Υπάρχουν πολλά στοιχεία που συνιστούν την εικόνα του καλού και έξυπνου επαγγελματία. Ενα από τα πλέον βασικά είναι ο τρόπος διαπραγμάτευσης των συμφωνιών και των συμβολαίων του. Ο έξυπνος επιλέγει την άκρα μυστικότητα έτσι ώστε να προφυλάξει τη σχέση με τον υποψήφιο εργοδότη-συνεργάτη του από πιθανές διαρροές που μπορεί μελλοντικά να αποδειχθούν επιζήμιες. Επιπλέον, έχοντας εκτιμήσει την αξία της επαγγελματικής ακεραιότητάς του προσπαθεί να την προφυλάξει από τη δημοσιότητα έτσι ώστε να μη θεωρηθεί ότι χρησιμοποιεί αθέμιτα μέσα προκειμένου να ασκήσει πίεση.
Στον χώρο της τηλεόρασης δυστυχώς υπάρχουν ακόμη επαγγελματίες που θεωρούν ότι αν αρχίσουν να σπέρνουν φήμες για το τηλεοπτικό μέλλον τους τα αφεντικά θα λυγίσουν μπροστά στη δημόσια κατακραυγή λες και το «παλλαϊκό» αίτημα είναι να μη μείνει στο ράφι ο παρουσιαστής ή να πληρωθεί καλύτερα για να ανακουφιστεί ο συνταξιούχος!
Μετά τον πρώτο χειμώνα όπου παρατηρήθηκε μια μικρή τηλεοπτική ανάκαμψη επέστρεψαν και τα τερτίπια κάποιων προσώπων τα οποία λογικά θεωρούν ότι δεν βρίσκονται απλώς στο κέντρο του τηλεοπτικού κόσμου αλλά του κόσμου ολάκερου. Εδώ και μήνες ασχολείται μεγάλη μερίδα του Τύπου με το τι θα κάνει, για παράδειγμα, ο Νίκος Μουτσινάς. Νταλκάς μεγάλος για τα πρωινομεσημεριανά το αν θα μείνει ή θα φύγει από τον Alpha, σενάρια επιστημονικής φαντασίας για μεταγραφή του στο Mega, το οποίο αγνοεί την πρόταση που σύμφωνα με κάποιους έχει κάνει, και πολλά άλλα τραγελαφικά και μη. Η περίπτωση Μουτσινά δεν είναι η μοναδική. Ευδοκιμεί το συγκεκριμένο είδος αυτή την εποχή αγνοώντας πως οι καιροί έχουν αλλάξει. Μακάρι να αποκατασταθούν οικονομικά όλοι. Να υπάρχουν δουλειές και αξιοπρεπείς συνθήκες. Αλλά αυτό που ενδιαφέρει το τηλεοπτικό κοινό είναι η εκπομπή, η παρουσίαση και το περιεχόμενο. Οχι το παρασκήνιο και τα προσωπικά δεδομένα του καθενός. Κάποιοι θεωρούν μείζον ζήτημα το συμβόλαιό τους, την αποκατάστασή τους η οποία πρέπει να γίνει με δόξα και τιμή αδιαφορώντας για το ότι ζουν σε μια χώρα ανέργων οι οποίοι αγωνιούν για μια θέση εργασίας. Αν αυτό που γίνεται δεν μαρτυρά αποπροσανατολισμό και επιστροφή στην τηλεόραση του «κουκουρούκου» τότε τι σημαίνει;

ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ
ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ

Και ξαφνικά πολλοί παίκτες τηλεοπτικών σόου ένιωσαν το πλατό ως ντιβάνι ψυχανάλυσης και άρχισαν να αναλύουν τα παιδικά τους τραύματα, ιστορίες κακοποίησης και πολλά άλλα. Μέχρι και η Μυριέλλα Κουρεντή στο «Just the two of us» τραγούδησε επηρεασμένη από τους εμφυλίους πολέμους και τα θύματα. Σωστά, σημαντικά και θετικά τα μηνύματα που περνούν και μπράβο τους. Μόνο που τα σόου που σπάμε πλάκα δεν προσφέρονται για τέτοιου είδους αναλύσεις και αναφορές. Δεν μπορεί να μασκαρεύεσαι για να γελάσει ο κόσμος και την επόμενη ώρα να θίγεις θέματα που χρήζουν ειδικού χειρισμού. Είναι τουλάχιστον οξύμωρο.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ