, από τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης –από το ανώτατο πνευματικό ίδρυμα της χώρας, την Ακαδημία Αθηνών, και τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τα Πανεπιστήμια, έως τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Ο όρος καταστροφή –ίδιος στις λατινογενείς γλώσσες: στα αγγλικά catastrophe, στα γαλλικά catastrophe, στα γερμανικά Katastrophe, στα ιταλικά catastrofe, στα ισπανικά catástrofe– μπορεί να συντελέσει στην ευρεία εξάπλωση της οικειοπoίησης του εκ μέρους μας.

»Μέσα στο κλίμα συμπάθειας, που ήθελε διαμορφωθεί από την συσχέτιση του ελληνισμού προς την καταστροφή, ενδεχομένως η διεκδίκηση αποζημιώσεων για όσα υπέστημεν εξ υπαιτιότητος άλλων να μπορεί να καταστεί αποτελεσματική. Να δειχθεί ότι η διεκδίκηση αυτή είναι αίτημα αποκατάστασης του δικαίου, και όχι ζήτημα αντιπαράθεσης προς αυτόν ή εκείνον τον λαό.

»Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η προτεινόμενη οικειοποίηση της καταστροφής από τον ελληνισμό θα χρειαστεί χρόνο, για να επιτευχθεί το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Είναι δείγμα σωφροσύνης, όμως, να περιμένεις προετοιμαζόμενος παρά να σπεύδεις ανέτοιμος.»

Αναλυτικά, ολόκληρη η ομιλία του Θ.Πελεγρίνη στη Βουλή την περασμένη Πέμπτη:

«Με την συνθήκη της Λωζάννης, στις 24 Ιουλίου 1923, υπεγράφη η ληξιαρχική πράξη της Μικρασιατικής Καταστροφής, της μεγαλύτερης τραγωδίας του νεοελληνικού κράτους. Δεν είναι μόνο οι 50.000 νεκροί, οι 75.000 τραυματίες πολέμου και οι πάνω από 1.500.000 Έλληνες πρόσφυγες από την Μικρά Ασία στην καθημαγμένη Ελλάδα –αριθμοί εξαιρετικά μεγάλοι για την Ελλάδα των περίπου 6.000.000 κατοίκων– όπου αποτυπώνεται το βαρύ τίμημα της Μικρασιατικής Καταστροφής. Είναι, κυρίως, το –άκρως σημαντικό τόσο από συμβολικής όσο και από ουσιαστικής πλευράς– γεγονός ότι για πρώτη φορά ο ελληνισμός στην πολυαίωνη ιστορία του υποχρεώθηκε να περιοριστεί στην μια πλευρά του Αιγαίου που δηλώνει το μέγεθος της μεγάλης τραγωδίας.

»Ο ελληνισμός, βέβαια, κατόρθωσε, όσο δυσβάσταχτο κι αν ήταν το άχθος της εθνικής αυτής τραγωδίας, να το σηκώσει και να προχωρήσει. Κι αυτή, ασφαλώς, δεν είναι η μοναδική φορά που ο ελληνισμός πετυχαίνει να επιβιώσει μέσα από την καταστροφή. Το αντίθετο, μάλιστα. Αλλεπάλληλες ήταν οι καταστροφές –άλλοτε μεγαλύτερες κι άλλοτε μικρότερες, είτε από δικές του αστοχίες είτε εκ της επιβουλής άλλων είτε από συνδυασμό δικών του λαθών και επιθέσεων άλλων– τις οποίες χρειάστηκε ο ελληνισμός να αντιμετωπίσει. Κι αυτήν την δύναμη της επιβίωσής του ο ελληνισμός την οφείλει, πρωτίστως, στον πολιτισμό του –έναν πολιτισμό τέτοιας εμβέλειας, ώστε για την στήριξή του να μην απαιτείται η παρουσία των φυσικών του φορέων.

»Το 31 π.Χ., μετά την μάχη του Ακτίου, καταλύεται το ελληνικό κράτος. Στον χάρτη δεν υπάρχει πουθενά πλέον ελληνικό κράτος. Υπάρχουν διαδοχικά η ρωμαϊκή αυτοκρατορία, η βυζαντινή αυτοκρατορία, η οθωμανική αυτοκρατορία. Μόλις τον 19ο αιώνα, με την επανάσταση του 1821, δημιουργείται πάλι το ελληνικό κράτος. Όλους αυτούς τους αιώνες, όμως, ο ελληνικός πολιτισμός, παρά την απουσία των φυσικών φορέων του από τον χάρτη, συνεχίζει απρόσκοπτα το ταξίδι του στην ιστορία –όχι σαν ένα επίτευγμα απλώς στο παρελθόν, σαν ένα απολίθωμα της ιστορίας, αλλά ως μια δημιουργική δύναμη, ικανή να γονιμοποιήσει άλλους πολιτισμούς –τον ιταλικό, τον γαλλικό, τον γερμανικό, τον αγγλικό, με δυο λέξεις τον ευρωπαϊκό πολιτισμό και, ακόμη γενικότερα, τον δυτικό πολιτισμό – έτσι, ώστε δικαίως να θεωρείται ο ελληνικός πολιτισμός ως η κοιτίδα του δυτικού πολιτισμού.

»Η σημερινή ημέρα μνήμης, που ορίστηκε ύστερα από απόφαση της Βουλής, μας δίνει ασφαλώς την ευκαιρία να θυμόμαστε, εξ αφορμής της μικρασιατικής τραγωδίας, τις αλλεπάλληλες καταστροφές που υπέστη ο ελληνισμός. Αυτοί είμαστε: ένας λαός που η μοίρα του είναι συνυφασμένη με καταστροφές, μέσα από τις οποίες, παρόλα αυτά, κατορθώσαμε να επιβιώσομε. Τούτο, βέβαια, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είμαστε μοιρολάτρες, να περιμένομε, παραμένοντας αδρανείς, την επόμενη καταστροφή, ούτε, αυτοϊκανοποιούμενοι, να εφησυχάζομε ότι, αφού τα καταφέραμε στο παρελθόν, θα τα καταφέρομε και στο μέλλον. Εκείνο που συνέβη στο παρελθόν δεν σημαίνει ότι θα επαναληφθεί και στο μέλλον. Αυστηρή νομοτέλεια δεν υπάρχει και στην φύση ακόμη, όπως μπορεί να το διαπιστώσει κανείς από τις συνεχείς ανατροπές των νόμων της φύσης, οι οποίες αποτυπώνονται στην ιστορία της επιστήμης.

»Το μέλλον χάσκει μπροστά μας, έτοιμο να μας καταπιεί, αν δεν φροντίσουμε εντωμεταξύ να λάβουμε τα μέτρα μας για αντιμετωπίσουμε την καταστροφή, που –ποιος μπορεί να το αποκλείσει ότι –είναι ενδεχόμενο να επέλθει. Ας σκεφτούμε, λοιπόν –μην εφησυχάζοντας– το παράδειγμα του εβραϊκού λαού.

»Όσο κι αν το ολοκαύτωμα παραπέμπει, γενικώς, στον διωγμό και στην γενοκτονία που επιχειρεί κάποιο κράτος ή καθεστώς εναντίον εθνικών, θρησκευτικών, κοινωνικών ή πολιτικών ομάδων, που δρουν στους κόλπους ενός λαού, οι Εβραίοι πέτυχαν να ταυτίσουν το ολοκαύτωμα προς την τραγική μοίρα του έθνους των, προκειμένου να αναδείξουν τα εγκλήματα του ναζιστικού καθεστώτος εις βάρος των, με απώτερο στόχο να προκαλέσουν την οργή εναντίoν εκείνων που εγκλημάτησαν κατά της εθνικής των υπόστασης και την συμπάθεια του πολιτισμένου κόσμου για όσα υπέστησαν. Με υπομονή και επιμονή εξασφάλισαν την οικειοποίηση του ολοκαυτώματος έτσι, ώστε να διεκδικήσουν την δικαίωσή τους.

»Με ανάλογο τρόπο, ίσως, θα μπορούσαμε, κι εμείς, να οικειοποιηθούμε την καταστροφή, σταθερό παρακολούθημα της ιστορίας του ελληνισμού. Επειδή πρόκειται δε για την διαμόρφωση μιας νοοτροπίας και, ως εκ τούτου, αποτελεί ζήτημα παιδείας, η προσήκουσα εκστρατεία θα ήταν σκόπιμο, ίσως, να αναληφθεί, σε πρώτη φάση, από τις διάφορες βαθμίδες της εκπαίδευσης –από το ανώτατο πνευματικό ίδρυμα της χώρας, την Ακαδημία Αθηνών, και τα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα, τα Πανεπιστήμια, έως τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Ο όρος καταστροφή –ίδιος στις λατινογενείς γλώσσες: στα αγγλικά catastrophe, στα γαλλικά catastrophe, στα γερμανικά Katastrophe, στα ιταλικά catastrofe, στα ισπανικά catástrofe– μπορεί να συντελέσει στην ευρεία εξάπλωση της οικειοπoίησης του εκ μέρους μας.

»Μέσα στο κλίμα συμπάθειας, που ήθελε διαμορφωθεί από την συσχέτιση του ελληνισμού προς την καταστροφή, ενδεχομένως η διεκδίκηση αποζημιώσεων για όσα υπέστημεν εξ υπαιτιότητος άλλων να μπορεί να καταστεί αποτελεσματική. Να δειχθεί ότι η διεκδίκηση αυτή είναι αίτημα αποκατάστασης του δικαίου, και όχι ζήτημα αντιπαράθεσης προς αυτόν ή εκείνον τον λαό.

»Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η προτεινόμενη οικειοποίηση της καταστροφής από τον ελληνισμό θα χρειαστεί χρόνο, για να επιτευχθεί το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Είναι δείγμα σωφροσύνης, όμως, να περιμένεις προετοιμαζόμενος παρά να σπεύδεις ανέτοιμος.»

Την παραίτησή του ζητούν ΠαΣοΚ και Ποτάμι

Την παραίτηση του υφυπουργού Παιδείας Θεοδόση Πελεγρίνη, για αντισημιτισμό, με αφορμή τις δηλώσεις σύμφωνα με τις οποίες οι Εβραίοι οικειοποιήθηκαν το Ολοκαύτωμα ζήτησε το ΠαΣοΚ. Για βάναυση προσβολή της ιστορικής μνήμης κάνει λόγο, σε ανακοίνωσή του επισημαίνοντας, ότι εξέφρασε από το βήμα της Βουλής έναν απροκάλυπτο αντισημιτισμό και προσέβαλε τους Έλληνες Εβραίους διαχωρίζοντάς τους από τον εθνικό κορμό.

«Προχώρησε ακόμα περισσότερο προτείνοντας την οικειοποίηση από τη χώρα μας της έννοιας της καταστροφής, έτσι ώστε η χώρα να κερδίσει συμπάθεια και χρήμα. Έπαιξε με κυνισμό με την ιστορική μνήμη προσβάλλοντας την βάναυσα. Άφησε άφωνους τους υγιώς σκεπτόμενους πολίτες αυτής της χώρας. Η αρχισυνταξία της κομματικής εφημερίδας ΑΥΓΗ, όμως, έσπευσε να δημοσιεύσει την ομιλία υιοθετώντας εμμέσως πλην σαφώς το περιεχόμενό της», υποστήριξε το ΠαΣοΚ ζητώντας την αποπομπή του και την έκφραση συγνώμης.

Οι δηλώσεις του  κ. Πελεγρίνη «είναι ένα βήμα πριν από το νεγκασιονισμό, την άρνηση του Ολοκαυτώματος, που αποτελεί αγώνα ζωής για τους ακροδεξιούς όλων των εποχών και όλου του κόσμου» σχολίασε το Ποτάμι,  για τις αναφορές του υφυπουργού Παιδείας στη Βουλή, ότι «οι Εβραίοι εξασφάλισαν την οικειοποίηση του Ολοκαυτώματος, για να εξασφαλίσουν τη δικαίωσή τους. Να κάνουμε και εμείς το ίδιο για τη Μικρασιατική Καταστροφή, κατοχυρώνοντας διεθνώς τη λέξη Καταστροφή».

«Να θυμίσουμε στον κ. υφυπουργό ότι οι Εβραίοι της Ευρώπης εξολοθρεύθηκαν κατά το Ολοκαύτωμα. Εκατομμύρια πέθαναν στα κρεματόρια. Δεν έκαναν δικό τους το Ολοκαύτωμα (αυτό σημαίνει το ρήμα οικειοποιούμαι). Η ιστορική μνήμη δεν είναι ερασιτεχνική θεατρική παράσταση, ούτε παιχνίδι λέξεων. Ιδίως όταν μιλάς για το Απόλυτο Κακό, το Ολοκαύτωμα. “Είναι βάρβαρο να γράφεις ποίηση μετά το Άουσβιτς”, είχε πει ένας μεγάλος Γερμανός φιλόσοφος. Δεν το έχει ακούσει ο καθηγητής φιλοσοφίας κ. Πελεγρίνης;», σημείωσε το Ποτάμι και πρόσθεσε: «Αν έχει λίγο φιλότιμο ο κ. Πελεγρίνης, να ζητήσει συγγνώμη και μετά να παραιτηθεί. Άλλωστε ο Πρωθυπουργός δεν πρόκειται να τον αποπέμψει. Αυτά για την κυβέρνηση είναι λεπτομέρειες, λεπτομέρειες της ιστορίας».



Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αντίδραση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου για την ομιλία Πελεγρίνη 
 
 
σχόλια (26)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Η πλάκα είναι ότι όπου νά 'ναι... | 21/09/2016 17:33
    ...θα αρχίσουν να μοιράζουν προκαταβολικά τις γερμανικές αποζημιώσεις που βλέπουν στον ύπνο. Κωμικοί και συγχρόνως επικίνδυνοι!
    MIK
    απάντηση21
     
     
    Τι είναι πιο επικίνδυνο; | 20/09/2016 10:58
    Ο κύριος Πελεγρίνης επιδόθηκε σε ρεσιτάλ αμάθειας και επιπολαιότητας. Πέρα από τα τερατώδη περί του Ολοκαυτώματος, απομονώνω την αναφορά του στην κατάλυση "του ελληνικού κράτους" (σ.σ.: πρόκειται για το ελληνιστικό βασιλείο της Αιγύπτου!) μετά τη μάχη του Ακτίου το 31 π.Χ. Τι είναι όμως πιο επικίνδυνο για τη χώρα και τους πολίτες της; Η ασχετοσύνη των κυβερνώνων (ακόμα και των καθ' ύλην αρμόδιων) ή ο μιθριδατισμός της πλειονότητας των κυβερνωμένων;
    Γιάννης Στεφανίδης
    απάντηση154
     
     
    Άστοχος και ανούσιος ιστορικός παραλληλισμός | 20/09/2016 08:11
    και ως εκ τούτου αναποτελεσματική θα ήταν μια τέτοια προσπάθεια -Ίσως και επιβλαβείς. Φαίνεται ότι δεν παύουμε να φαντασιωνόμαστε και μεγαλοφρονούμε, αντί να πράξουμε τα λογικά και αυτονόητα. Ας επικεντρωθούμε καλλίτερα στις νομικές πιθανότητες που έχουμε τουλάχιστον για την επιστροφή του κατοχικού δανείου, βάση της συνθήκης του Λονδίνου από το 1953. Γιατί δεν πράξαμε? Και αληθεύει αυτό που ισχυρίστηκε πρόσφατα γερμανός αξιωματούχος (ο κ. Ρέκλινγκ), ότι η Γερμανία εκπλήρωσε όλες τις υποχρεώσεις που είχε βάση αυτής της συνθήκης? Και εάν όχι, γιατί οι Ελληνικές κυβερνήσεις δεν το διεκδίκησαν, προσφεύγοντας στο εκάστοτε αρμόδιο δικαστήριο? Μήπως τους το απαγόρευσε τότε ο κύριος Glücksburg (τέως Βασιλεύς των Ελλήνων) και παρήλθε η προθεσμία των 20 ετών? Πιστεύω ότι αυτά είναι τα ερωτήματα που απασχολούν τους περισσότερους Έλληνες και όχι οι παραφιλολογίες και φαντασιώσεις περί επιστροφής μαρμάρων, διεξαγωγής των ολυμπιακών αγώνων κλπ. κλπ., που μένουν πάντα άκαρπες. Απολύτως χρήσιμοι είναι οι οραματισμοί και ωραία τα λόγια, αλλά η αποτελεσματικότητα μετριέται μόνο στην πράξη.
    Μιχαήλ Λέων
    απάντηση162
     
     
    ΛΟΓΙΑ | 20/09/2016 07:53
    Φαίνεται, πως το "Ποτάμι" δεν μπορεί να ξεχωρίσει, μετά από τόσα χρόνια, τους θαλάμους αερίων από τα κρεματόρια....Πάντως ο Πελεγκρίνης μάλλον αναφερόταν στην έννοια παρά στο ιστορικό περιεχόμενο του όρου....Αν και η λέξη "ολοκαύτωμα"-σαν διαδικασία- έρχεται από την Αρχαιότητα.........
    Iason
    απάντηση714
     
     
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑΠΕ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ | 19/09/2016 22:25
    ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΠΕ
    ARIS
    απάντηση916
     
     
     
    Ο καθηγητης | 19/09/2016 19:15
    δεν ξερει οτι το Ταλμουδ διδασκει την υπερτεραν φυσιν του Εβραιου? Πως ειναι δυνατον να εξομοιωθουμε εμεις με αυτους. Αυτοι ειναι fuhrerasze! Ολοι οι γκοιμ πρεπει να δουλευουν γι αυτους οπως λενε οι προφητες τους.....Τι να κανουμε? Ετσι λενε τα βιβλια...
    AZAZEL
    απάντηση1112
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    SXOLIO | 19/09/2016 18:25
    Ean o Pelegrinis anaferetai sto "olokaftoma" san ennoia , ehei dikio...Ean anferetai san istoriko periehomeno ehei adiko..
    Frixos
    απάντηση57
     
     
    Δε μπορεί αφού είναι καθηγητής φιλοσοφίας θα έχει δίκιο | 19/09/2016 18:14
    Μπου χαχαχαχα
    Idiot buster
    απάντηση114
     
     
    Άθελά του ο κ. Πρύτανις... | 19/09/2016 17:15
    ...απεκάλυψε το τρισμέγιστο στρατηγικό σχέδιο του κ. Πρωθυπουργού: Ξεφτίλα μέχρι λύπησης.
    ΜΙΚ
    απάντηση164
     
     
    Δεν ήξερα ότι... | 19/09/2016 17:10
    ...μέχρι το 31 π.Χ. υπήρχε ελληνικό κράτος. Εκτός αν εννοεί ως ελληνικό κράτος την Αίγυπτο με τους φελάχους της.
    MIK
    απάντηση112
     
     
     
    κορνίζα | 19/09/2016 16:07
    να χαρώ υφυπουργός Παιδείας, φτου (να μην τον ματιάσω για την εξυπνάδα του!). Να τον κάνουν κορνίζα οι ΣΥΡΙΖΑΝΈΛ και να τον βάλουν δίπλα στην κορνίζα με την άλλη έξυπνη που έλεγε ότι θα κόψουμε 100 δις αν μας ζορίσουν οι δανειστές. και δίπλα στην άλλη κορνίζα με τον Αλέξη που σκίζει το μνημόνιο. Καλά ρε παιδιά δεν βλέπετε τι βλαμένους ψηφίζετε; σκεφτητε ένα λεφτο πριν βάλετε το ρημάδι το σταυρο την επόμενη φορά!
    X.M.
    απάντηση459
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Οτι ναναι... | 19/09/2016 15:28
    Αναφερει οτι η εκστρατεια θα χρειαστει χρονο.Του θυμιζω την εκστρατεια για μονιμη τελεση ολυμπιακων στην Ελλαδα.Εγινε τιποτα; Την εκστρατεια για επιστροφη των μαρμαρων.Εγινε τιποτα;Την εκστρατεια για την ελληνικοτητα της Μακεδονιας.Κοκ.Τις χειμαιρες ας τις αφησει σε αλλους:δεν βρισκεται εκει που βρισκεται για ν ασχολειται με αυτες!Σαν να λυσαμε ολα μας τα προβληματα...Αλλωστε,σρην ιδρυτικη πραξη της ιδρυσης του γερμανικου κρατους(που δεν ειχε ακομα χωριστει σε δυτικο και ανατολικο)οριζεται ρητα η υποχρεωση του να αποζημιωσει το εβραικο εθνος.Αρα και το νεοιδρυθεν κρατος του Ισραηλ.Οσο για την...καταστροφη,αυτη χωριζεται σε 3 μερη:1)καταστροφη,2)υποχρεωτικο δανειο,3)τοκοι.Ποια απ ολα εννοει;
    Abdul
    απάντηση206
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Εἶστε σοβαρός, ποὺ θὰ σοβαρευτοῦμε κ. Πελεγρίνη; | 19/09/2016 14:58
    Κατ'ἀρχὴν αὐτὸ θέλει στρατηγική. Νὰ ἀρχίσουμε ἐμεῖς καὶ νὰ δρέψουν καρποὺς κάποιοι ἄλλοι; Σχέδια ἔχουμε ὅλοι καὶ καλύτερα, τί μᾶς τὰ λέει; Νὰ τὰ πεῖ στὸ καφενεῖο, ὅταν περιμένει τὴν σειρά του γιὰ τὸ τάβλι. Τί νομίζει ὁ κ. Πελεγρίνης, ὅτι εἶναι καλύτερος ἀπὸ τοὺς ἄλλους; ---------- Οἱ Ἑβραῖοι οἰκειοποιήθηκαν τὸ Ὁλοκαύτωμα. Στὰ στρατόπεδα συγκεντρώσεως ὑπῆρχαν καὶ Ῥομά, Ὁμοφυλόφιλοι, "Ἐρευνητές" τῆς Βίβλου (Μάρτυρες Ἰαχωβᾶ, Ἀντβεντιστές, κἄ), διάφοροι ἀνένταχτοι, πολιτικοὶ κρατούμενοι, "καθ'ἕξιν" ἐγκληματίες κτλ. Ὅλοι γνωρίζουν ὅμως μόνο γιὰ τοὺς Ἐβραίους. Οἱ Ῥῶσσοι εἶχαν γιὰ 45 χρόνια τὴν Ἀνατολικὴ Γερμανία. Ἂς μᾶς δοθοῦν ἀπὸ 10 τὸ Μόναχο, ἡ Βόρεια Ρηνανία-Βεσταφαλία καὶ ἡ Βάδη-Βυττεμβέργη.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση142
     
     
     
    Κι είστε και ολόκληρος Πρύτανης, τρομάρα να μη σας έλθει... | 19/09/2016 12:58
    Κύριε Πελεγκρίνη (sic…), ας υποθέσουμε πως πηγαίνουμε στη Χάγη κάποια ωραία πρωία, και πηγαίνουμε εκεί «πανέτοιμοι». Και η Χάγη υποχρεώσει την (σημερινή) Γερμανία να μας πληρώσει 300 δισεκατομμύρια ως αποζημιώσεις για τις καταστροφές που επέφερε στην Ελλάδα η ναζιστική εισβολή. Αλήθεια, αυτή η απόφαση της Χάγης, δεν νομίζετε ότι θα έχει κι άλλες περαιτέρω επιπτώσεις για την Γερμανία; Δεν θα ανοίξει δηλαδή ο δρόμος για παρόμοιες διεκδικήσεις εκ μέρους της Ρωσίας, για παράδειγμα, η οποία Ρωσία είχε 8 εκατομμύρια θύματα εξαιτίας της ναζιστικής εισβολής; Τι ποσό θα έπρεπε να πληρώσει η (σημερινή) Γερμανία στους Ρώσους (του Πούτιν;) Κι αν στη Ρωσία προστεθούν και οι αποζημιώσεις της Γαλλίας, της Ιταλίας, της Πολωνίας, της Αιγύπτου κ.λ.π.; Αν λοιπόν αναλογιστούμε τις επιπτώσεις των δικών μας αποζημιώσεων από τη Γερμανία, τότε η Γερμανία πρέπει ΠΡΩΤΟΝ: Να σβηστεί από τον χάρτη. ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Να δουλεύουν όλοι οι σύγχρονοι Γερμανοί για τα επόμενα 100 χρόνια ως σκλάβοι στην Ελλάδα, την Ιταλία, τη Ρωσία και την Πολωνία... Πώς σας φαίνεται; Καλό, έ;;; Σταματήστε λοιπόν επιτέλους να καλλιεργείτε ψευδαισθήσεις στον έρμο τον ελληνικό λαό, τον οποίο έχετε πήξει στα ψέματα.
    πειραχτήρι
    απάντηση716
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Aρχ...αια | 19/09/2016 12:51
    Παλι κολλησαμε στα αρχ...αια.... Αφου ολες οι καταστροφες ειτε οφειλονται στην ελληνικη υδροκεφαλια ειτε στη ελληνικη διπλωματια η αλλιως δουλοπρεπεια που παραγραφει συστηματικα τα δικαιωματα ευθυγραμμισμενη παντα με διεθνη αφεντικα της. Τωωωωωωρα θα διεκδικησουμε οσα πουλησαμε σαν ζητουλες???
    διεκδικητης Α
    απάντηση342
     
     
     
    υφυπουργός ασχετοσύνης | 19/09/2016 12:49
    Ο όρος ολοκαύτωμα δεν παραπέμπει γενικώς στον διωγμό και την γενοκτονία αλλά ειδικώς στο μοναδικό και ανεπανάληπτο ριζικό κακό της ναζιστικης θηριωδίας: Την εξολόθρευση ανθρώπινων ζωών με όρους βιομηχανικής παραγωγής. Με δυο λόγια ο κ. Πελεγρίνης μας προσφέρει την αριστερή εκδοχή του ανερμάτιστου φληναφήματος που πριν κάποια χρόνια εξίσωσε το ολοκαύτωμα με την εθνοκάθαρση των Ποντίων. Απαράδεκτος
    τι άλλο θα ακούσουμε;
    απάντηση527
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Προεκτείνοντας την σκέψη του εκλεκτού ακαδημαϊκού-ηθοποιού | 19/09/2016 12:18
    Πρώτα απόλα οι Εβραίοι έχουν σχέδιο, για να εφαρμοστεί όμως το σχέδιο χρειάζονται κάτι να τους ενώνει κ αυτό είναι ο ραβίνος, εμείς τον δικό μας < ραβίνο > τον βρίζουμε τραγόπαπα κλπ. κοσμητικά, επίσης για την εφαρμογή του σχεδίου χρειάζονται λεφτά – δωροδοκίες – εξαγορές, επηρεασμός κλπ. για να τα αποκτήσουν εργάζονται και υποστηρίζονται νυχθημερόν μεταξύ τους, εμείς τρωγόμαστε σε προσωπικό επίπεδο, οι γειτονιές μεταξύ τους, με αθέμιτο ανταγωνισμό οι επιχειρήσεις ή σε επίπεδο πολιτικών παρατάξεων. Αυτοί έχουν ένα πανίσχυρο συμβούλιο δημογερόντων που όλοι το τρέμουν, εμείς δεν έχουμε επιχειρήσεις 3ης γενιάς, δεν έχουμε αριστοκρατία, έχουμε όμως πολλούς σαλταδόρους, πειρατές, καταφερτζήδες, απατεώνες, λαμόγια κ κλεφτοκοτάδες που δεν σέβονται τίποτα. Οι Εβραίοι σέβονται κάποιες αρχές, έτσι ότι κ να γίνει θα επιτύχουν διότι ακολουθούν το σχέδιο. Στο ερώτημα αφού είναι τόσο ικανοί κ άξιοι γιατί τότε όλοι μισούν τους Εβραίους; Θα σας απαντήσω εάν κ εφόσον έχω πολλές θετικές ψήφους....
    Katsikis
    απάντηση3913
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
     
    Αυτοκαταστροφή | 19/09/2016 12:03
    Αυτός είναι ο ακριβής όρος. Και, σε οτι αφορά στην Μικρασιατική Καταστροφή, προέκυψε απο ένα ηρωϊκό δημοψήφισμα όπως αυτό που έγινε πέρσι και κατέστρεψε την οικονομία μας.
    trantor
    απάντηση802
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
-