Η WIND δεν θα επιχειρήσει να πουλήσει πακέτα VDSL σε πελάτες, στους οποίους η ποιότητα της υπηρεσίας δεν θα πληροί αυστηρές προδιαγραφές και δεν θα διασφαλίζει πραγματικά υψηλές ταχύτητες. Αυτό ξεκαθάρισε την Πέμπτη ο γενικός εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, κ. Αντώνης Τζωρτζακάκης κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για την πορεία της WIND, η οποία έχει πια συγκεντρώσει 400.000 πελάτες στην σταθερή τηλεφωνία και το Ιντερνετ.

Οπως τόνισε, το εργαλείο διαθεσιμότητας της VDSL εξασφαλίζει την παροχή πραγματικά υψηλών ταχυτήτων στους συνδρομητές της εταιρείας, ενώ σημείωσε ότι, η WIND δεν θα αποπειραθεί να πουλήσει ονομαστικές – δηλαδή, δήθεν υψηλές – ταχύτητες στους καταναλωτές, εάν δεν είναι σε θέση να τις παράσχει. Μάλιστα, όπως υπογράμμισε, το κατώτατο όριο που έχει θέσει η εταιρεία για τη VDSL είναι τα 35 Mbps.
Ο κ. Τζωρτζακάκης εξήγησε ότι η τεχνολογία της VDSL είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε τεχνικής φύσης προβλήματα, τα οποία μπορούν να επιδεινώσουν την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας περισσότερο από ότι τα δίκτυα της aDSL. Πάντως, όπως τόνισε, η εταιρεία έχει «τρέξει» πιλοτικά VDSL σε 200 πελάτες, επιτυγχάνοντας μέση ταχύτητα, ύψους 40 Mbps στο download και 10 στο upload.
Παράλληλα, όπως εξήγησε, εκκρεμεί η εξέταση της αίτησης θεραπείας που έχει καταθέσει η εταιρία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) κατά της πρόσφατης απόφασης της ρυθμιστικής αρχής για την παροχή της VDSL, καθώς διαφωνεί με την συμπίεση του περιθωρίου κέρδους.
Μάλιστα, η WIND ζητεί από την ΕΕΤΤ το κοστολογικό μοντέλο, βάσει του οποίου διαμορφώνεται η τιμολόγηση της υπηρεσίας VDSL, καθώς, όπως υποστηρίζει, σε άλλες χώρες όπως η Ισπανία και η Ιρλανδία, αποτελεί δημόσια πληροφορία.
Διπλασιασμός των πελατών από το 2009
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η WIND, τα τελευταία χρόνια η εταιρεία πέτυχε τον διπλασιασμό της πελατειακής της βάσης στη σταθερή τηλεφωνία, καθώς, ενώ το 2009 είχε 193.000 συνδρομητές, το 2012 εμφανίζει 401.000 πελάτες.
Για τη WIND το συγκεκριμένο στοιχείο αποτελεί απόδειξη εφαρμογής μίας καλής στρατηγικής, καθώς όπως λένε, την ίδια στιγμή η αγορά «έτρεχε» με 83%, αντί 108% της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας.
Μάλιστα, όπως σημείωσε ο κ. Τζωρτζακάκης, περίπου τέσσερις στους δέκα πελάτες της σταθερής, έχουν και το κινητό τους τηλέφωνο στη WIND. Ακόμη, παρατήρησε ότι περίπου οι μισές από τις αποσυνδέσεις γραμμών οφείλονται στην κρίση, ενώ όπως σχολίασε και το 2013 η αγορά θα είναι μειωμένη, αν και δεν ήταν σε θέση να ποσοτικοποιήσει την κάμψη της.
Στο μεταξύ, έκανε αναφορά και στην πρόταση της WIND για εξαγορά του κλάδου σταθερής και Ιντερνετ της Forthnet, σημειώνοντας ότι δεν έχει υπάρξει ακόμη κάποια εξέλιξη. Εν τούτοις, σχολίασε ότι για να προχωρήσει η συμφωνία, θα χρειαστεί μία σωστή κατανομή του δανεισμού της εταιρεας μεταξύ «παλαιάς» Forthnet και NOVA. Σύμβουλοι στην υπόθεση είναι, για τη μεν WIND η Morgan Stanley, και για τη δε Forthnet η Credit Suisse.
Παράλληλα, η εταιρεία «προικίζει» το WIND F2G με 300 λεπτά ομιλίας προς όλα τα δίκτυα, με κάθε ανανέωση από 10 ευρώ.