Νέα εκστρατεία χρηματοδότησης, μέσω crowd funding, για τη συγκέντρωση χρημάτων με σκοπό τη διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού σε ηλεκτρονικό billboard στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, ξεκινά η «Up Greek Tourism», μετά από τις δύο καμπάνιες στο κέντρο της Νέας Υόρκης και της Ουάσιγκτον.
Η καμπάνια ξεκίνησε ζωντανά τη Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012 και στοχεύει να συγκεντρώσει τουλάχιστον 12.000 στερλίνες σε διάρκεια μόνο τριών εβδομάδων, με συνεισφορές κοινωνικής δικτύωσης, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικών συνεισφορών Loudsauce. Οι δωρητές που συμβάλλουν με 10 στερλίνες και άνω θα έχουν τη δυνατότητα να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, ένα εισιτήριο με επιστροφή από το Λονδίνο για την Ελλάδα. Το δώρο αυτό είναι ευγενική χορηγία της ταξιδιωτικής ιστοσελίδας travelplanet24.

Το διαφημιστικό βίντεο θα δημιουργηθεί από το βραβευμένο σχεδιαστή οπτικών μέσων Χάρη Τσέβη και θα προβάλλεται από την 1η Φεβρουαρίου 2013 στο Picacadilly Lite όλο το 24ωρο, επί δύο εβδομάδες. «Διαλέξαμε το Λονδίνο και το Piccadilly Circus γιατί είναι χαρακτηριστικό σημείο, εύκολα αναγνωρίσιμο διεθνώς, και επίκεντρο μιας χώρας που είναι επί χρόνια στην καρδιά του ελληνικού τουρισμού», τονίζει η κυρία Κατερίνα Σπέτσιου, υπεύθυνη σχεδίου της καμπάνιας του Λονδίνου.

Οι δύο προηγούμενες εκστρατείες απέδωσαν 30.000 δολάρια, επίσης μέσω του Loudsauce και προκάλεσαν το σπινθήρα παγκοσμίου ενδιαφέροντος στα ΜΜΕ (περιλαμβανομένων του BBC, του CNN και της εφημερίδας Guardian). Μετά από αυτή την επιτυχία, η καμπάνια του Λονδίνου θα στοχεύσει στην επίτευξη ακόμη μεγαλύτερης προβολής, ενώ θα αποτελέσει το εφαλτήριο για παρόμοιες εκστρατείες σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Η πρωτοβουλία «Up Greek Tourism», ελπίζει ότι η προσπάθεια θα ανυψώσει την εικόνα της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού και θα εμπνεύσει και άλλους Ελληνες να υλοποιήσουν ανανεωτικές πρωτοβουλίες για να βοηθήσουν τη χώρα. Θέλει επίσης να δείξει στον κόσμο ότι οι Ελληνες παραμένουν ένα έθνος καινοτόμο, χαρούμενο και φιλόξενο. «Είναι συναρπαστικό να παίρνεις μέρος σε ένα τόσο εμπνευσμένο σχέδιο, που ασφαλώς φωτίζει θετικά την Ελλάδα και τους Ελληνες», παρατηρεί η Ανίτα Δημητρίου της Ομάδας του Λονδίνου.

Το «Up Greek Tourism» είναι μία πρωτότυπη εκστρατεία κατευθυνόμενη από Ελληνες ανά τον κόσμο σε εθελοντική βάση, για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας στο εξωτερικό. Η πρωτοβουλία διάλεξε τον τουρισμό ως μέσο προβολής λόγω της κρίσιμης σπουδαιότητάς του για την οικονομική ανάκαμψη της χώρας. Η εκστρατεία αποσκοπεί στην προώθηση του ελληνικού τουρισμού με δύο τρόπους: άμεσα, μέσω διαφήμισης σε ανοικτούς χώρους, και έμμεσα με αναζωογόνηση της συζήτησης στα ΜΜΕ και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.