Nέες προοπτικές για την πρώτη σε πωλήσεις premium αυτοκινητοβιομηχανία στη χώρα μας δημιουργεί η εκτεταμένη αναδιοργάνωση που αποφασίστηκε από την ηγεσία της. Στο πλαίσιο του μετασχηματισμού της εταιρείας από έναν παραδοσιακό κατασκευαστή αυτοκινήτων σε πάροχο ολιστικών υπηρεσιών κινητικότητας, η Mercedes-Benz Ελλάς αποτελεί πλέον μία από τις επιλεγμένες θυγατρικές εταιρείες της Mercedes-Benz σε όλον τον κόσμο που θα εφαρμόσει τη στρατηγική CASE (Connected, Autonomous, Sharing/Services, Electric) που αφορά τη διασύνδεση, την αυτόνομη οδήγηση, την κοινή χρήση οχημάτων και υπηρεσιών και την ηλεκτροκίνηση. Στο πλαίσιο αυτό, η κυρία Ιωάννα Βελετά αναλαμβάνει καθήκοντα CASE Implementation Manager έχοντας την ευθύνη του συντονισμού όλων των τμημάτων της εταιρείας για την υλοποίηση της στρατηγικής αυτής. Στο παρελθόν η κυρία Βελετά έχει διατελέσει προϊσταμένη Δημοσίων Σχέσεων και Εταιρικής Επικοινωνίας της Mercedes-Benz Ελλάς, ενώ τα τελευταία χρόνια κατείχε τη θέση Soft Skills Trainer στο τμήμα εκπαίδευσης.
Ταυτόχρονα, ο κ. Κωνσταντίνος Καπλάνογλου αναλαμβάνει τη θέση του Mercedes-Benz Vans Sales Senior Manager στη Διεύθυνση Επαγγελματικών Οχημάτων, προερχόμενος από τη θέση του Fleet Sales & Used Cars MBC Senior Manager, στην οποία προάγεται πλέον ο κ. Θεόδωρος Καραγιάννης, μέχρι πρότινος Corporate Sales Manager. Αντίστοιχα, καθήκοντα Corporate Sales Manager αναλαμβάνει ο κ. Ευστράτιος Μπατσολάκης, ο οποίος κατείχε την θέση του προϊσταμένου Πωλήσεων Περιοχής.
Επίσης, η κυρία Κατερίνα Ζήσου τοποθετήθηκε στη θέση MB Cars and smart Above the Line Marketing, αντικαθιστώντας την κυρία Αναστασία Μπίτσικα που μετακινήθηκε στη θέση MB Cars and smart Below the Line Marketing. Τέλος, η κυρία Στέλλα Μάνεση αναλαμβάνει τη θέση Trucks & Customer Services Marketing, ενώ τη θέση Vans & Buses Μarketing διατηρεί η κυρία Δέσποινα Ιωαννίδου.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ