από metereologos.gr
Σάββατο 26 Μαΐου 2018
 
 

Μεγάλες προσδοκίες

Μεγάλες προσδοκίες
Το εσωτερικό του UX διακρίνεται για την πολυτέλεια και την τεχνολογία του ενσωματώνοντας στοιχεία από τα μεγαλύτερα Lexus
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Με την αγωνία της πρώτης φοράς αλλά και τη βεβαιότητα που δημιουργεί η απήχηση των μεγαλύτερων μοντέλων της, η Lexus εισέρχεται στην κατηγορία των αστικών διαστάσεων SUV/Crossover με το UΧ που παρουσιάστηκε στη φετινή Εκθεση της Γενεύης. Στην ιαπωνική φίρμα θεωρούν ότι το μικρότερο σε σχέση με τα NX και RX μέγεθος του νέου τους μοντέλου κρύβει ευκαιρίες μέσω των χαμηλότερων τιμών πώλησης και της διαφορετικής αισθητικής, η οποία ήδη αξιολογείται θετικά από νεότερους ηλικιακά υποψήφιους πελάτες. «Η σχεδίαση συνεχίζει να αποτελεί τον ισχυρότερο λόγο αγοράς ενός αυτοκινήτου.

Μέσα από αυτή δημιουργούμε προσδοκίες στον πελάτη για τις δυνατότητες του μοντέλου μας» υπογραμμίζει η Chika Kako, επικεφαλής μηχανικός του UX. Το γεγονός ότι μια γυναίκα αρχιμηχανικός ιαπωνικής εταιρείας αναφέρεται αρχικά στο design καθιστά το UX ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα συζήτησης, τουλάχιστον μέχρι τoν Νοέμβριο που θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα ή έστω μέχρι τη στιγμή που θα το οδηγήσουμε στο εξωτερικό.


Βασισμένο σε εντελώς νέα αρχιτεκτονική, το πεντάθυρο/πενταθέσιο Lexus συντηρεί τη διαφορετικότητα της φίρμας μέσω της υβριδικής τεχνολογίας του, υιοθετώντας ένα νέο σύνολο - βενζινοκινητήρας 2,0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρας στον μπροστινό άξονα - απόδοσης 180 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Ωστόσο, ο υποψήφιος αγοραστής του θα μπορεί να επιλέξει και το σύστημα E-Four με έναν δεύτερο  ηλεκτροκινητήρα - στον πίσω άξονα - απολαμβάνοντας τα οφέλη της τετρακίνησης. Αυτά για την υβριδική έκδοση UX 250h, καθώς η UX 200 θα κινείται αποκλειστικά από έναν νέο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων.

Δεν υπάρχει καμία ένδειξη για μικρότερου κυβισμού κινητήρες στο UX, στοιχείο συμβατό με την ως τώρα στρατηγική της εταιρείας, που υπερθεματίζει για την ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά του - λόγω αυξημένης ακαμψίας και χαμηλότερου κέντρου βάρους - η οποία προσομοιάζει σε αυτή ενός σπορ μικρομεσαίου μοντέλου. Με αυτό ως δεδομένο, το UX θα βρεθεί απέναντι από τις Mercedes-Benz GLA και BMW X1 προτάσσοντας μια σειρά εφαρμογών που αφορούν την ασφάλεια, τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τις τεχνολογίες συνδεσιμότητας και ψυχαγωγίας, οι οποίες ανανεώνουν τις προτεραιότητες της Lexus ανεξαρτήτως κατηγορίας.


ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
Οδηγώ περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (0)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.