από metereologos.gr
Παρασκευή 25 Μαΐου 2018
 
 

Τη Δημοκρατία και τα μάτια μας

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Είναι πλέον φανερό ότι η χώρα οδεύει ολοταχώς προς τον απολυταρχισμό. Μετά τα συνθήματα των «αγανακτισμένων» από ευρύ πολιτικό φάσμα που περιλάμβανε πολίτες από την άκρα δεξιά έως την άκρα αριστερά κατά της Βουλής, τη χωρίς αιδώ παραδοχή του αρχηγού της Χρυσής Αυγής κ. Μιχαλολιάκου ότι οι βουλευτές της δεν αισθάνονται άνετα μέσα σε αυτήν, τις κινηματικές ανάγκες μερίδας της Αριστεράς που υπονοούν πρακτικές πέρα από τις κοινοβουλευτικές φτάσαμε στο φυσικό αποτέλεσμα το περασμένο Σάββατο, όπου δημοσκόπηση εβδομαδιαίας εφημερίδας δείχνει χαμηλή εκτίμηση του Κοινοβουλίου από το 62% των ερωτώμενων.

Τι άλλο πρέπει να δει το πολιτικό σύστημα και οι δημοκρατικοί πολίτες για να αντιδράσουν στη λαίλαπα αυταρχισμού που φτάνει με ταχείς ρυθμούς;

Η σημερινή πολιτική κατάσταση θυμίζει σε πολλούς την περίοδο πριν από το πραξικόπημα της 21ης Απριλίου του 1967 που έβαλε στο μαύρο σκοτάδι την Ελλάδα και οδήγησε τη χώρα στην εθνική τραγωδία της Κύπρου.

Από τη μεταπολίτευση έχουν περάσει 38 ολόκληρα χρόνια. Την περίοδο αυτή οι δημοκρατικοί θεσμοί λειτούργησαν για πρώτη φορά στην ιστορία της χώρας. Λάθη έγιναν πολλά, ατασθαλίες ακόμα περισσότερες, στρατηγικά λάθος επιλογές πάρα πολλές, νόμιμες αλλά όχι ηθικές πράξεις από τους εκλεγμένους από τον λαό πολιτικούς χιλιάδες. Παρόλα αυτά όμως η Δημοκρατία λειτούργησε και λειτουργεί.

Και στην οικονομία, παρά τη δεινή κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα, τα άλματα ήταν τεράστια. Δεν μπορεί κανείς να συγκρίνει το 1974 με το 2010.

Ακόμα και τώρα που μαύρα σύννεφα μαζεύονται πάνω από την πολιτική σκηνή της χώρας, η Δημοκρατία λειτουργεί. Οι δικογραφίες για τα πολιτικά πρόσωπα που φέρονται αναμεμειγμένα σε παράνομες δραστηριότητες πάνε στη Βουλή. Ο Ακης Τζοχατζόπουλος είναι προφυλακισμένος όπως και πολλά μέλη της οικογένειάς του.

Ο Πρόεδρος της Βουλής αναστέλλει τις αρμοδιότητές του μέχρι να ξεκαθαρίσει η υπόθεσή του.

Μπορεί οι διαδικασίες να μην τρέχουν τόσο γρήγορα όσο θα έπρεπε. Μπορεί πολλά αδικήματα να έχουν παραγραφεί με όχι και τόσο ηθικές μεθόδους,

Όμως επαναλαμβάνω η Δημοκρατία λειτουργεί. Και μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις είναι περισσότερο ανεκτική από ότι θα έπρεπε. Ο καθένας λέει τη γνώμη του ελεύθερα, οι διαδηλώσεις πραγματοποιούνται χωρίς κανένας να τις απαγορεύει, οι καταλήψεις σε δημόσιες υπηρεσίες, σχολεία και ιδιωτικές επιχειρήσεις είναι στην καθημερινή πρακτική. Ακόμα δηλώσεις κοινοβουλευτικών κομμάτων κατά του κοινοβουλευτισμού γίνονται ανεκτές χωρίς κανένας να παίρνει θεσμικά μέτρα.

Οι έφηβοι, οι φοιτητές και οι πολίτες αυτής της χώρας δεν έχουν ζήσει καλύτερη περίοδο ελευθερίας.

Αυτή τη Δημοκρατία, με όλα τα προβλήματά της, επιβουλεύονται οι εχθροί της. Ο μαύρος φασισμός βγήκε από το αυγό του με ευθύνη των πολιτικών πρακτικών της μεταπολίτευσης και απειλεί και πάλι ανοιχτά με δικτατορία.

Όλοι μας πρέπει άμεσα να δραστηριοποιηθούμε και προστατεύσουμε το αγαθό της Δημοκρατίας που με τόσο κόπο κατακτήσαμε. Να απομονώσουμε τους εχθρούς της από όποια πλευρά και αν προέρχονται. Να καταδικάσουμε άμεσα όλες τις πρακτικές των πολιτικών ταγών της χώρας που φέρνουν πιο κοντά απολυταρχικές πρακτικές και μεθοδεύσεις.

Γιατί αν απολέσουμε το αγαθό της Δημοκρατίας, πρώτον θα καταλάβουμε κατόπιν εορτής τι χάσαμε και δεύτερον δεν θα μας το συγχωρήσουν ποτέ τα παιδιά μας.


Γνώμες περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (89)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Στη θέση του όρου "Δημοκρατία" γράψε "Φαυλοκρατία" και συμφωνώ απόλυτα... | 30/09/2012 14:21
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου με μια...μικρή διαφοροποίηση. Όπου γράφεις "δημοκρταία" άλλαξέ το και βάλε ΦΑΥΛΟΚΡΑΤΙΑ !!! ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ...!
    tom
    απάντηση11
     
     
    Κορίτσια ερχόμαστε | 30/09/2012 02:52
    Πάρτε καλή στάση για να το ευχαριστηθείτε!
    Ανώνυμος / η
    απάντηση21
     
     
    Αλλάζουν τα κόζια τώρα.Καλή χώνεψη | 28/09/2012 20:40
    38 χρόνια φάγαμε στη μάπα τον Κόκκινο φασισμό με τις δεξιές τσέπες.Τώρα αλλάζουν τα κόζια.
    Αριστερός
    απάντηση51
     
     
    Τρόμος | 28/09/2012 20:35
    Ο φόβος σας ζωγραφίζεται σε κάθε λέξη του κειμένου σας. Φόβος για τον παλαιοκομματισμό. Φόβος για τους δημοσιογράφους των συμφερόντων. Φόβος για τους μεγαλοεργολάβους που «ήξεραν με ποιον να χορέψουν τσάμικο το Πάσχα». Ο Λαός μυρίζει το φόβο σας. Μυρίζει ότι φοβάστε. Σαν τον κλέφτη που μόλις τσακώσανε. Θα πει τα πάντα για να μην συμβεί το απευκταίο: Να πάει φυλακή.
    Παύλος
    απάντηση82
     
     
    Ποια δημοκρατία ρε παιδιά? | 28/09/2012 17:27
    Πλάκα κάνουμε? Αν σε πάνε εσένα κατηγορούμενο είναι επειδή έκλεψες το κράτος, πρέπει να αποδείξεις ότι δεν το έκλεψες. Αν πάνε τον πολιτικό σου και δημοκρατικό σου προστάτη είναι γιατί τον πολεμάνε τα βρώμικα συμφέροντα και ο καταγγέλων πρέπει να αποδείξει ότι δεν είναι ελέφαντας. Γελάει ο κόσμος με τέτοιες απόψεις ότι έχουμε δημοκρατία... Χ.Α μπας και βάλουνε μυαλό. Τουλάχιστον αυτοί δηλώνουν ότι θέλουν να κυβερνήσουν. Η Αλέκα και ο Αλέξης χάνονται στην στροφή συνέχεια και παίζουν α μπε μπα μπλομ για το ποιός εκτός από αυτούς να κυβερνήσουν. Που είναι το ΚΚΕ να ξεσηκώσει τον κόσμο? Τηλεμάρκετινγ αμερικάνικων λεμονοστίφτιδων έχουν καταντήσει το κανάλι τους. Ψέματα?
    Αχαιος
    απάντηση82
     
     
    δημοκρατία | 28/09/2012 16:02
    τα αποτρόπαια εγκλήματα που έχουν γίνει από λαθροεισβολείς ισλαμιστές κατά την δημοκρατία μετά το 1974 ήσαν αδιανόητα επί Χούντας. Μυρτώ Καντάρης.....ατελείωτη λίστα οθωμανικού πολιτισμού ξέρετε γιατί είμαι ΧΟΥΝΤΙΚΟΣ; διότι επί χούντας ο συνταγματάρχης ΛΑΔΑΣ θα έπιανε το κτήνος πού βίασε την ΜΥΡΤΩ και θα τον πήγαινε στα βράχια και θα τού έσπαγε το κεφάλι με την ίδια πέτρα και θα τον ΣΚΟΤΩΝΕ. τελικά ο μόνος προβληματισμός τής ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ήταν μην τυχόν και τον λιντσάρει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ τον ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΑΝΘΥΠΟΠΙΘΙΚΟ.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση82
     
     
    τι εγγυάται η δημοκρατία 2 | 28/09/2012 15:51
    αυτός που πεινάει και θέλει να θρέψει τα παιδιά του δεν μπορεί να ασχοληθεί με πολύπλοκα οικομικοοπολιτικά θέματα, θέλει απλώς να φάει, άντε το πολύ πολύ να πει ένα ναί ή ένα όχι σε ένα δημοψήφισμα. αυτό ακριβώς είναι το αδιέξοδο τής δημοκρατίας υπάρχουν στιγμές όπου πρέπει να μιλάει ΕΝΑΣ
    Ανώνυμος / η
    απάντηση91
     
     
    τι εγγυάται η δημοκρατία 1 | 28/09/2012 15:48
    η δημοκρατία εγγυάται ότι ο λαός με κάποιον τρόπο και σε κάποιο βαθμό λέει την γνώμη του και πλειοψηφικά αποφασίζει. ωστόσο δεν εγγυάται ότι οι αποφάσεις είναι σωστές δεν εγγυάται σταθερότητα όταν η πλειοψηφία είναι τού τύπου 60-40 όπου έχουμε διχασμό και προφανώς μπορεί να έχει αδιέξοδα και τεράστια μάλιστα για παράδειγμα σήμερα υπάρχει ένα σύνθετο τεχνικά και τοκογλυφικά πρόβλημα όπου την λύση μπορεί να δώσει ένας ΕΘΝΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ με πυγμή και με επιτελείο καλά ενημερωμένο και άξιο. αυτό από μόνο του σημαίνει ότι ο ηγέτης πρέπει να κάνει κάποιου τύπου δικτατορία και να πει αναλαμβάνω για 5 χρόνια και θα λύσω το πρόβλημα.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση92
     
     
    απλα Πλατωνας | 27/09/2012 20:06
    ο εκφυλισμος της δημοκρατιας οδηγει παντα στην τυραννια."Πολιτεια"
    ΕΛΛΗΝ
    απάντηση82
     
     
    Η Δημοκρατία έχει φάει τα ψωμιά της αυτό το ξέρουν πια και οι Δημοκράτες | 27/09/2012 15:51
    Η παλαιά φρουρά έχει αρχίσει να συνειδητοποιεί οτι με το υπάρχον πολίτευμα δεν προχωράει τίποτα απολύτως.Σιγά σιγά ετοιμάζεται για παράδοση.Κάνουν όμως ένα λάθος για την ακρίβεια δεν είναι σίγουροι:Τι θα συμβεί αν αυτοί στους οποίους παραδώσουν τους κρεμάσουν σαν προδότες?Αυτό δεν το ξέρουν.Δεν έχουν εγγυήσεις. Αλλά και οι ως άνω αν δεν το κάνουν θα πέσουν με τη σειρά τους.Γιατί ο κόσμος ψοφάει για κεφάλια προκειμένου να ενεργοποιηθεί.
    Ανώνυμος / η
    απάντηση92
     
     
    Δημοκρατία | 27/09/2012 14:58
    Αν κάποτε η δημοκρατία καταλυθεί, οι σημερινοί φαύλοι πού διορίζουν ,προκαλούν και καμαρώνουν για τη φαυλότητα τους,θα είναι οι πρώτοι πού θα συνεργασθούν με τους δικτάτορες,όπως έγινε και με την 21 Απριλίου
    Kώστας
    απάντηση150
     
     
    Δημοκρατια ??? | 27/09/2012 09:24
    Αραγε ειναι δημοκρατια το καθεστως αυτο ? Κατα τη γνωμη μου ΟΧΙ !Ασφαλως υπαρχει ελευθερια του λογου και ανθρωπινα δικαιωματα αλλα μονα τους αυτα δεν συνιστουν δημοκρατια...Θα ηταν πολυ καλυτερα να αποκαλουμε τη δημοκρατια μας κλεπτοκρατια , αριστεροκρατια ,εγκληματοκρατια {η εγκληματικοτητα καλπαζει ...} , τραπεζοκρατια και βεβαιως βεβαιως ξενοκρατια {ειτε οι ξενοι ειναι Γερμανοι και τοκογλυφοι ειτε λαθρομεταναστες}.
    Νικηφορος Α.
    απάντηση134
     
     
    Δημοκρατία; | 27/09/2012 05:53
    -Όταν εκβιάζεται η ψήφος ακόμα και με έξωθεν παρεμβάσεις. - Όταν διαπραγματεύονται το μέλλον της χώρας χωρίς ο λαός να ερωτάται, αλλά ούτε καν να ενημερώνεται έστω με ένα διάγγελμα, για το περιεχόμενο και την πορεία των διαπραγματεύσεων, αλλά μόνο λαμβάνει το λογαριασμό. -Όταν η δικαιοσύνη λειτουργεί με δυο ταχύτητες, οι νόμοι εφαρμόζονται επιλεκτικά και τα ΜΜΕ είναι απλώς φερέφωνα των κυβερνώντων Τότε κ. Μπάρλα δε ζούμε τη Δημοκρατία, αλλά την μετά Δημοκρατίαν εποχή.
    oro
    απάντηση111
     
     
    Αίσχος! | 27/09/2012 03:51
    Κάποτε η Δημοκρατία είχε και λειτουργούσε και τον θεσμό του εξοστρακισμού, της εξορίας, της δήμευσης περιουσίας, της θανατικής ποινής για εσχάτη εφιαλτική προδοσία. Ποιος από αυτούς τους θεσμούς λειτουργεί σήμερα; Μήπως όμως λειτουργούν άλλοι θεσμοί, της απατεωνιάς, του ατομικού συμφέροντος, της λεηλασίας του δημοσίου πλούτου, την αρπαγή της ελπίδας από τη ζωή των πολιτών και ένα καλύτερο μέλλον από τις επόμενες γενιές, της μυωπικής στρατηγικής, της προχειρότητας, της αναξιοκρατίας, η δημοκρατία των κολλητών, του αναγκαστικού ξενιτεμού, και τόσα άλλα ωραία; Αίσχος! Που είναι η Δημοκρατία; Στο όνομα της δήθεν καταρρακώσατε τον Ελληνισμό ξανά.
    Anagnostis A.
    απάντηση83
     
     
    αυτα ειχα να πω | 26/09/2012 23:34
    στο αρθρο σας γινεται εξισωση της φασιστικης αριστερας μετην χρυση αυγη ,απλα οι αριστερα ευθυνεται για τον θανατο πολλων αθωον πολιτων [βλεπε μαρφιν] ενω η χρυση αυγη για κανεναν
    raskolnikof
    απάντηση128
     
     
    Μια διόρθωση ... | 26/09/2012 23:02
    Να σας διορθώσω: το 1974 στην Ελλαδα αντιστοιχούσε ένα ΙΧ αυτοκίνητο κάθε 6 οικογένειες, οι μισθοι δεν ξεκολλαγανε απο το τρεις και εξηντα αλλα η οικονομία πεταγε, τα χρέη δημόσια και ιδιωτικά έτειναν στο 0, και η χώρα έκλεινε 20 χρόνια ανάπτυξης που την έφερναν στην δεύτερη θέση παγκοσμίως μετα την Ιαπωνία. Σήμερα έχουμε τζιπ και μεζονέτες αλλα είμαστε πνιγμένοι στα χρέη, εχουμε ενα κρατος σαραβαλιασμενο, μια οικονομία που ακόμα και τις ντοματες εισαγει και εν κατακλείδι δεν ξέρουμε που την κεφαλήν κλίνει ...
    Χαράλαμπος
    απάντηση112
     
     
    TOO LITTLE TOO LATE. | 26/09/2012 22:16
    When the people find that they can vote themselves money, that will herald the end of DEMOCRACY. YOU ARE LATE MR.BARLAS.
    drudge peon
    απάντηση41
     
     
    Η αυτονομία είναι πάντα η δύσκολη επιλογή | 26/09/2012 20:49
    Σε μια δημοκρατία οι πολίτες παίρνουν την κυβέρνηση (ή την "αξιωματική" αντιπολίτευση) που τους αναλογεί. Αν, σαν κακομαθημένο νήπιο, μετατοπίζουν συνεχώς ευθύνες σε άλλους--στα λαμόγια, στο κεφάλαιο, στους δανειολήπτες, στους μετανάστες--τότε όντως δεν τους χρειάζεται ελευθερία, αλλά ένας "πατερούλης" για να τους πειθαρχήσει και να τους προστατέψει από τον τρομακτικό έξω κόσμο. Οι Έλληνες πρέπει να αποφασίσουμε αν είμαστε νήπια ή αντάξιοι της ελευθερίας μας.
    αντιπολικός
    απάντηση81
     
     
     
    Απο γλαστρα το παραληρημα? | 26/09/2012 20:17
    Δημοσιογραφε να με συγχωρεις που δεν θα ψαξω να βρω κατι σοφιστικε η πολιτισμενο για να σε......κραξω παρα απλα λογια λαικα. Μα καλα χαιρεσαι για το οτι περα απο αυτο το μπουρδελομπαχαλο που υπαρχει στην Ελλαδα υπαρχει το δημοκρατικο πολιτευμα? Μηπως αυτο φταιει που η Ελλαδα των ελληναραδων χριστιανων μαζι με σχεδον οτι ειχε να αποβρασει η ανατολια ειχαν (με το νομο και το πολιτευμα) το δικαιωμα να δειξουν τον αληθινο εαυτο τους??????
    Τανκς που σας χρειαζονται!!!!
    απάντηση95
    Απαντήσεις  1 | Εμφάνιση όλων