από metereologos.gr
Κυριακή 22 Απριλίου 2018
 

Γκανάς Παναγιώτης

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 12/01/2018, 16:43 Παρασκευή, 12 Ιανουαρίου 2018 • σχολιάστε
Με μία αιφνιδιαστική είδηση από τον Μαρκ Ζούκερμπεργκ ξεκινά το 2018, με τον ιδιοκτήτη του Facebook, να αναφέρει με μήνυμά του ότι οι οργανικές αναρτήσεις εταιρειών και εκδοτών στο δημοφιλές Μέσο, θα έχουν πλέον μικρότερη οργανική απήχηση.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/10/2017, 10:57 Πέμπτη, 26 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Τη δοκιμή μιας διπλής πλατφόρμας newsfeed ξεκίνησε το Facebook, πραγματοποιώντας τεστ σε έξι χώρες. Ο κολοσσός των Social Media διαψεύδει την πρόθεση για μονιμοποίηση του διαχωρισμού.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/10/2017, 16:17 Δευτέρα, 23 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Οι ποδοσφαιριστές, εκμεταλλευόμενοι το φανατικό κοινό τους και τους πιστούς οπαδούς των ομάδων τους, αρχίζουν να… παίζουν μπάλα και στα Social Media. Τι σημαίνει όμως αυτό για την καριέρα, το μέλλον και την τσέπη τους;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/10/2017, 12:11 Πέμπτη, 19 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Τη μέτρηση των διαδικτυακών πλατφόρμων αναπαραγωγής περιεχομένου ξεκινά η Nielsen με στόχο την περιγραφή του κοινού και των στατιστικών σε υπηρεσίες όπως το Netflix.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/10/2017, 13:51 Δευτέρα, 16 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Η διασπορά των ψευδών ειδήσεων – fake news, είναι το θέμα που απασχολεί εκδότες, ιδιοκτήτες κοινωνικών δικτύων, δημοσιογράφους αλλά και τους χρήστες των Media. Το πόσο εύκολη ή δύσκολη είναι η προφύλαξη από αυτά, είναι μια ατέρμονη συζήτηση αλλά το θέμα που θα πρέπει να μας απασχολεί είναι το κατά πόσο ως χρήστες, θέλουμε να πιστέψουμε στις ειδήσεις αυτές.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/10/2017, 14:46 Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Στην παραγωγή περισσότερα βρετανικών τηλεοπτικών προϊόντων υποχρεώθηκε το BBC από τον αρμόδιο ρυθμιστή της Βρετανίας.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/10/2017, 16:16 Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Δώδεκα ώρες την ημέρα περνά στην ενασχόλησή του με τα Media, ο μέσος πολίτης των ΗΠΑ, σύμφωνα με έρευνα του eMarketer.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/10/2017, 13:21 Τρίτη, 10 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Σε μορφή… καρτούν επισκέφθηκε το Πουέρτο Ρίκο, μετά το πέρασμα τυφώνα, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, CEO του Facebook.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/10/2017, 13:40 Δευτέρα, 9 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Η εμπλοκή των Social Media στα fake news και στις, αμφίβολης πηγής, πολιτικές διαφημίσεις στα Μέσα, είναι δεδομένη καθώς οι αναρτήσεις σε αυτά, δεν δείχνουν να ελέγχονται συστηματικά όπως ξεκαθάρισε και ο επικεφαλής ασφαλείας του Facebook Inc., Alex Stamos.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/10/2017, 11:31 Παρασκευή, 6 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Η… εισβολή του ποδοσφαίρου στον πλανήτη των Social Media, όσον αφορά τις μεταδόσεις των αγώνων, είναι θέμα χρόνου και το μπαλάκι πρώτη φαίνεται να πετάει στο Facebook και στην Amazon, η Premier League της Αγγλίας.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/10/2017, 16:29 Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Με νέα νομοθεσία που τέθηκε σε ισχύ στην Γαλλία, οι εταιρείες υποχρεούνται να ενημερώνουν το κοινό για ρετουσαρισμένες φωτογραφίες που χρησιμοποιούνται σε διαφημιστικές καμπάνιες.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/10/2017, 12:06 Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου 2017 • σχολιάστε
Το δημοφιλές Μέσο κοινωνικής δικτύωσης που έμαθε στους χρήστες τον λακωνικό λόγο των 140 χαρακτήρων, περνάει μια από τις πιο δύσκολες στιγμές του και αυτό που μένει είναι να δείξει ότι θα καταφέρει να πάρει μια ανάσα, ανάμεσα στα νέα Μέσα που εμφανίζονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.