Ο θεσμός του franchising φαίνεται ότι αντέχει στην κρίση αφού 2 στους 3 ενδιαφερόμενους νέους επιχειρηματίες αναζητούν μέσα από το franchising τη λύση για την επαγγελματική τους επιβίωση. Η ασφάλεια της επώνυμου σήματος και το γεγονός ότι κλείνουν κυρίως ανεξάρτητα καταστήματα στην εποχή της κρίσης, δίνει στο franchising προβάδισμα και αποτελεί ασπίδα κατά της ύφεσης.
Σημειώνεται ότι στις 160 επιχειρήσεις που βάζουν λουκέτο, κλείνει μία και μόνο επιχείρηση franchise, σύμφωνα με τα στοιχεία έρευνας του Παρατηρητηρίου Franchise. Επίσης, 42 νέες αλυσίδες υιοθέτησαν την στρατηγική του franchising το 2011 με 120 περίπου νέα καταστήματα franchise και λιγότερες από 15 αλυσίδες διέκοψαν τις δραστηριότητές τους, είτε επίσημα, είτε ουσιαστικά.
Βέβαια, η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει και τις εταιρείες και καταστήματα που αναπτύσσονται με τη μέθοδο του franchising αλλά σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς σε πολύ μικρότερο βαθμό.
Στο πλαίσιο αναγνώρισης των πλεονεκτημάτων της δικαιόχρησης και της πρόκρισης και βράβευσης των καλύτερων εταιρειών franchise, τιμήθηκε ο όμιλος Gt Tsangarakis με τη διάκριση Best Marketing Campaign. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν 450 συμμετέχοντες και δόθηκαν 22 διακρίσεις . Best Franchise Leader αναδείχθηκε ο κ. Στέλιος Σταυρίδης , διευθύνων σύμβουλος της Ideales και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ .