από metereologos.gr
Σάββατο 19 Αυγούστου 2017
 

Παραίτηση Αθήνας από την προεδρία της ΕΕ, ζητούν γερμανοί βουλευτές

«Ακριβή για τους Ελληνες, θα στοιχίσει 100 εκ. ευρώ» - ΥΠΕΞ: Είμαστε έτοιμοι
Παραίτηση Αθήνας από την προεδρία της ΕΕ, ζητούν γερμανοί βουλευτές
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Δύο γερμανοί συμπολιτευόμενοι βουλευτές καλούν σε «παράκαμψη» της Ελλάδας στην σειρά εναλλαγής των χωρών της ΕΕ για την ευρωπαϊκή προεδρία, λέγοντας πως η προεδρία είναι πολύ ακριβή για την Αθήνα. 

Ο Κλαους-Πέτερ Βιλς του CDU και ο Φρανκ Σέφλερ του FDP ανέφερεαν στην Bild ότι η προεδρία θα στοιχίσει 100 εκατ. ευρώ.

«Η Ελλάδα θα έπρεπε να ζητήσει από την Κομισιόν να αναβληθεί η προεδρία του Συμβουλίου» είπε ο Βιλς.

Από την πλευρά του, και ο Σέφλερ είπε ότι η Αθήνα «θα έπρεπε να παραιτηθεί οικειοθελώς» από την επικείμενη ανάληψη της ευρωπαϊκής προεδρίας, λόγω του κόστους της.

Απάντηση Εκπροσώπου ΥΠΕΞ

Ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών, Κωνσταντίνος Κούτρας, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, αναφορικά με τις δηλώσεις γερμανών βουλευτών προς το γερμανικό Τύπο, σχετικά με την ανάληψη της Προεδρίας του Συμβουλίου της ΕΕ από την Ελλάδα, το α΄ εξάμηνο του 2014, επεσήμανε ότι οι θεσμικές λειτουργίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης διέπονται από αρχές δικαίου και κανόνες που εμπεριέχονται στις εν ισχύι Συνθήκες και βασίζονται στη θεσμική ισοτιμία των κρατών-μελών και στο σεβασμό της εθνικής κυριαρχίας και αξιοπρέπειας καθενός από αυτά.

Στο πλαίσιο αυτό, η Ελλάδα είναι πλήρως έτοιμη να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της ως Προεδρία. Οποιαδήποτε άλλη συζήτηση είναι εκ του περισσού.


Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ενόχληση από τις δηλώσεις Σβόμποντα για την ελληνική προεδρία 
Η ελληνική προεδρία της… λιτότητας - Αρχίζει την 1η Ιανουαρίου 2014 
Βενιζέλος: Ωρα εξόδου από το μνημόνιο και την κρίση 
 
 
σχόλια (15)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Opiadipote ali sizitisi ine ek tu poniru. | 20/09/2013 08:56
    Posa krati tis EU vriskunte se paromia katastasi opos i Elada? Malon perissotera ap oti avta pu mechri simera epofelithikan apo tin krisi ke ton danismo. Ara tora ine sta cheria tis Eladas na proothisi orismena pragmata pu asfalos den tha aresun se avtus. Sigura apetite schediasmos ke epimelia ochi prochirotita. Tha ine se thesi i kyvernisi me tosa empodia pu synechos tis richnun sta podia orismeni "politikoi" gia na avtoprovlithun gia psifothirikus logus? Prepi na mas to pi o Asmusen na imaste enomeni se avtes tis dyskoles stigmes?
    bludicka
    απάντηση00
     
     
    Διόρθωση | 20/09/2013 04:33
    "Οποιαδήποτε άλλη συζήτηση είναι εκ του Περισσού." Κάνετε λάθος, νομίζω το ΚΚΕ δεν έκανε κάποιο συγκεκριμένο σχόλιο επί του θέματος.
    John
    απάντηση10
     
     
    Να τα εξοικονομήσουμε με φόρο στα εισαγόμενα από Γερμανία | 19/09/2013 21:15
    Δεν χάνουν την ευκαιρία! Δεν έχουν να κάνουν τίποτα άλλο; .... Αλλά πού θα πάει;
    Ο εισαγόμενος
    απάντηση30
     
     
    ΓΕΡΜΑΝΟΙ | 19/09/2013 18:40
    Μια ζωή ΓΕΡΜΑΝΟΙ......., τώρα θα αλλάξουν ? Εμείς φταίμε. Βρίσκουν και κάνουν
    ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
    απάντηση177
     
     
    kyriakos | 19/09/2013 18:09
    Τουρκογυφτοι γερμανικης προελευσης.
    kyriakos
    απάντηση139
     
     
    Η πικρή αλήθεια είναι δυστυχώς | 19/09/2013 18:05
    ό,τι η Ελληνική διοίκηση είναι εντελώς ανέτοιμη για την - έστω και συμβολικού πλέον χαρακτήρα - προεδρία της ΕΕ. Τρεις μήνες μόλις πριν την έναρξη της Προεδρίας, ουδείς γνωρίζει το πρόγραμμα και τις θεματικές συμβουλίων υπουργών, συνεδρίων, εκδηλώσεων κλπ. που θα οργανώσουμε, ενώ ούτε η ιστοσελίδα της προεδρίας έχει ενεργοποιηθεί (το σχετικό domain name έχει ήδη κατοχυρώσει κάποιος bloger) ούτε το ΥΠΕΞ ή τα άλλα υπουργεία είναι σε θέση να δώσουν κάποια σχετική πληροφορία. Πέρα από κάποιες γενικόλογες προτεραιότητες δεν έχουμε ανακοινώσει σε κανέναν τι ακριβώς θα κάνουμε σε επίπεδο νομοθετικού έργου ή άλλων πρωτοβουλιών και σε τι θα επικεντρωθούμε. Πως περιμένουμε να μας πάρουν στα σοβαρά;
    me pordes de vafontai avga
    απάντηση161
     
     
     
    Στη Χώρα που δρουν ανεξέλεγκτα οι ΦΑΣΙΣΤΕΣ-ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΟΧΙ! | 19/09/2013 17:12
    Έχουν ΔΙΚΙΟ οι Γερμανοί βουλευτές. Αντικειμενικά και σαν τρίτος εάν δει κάποιος το ζήτημα. Σε μία Χώρα που έχει καταρρίψει ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΡΕΚΟΡ και που η ΔΙΑΦΘΟΡΑ, η ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ και ιδία η χρησιμοποίηση των παρακρατικών ΦΑΣΙΣΤΩΝ -ΔΟΛΟΦΟΝΩΝ, τείνει να λάβει θεσμική χροιά προκειμένου να περνάνε πολιτικές ΕΝΑΝΤΙΟΝ του Λαού, ο οποίος βρίσκεται σε ανθρωπιστική πλέον κρίση και οι κυβερνώντες παραμένουν ΑΝΑΛΓΗΤΟΙ, συνιστά προσβολή της νοημοσύνης και ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ το να κορδώνονται και να φωτογραφίζονται ότι δήθεν διευθετούν οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ τα… Ευρωπαϊκά Πράγματα, όταν ΔΕΝ είναι ικανοί, ούτε το πετρέλαιο θέρμανσης ΦΤΗΝΟ να δώσουν στον κόσμο και στα παιδιά να θερμανθούν τον χειμώνα… ΠΑΡΟΙΜΙΩΔΩΣ ΑΝΑΞΙΟΙ όντες, θα μας λένε από τα ΜΜΕ, μέσω των δημοσιογράφων ΤΟΥΣ, ότι διαχειρίζονται και διεκπεραιώνουν δήθεν άξια την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ, αυτοί, που έφθασαν στο σημείο την Ελλάδα να μην μπορούν να γίνουν τα εμβόλια στην Ερμούπολη της Σύρου, γιατί στο εκεί Νοσοκομείο … ΔΕΝ υπήρχε ΓΑΖΑ, οινόπνευμα και βαμβάκι! ΝΤΡΟΠΗ, ρε
    Aγύριγο κεφάλι
    απάντηση168
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Μολων λαβε τη ..προεδρια | 19/09/2013 14:58
    καλα αυτοι οι τυποι δεν εχουν καταλαβει οτι η προεδρια ειναι δικη μας και κανεις δεν μπορει να μας την παρει .Αρχιζουμε ετσι τις μονομερεις ενεργειες κατα του μνημονιου και του δανεισμου των γερμανων . Θα τους προεδρευσουμε...για το καλό τους ακομη και με δανεικα ..
    anti-karagiozis
    απάντηση158
     
     
    stagona ston okeano.. | 19/09/2013 13:25
    100 ekatomiria einai... psixoula en sigrisi me ta disekatomiria pou mas exoun danisei. den mas stamata tipote. i proedria einai diki mas.
    kolokotronis
    απάντηση298
     
     
    Κάποιος πρέπει να τους πεί | 19/09/2013 13:02
    ότι είναι αλήτες.
    Χ.Λ
    απάντηση3121
     
     
    AΚΟΥΣ ΣΑΜΑΡΑ??? | 19/09/2013 12:57
    Βλέπεις τα ολέθρια αποτελέσματα της πολιτικής και Πρωθυπουργίας σου, που μας ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΣ??? ΤΑΠΕΙΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΥΝΕΧΩΣ !!!
    εκλογές το ταχύτερο
    απάντηση2735
     
     
     
    απλά οι Γερμανοί... | 19/09/2013 12:54
    δεν επιθυμούν την ΕΕ να βρεθεί υπό την διοίκηση των λαμογιών της αποτυχημένης εγχώριας ολιγαρχίας...
    και δεν έχουν άδικο...
    απάντηση3623
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων