Κωμικό ή τραγικό; Οι δηλώσεις Φίλη για την δήθεν «προδοσία» της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά την διάρκεια της Κατοχής και της Χούντας αλλά και του μαθήματος των Θρησκευτικών προφανώς έγιναν για να απροσανατολιστεί η κοινή γνώμη αλλά και η πολιτική επικαιρότητα από τα Σκάνδαλα Καλογρίτσα και Τραπέζης Αττικής.

Πόσο λάθος κάνουν όμως! Όσες προσπάθειες και να γίνουν ώστε να επηρεασθεί η Δικαιοσύνη σκάνδαλα τύπου Κοσκωτα θα κριθούν όπως και στο παρελθόν. Οι Δικαστές θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων έστω και εάν αναγκάζονται λόγω θέσης και κύρους να μην απαντάνε σε προκλήσεις. Η υπερψήφιση Ντογιακου αποτελεί τρανή ένδειξη.

Το κύριο θέμα της επικαιρότητας το έθεσε ο σημερινός Υπουργός Παιδείας. Όχι φυσικά οι ανιστόρητες και ανόητες δηλώσεις του περί του ρόλου της Εκκλησίας της Ελλάδος που προσβάλλουν το Ιερατείο της εποχής και την πλειοψηφία των Ελλήνων – άλλωστε η Εκκλησία της Ελλάδος είναι οι Πιστοί της. Το κύριο θέμα, λοιπόν, είναι η διδασκαλία των Θρησκευτικών.

Τον τελευταίο χρόνο πραγματοποιείται συνεχής αποδόμηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας του δημόσιου συστήματος. Με όπλο τον λαϊκισμό, επιχειρείται η προς τα κάτω εξομοίωση των μαθητών και απαγόρευση της αριστείας. Συνεχίζεται τώρα και με την επιλογή γνώσεων!

Σίγουρα το εκπαιδευτικό σύστημα της Ελλάδος πάσχει. Έγινε κάποιου είδους ερευνά για το τι είδους θεματολογία πρέπει να διδάσκεται στα παιδιά μας; Ποια είναι τα κριτήρια των επιστημόνων που έκαναν αυτή την ερευνά; Θα ήταν τραγικό εάν οι απόψεις περί της μάθησης των θρησκευτικών έγιναν από άτομο δίχως επιστημονική επάρκεια, για δογματικούς και μόνο λόγους.

Ποια πολιτική δύναμη μπορεί να προασπίσει και βελτιώσει το εκπαιδευτικό σύστημα μας; Πεδίον δόξης λαμπρόν αύριο στη Βουλή – οι πολίτες που θα κληθούν να ψηφίσουν θα παρακολουθούν και θα κρίνουν. Επιτέλους να υπάρξει σοβαρότητα για το μέλλον των παιδιών μας – να τεθούν τεκμηριωμένες επιστημονικές απόψεις και προτάσεις με στόχο την γνώση και όχι το δόγμα.

Αφετηρία της ανάπτυξης αποτελεί ένα άριστο εκπαιδευτικό σύστημα. Τι κάνουν οι ΗΠΑ, Βρεταννια, Γερμανία για παράδειγμα; Πάντως δεν θα διόριζαν κάποιον σαν τον κ. Φίλη ως Υπουργό Παιδείας.