από metereologos.gr
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018
 
 

στη μπούκα

Καταστάσεις καιαντικαταστάσεις...
στη μπούκα
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Εκπληξη...

nnn

Η Χάρις Αλεξίου, ναι, η Χάρις Αλεξίου, εντάσσεται στον θίασο της «Οπερέττας» του Γκομπρόβιτς. Η παράσταση σε σκηνοθεσία του Νίκου Καραθάνου επιστρέφει, λόγω επιτυχίας, για δεύτερη χρονιά στη σκηνή του Rex και του Εθνικού Θεάτρου με μια αντικατάσταση.  

nnn

Η Λυδία Φωτοπούλου που είχε ερμηνεύσει την Πριγκίπισσα πλάι στον Πρίγκιπα Κώστα Μπερικόπουλο παίζει ήδη στο «Με δύναμη από την Κηφισιά» των Κεχαΐδη - Χαβιαρά στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

nnn

Θα αντικατασταθεί λοιπόν, επί σκηνής, από τη Χ. Αλεξίου, και από τις 22 Νοεμβρίου είναι εκείνη που θα υποδυθεί την Πριγκίπισσα αυτού του παράξενου τόπου, κάπου στα Ιμαλάια...

nnn

Με τις πρόβες να γίνονται σε εντατικό ρυθμό, η Αλεξίου, μετά το «Χειρόγραφο», τον θεατρικό μονόλογο της ζωής της που έστησε ο Γιώργος Νανούρης, επιστρέφει στο θέατρο.

nnn

Μια ακόμα αντικατάσταση προετοιμάζεται, για διαφορετικούς λόγους. Η εγκυμονούσα Μαρίνα Ασλάνογλου θα αποχωρήσει από τον «Αύγουστο» και τη θέση της θα πάρει η Κίττυ Παϊταζόγλου, η νεαρή Αλκηστις στο ομώνυμο έργο του Ευριπίδη που είδαμε το καλοκαίρι στην Επίδαυρο.

nnn

Θα είναι μια από τις τρεις αδελφές της πολύπαθης οικογένειας Γουέστον, πλάι στη Μαρία Πρωτόπαππα και στη Βίκυ Βολιώτη. «Μάνα» τους η Θέμις Μπαζάκα.

nnn

Η παράσταση, που συνεχίζει και εφέτος στο θέατρο Δημήτρης Χορν, σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Μαρκουλάκη, ανήκει στις ξεχωριστές και αυτής της σεζόν.

nnn

Οσο για τον Κωνσταντίνο Μαρκουλάκη, επιβεβαιώνεται και με την τελευταία του δουλειά στον «Φάρο» του Αθηνών ότι η σκηνοθεσία έχει βρει για τα καλά τη θέση της μέσα στον καλλιτέχνη.

nnn

Ο «Φάρος» κερδίζει τον θεατή με την αλήθεια και την ακρίβειά του, φέρνοντας επί σκηνής πέντε «ζωντανούς» ανθρώπους-ρόλους, που αν και ζουν σε ένα ιδιόρρυθμο περιθώριο μάς είναι οικείοι - σχεδόν γνωστοί.  

nnn

Πρεμιέρες, πρεμιέρες, πρεμιέρες. Η θεατρική σεζόν που μόλις ξεκίνησε προμηνύει έναν χειμώνα γεμάτο θέατρο, με μεγάλες και μικρές παραστάσεις, χωρίς να λείπουν και οι μικρές στο μέγεθος που είναι μεγάλες στην ουσία.

nnn

Παράδειγμα «Ο Παπαγάλλος» της Σοφίας Τρικούπη από την Αννα Κοκκίνου στη Σφενδόνη. Μια παράσταση-μινιατούρα που περικλείει ένα κομμάτι ελληνικής ιστορίας και μπόλικο αίσθημα. Αξίζει.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Πολιτισμός περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.