Ανοιγμα σε νέες αγορές αποφάσισε να κάνει η Hennes & Mauritz (H&M) επεκτείνοντας ταυτόχρονα τη γραμμή παραγωγής των προϊόντων της. Η σουηδική εταιρεία λιανικής πώλησης ενδυμάτων και αξεσουάρ ανακοίνωσε την περασμένη εβδομάδα ότι σχεδιάζει να εισαγάγει δύο νέες σειρές προϊόντων στη γραμμή παραγωγής αθλητικών ρούχων και παράλληλα να διευρύνει την πώληση του οικιακού εξοπλισμού σε 15 νέες αγορές.
Η απόφαση για τα νέα αθλητικά είδη ήταν λίγο – πολύ αναμενόμενη, εκτιμούν οι αναλυτές. Τον Απρίλιο της περασμένης χρονιάς ο σουηδικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι πρόκειται να ντύσει την αποστολή της χώρας στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες το 2014 στο Σότσι της Ρωσίας καθώς και στους Θερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο ντε Ζανέιρο το 2016.

«Παρά το γεγονός ότι εξακολουθούν να υπάρχουν μακροοικονομικές προκλήσεις σε αρκετές από τις αγορές μας, είμαστε αισιόδοξοι ότι το 2014 θα είναι μια συναρπαστική χρονιά με νέες χώρες και νέες ευκαιρίες»
ανέφερε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Καρλ – Γιόχαν Πέρσον.
Τα Η&Μ ξεκίνησαν τη λειτουργία τους το 1947, όταν ο ιδρυτής τους Ερλινγκ Πέρσον αποφάσισε να ανοίξει το πρώτο του κατάστημα που θα προσέφερε στο κοινό της σουηδικής πόλης Βάστερας μοντέρνα ρούχα σε εξαιρετικές τιμές. Σήμερα είναι πλέον ο δεύτερος μεγαλύτερος λιανοπωλητής ρούχων μετά την Inditex (τη μητρική εταιρεία των ισπανικών Zara) με 2.800 καταστήματα σε 48 αγορές σε όλο τον κόσμο. Το τελευταίο τρίμηνο του 2013 μάλιστα η εταιρεία σημείωσε 6,1% αύξηση στα καθαρά της κέρδη και 12% αύξηση στα έσοδα.Σύμφωνα με τον Καρλ – Γιόχαν Πέρσον, την τρέχουσα χρονιά η H&M σχεδιάζει να εισέλθει σε τέσσερις αγορές: της Αυστραλίας, της Ινδίας, της υποσαχάριας Αφρικής και των Φιλιππίνων. Επιπλέον, η σουηδική επιχείρηση ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει τη λειτουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων στη Γαλλία και σε τρεις επιπλέον αγορές όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι εξαιρετικά δημοφιλές.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ