Αυξημένα μεγέθη εμφάνισε η Attica Group, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), στο πρώτο εξάμηνο του 2016, τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες πωλήσεις 109,63 εκατ. ευρώ (108,87 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2015) και ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) 21,66 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 19,03 εκατ. ευρώ το α΄ εξάμηνο του 2015.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων (EBIT) ανήλθαν σε ευρώ 9,80 εκατ. έναντι κερδών υρώ 7,28 εκατ. το α΄ εξάμηνο 2015. Οι ζημίες μετά από φόρους του ομίλου μειώθηκαν στα ευρώ 2,20 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,84 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.
Η βελτίωση των αποτελεσμάτων έναντι της ιδιαίτερα ικανοποιητικής αντίστοιχης περυσινής περιόδου επιβεβαιώνει τη συνέχιση της θετικής πορείας του ομίλου εν μέσω συνθηκών επιδεινούμενης ρευστότητας της αγοράς και συνέχισης των περιορισμών στη κίνηση κεφαλαίων, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.
Η ενίσχυση του κύκλου εργασιών και των αποτελεσμάτων του ομίλου αποτελεί προτεραιότητα για τη Διοίκηση. Στο πλαίσιο αυτό σύναψε συμφωνία με την μαροκινή τράπεζα, την «BMCE Bank Of Africa Group» (BMCE) για την εκμετάλλευση θαλασσίων γραμμών μεταξύ του Μαρόκου και της Ηπειρωτικής Ευρώπης, μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρίας «AFRICA MOROCCO LINKS» (AML).
H AML άρχισε τη δραστηριοποίηση της στα τέλη Ιουνίου 2016 με τη δρομολόγηση δύο επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων στη Γραμμή Tanger Med (Μαρόκο) –Algeciras (Ισπανία).
Κατά το α΄ εξάμηνο του 2016 η Attica Group δραστηριοποιήθηκε μέσω των θυγατρικών της στην Αδριατική θάλασσα και στην Ελληνική Ακτοπλοΐα με δεκατρία επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία από τα οποία τα δώδεκα είναι ιδιόκτητα και το ένα με σύμβαση μακροχρόνιας ναύλωσης.
Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2016 το συνολικό μεταφορικό έργο των πλοίων του Ομίλου αυξήθηκε κατά 10,5% στα Ι.Χ. οχήματα, κατά 8,9% στα φορτηγά οχήματα και μειώθηκε κατά 4,2% στους επιβάτες. Τα συνολικά δρομολόγια των πλοίων αυξήθηκαν κατά 6,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Στην Αδριατική θάλασσα και ειδικότερα στις γραμμές Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Ανκόνα και Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Μπάρι, το μεταφορικό έργο των πλοίων του Ομίλου (σε κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ), μειώθηκε κατά 11,9% στους επιβάτες, κατά 3,6% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 5,1% στα φορτηγά οχήματα. Τα δρομολόγια των πλοίων στην Αδριατική μειώθηκαν κατά 0,6% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο 2015.
Στην Ελληνική Ακτοπλοΐα και ειδικότερα στις γραμμές Πειραιάς-Κυκλάδες, Πειραιάς-Δωδεκάνησα, Πειραιάς-Ηράκλειο, Πειραιάς-Χανιά και Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη, το α΄ εξάμηνο του 2016, εκτελώντας συνολικά 8,3% περισσότερα δρομολόγια από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, το μεταφορικό έργο του Ομίλου αυξήθηκε κατά 12,9% στα Ι.Χ. οχήματα, κατά 16,9% στα φορτηγά οχήματα και μειώθηκε κατά 3,4% στους επιβάτες.