Η Audi ενισχύει ακόμη περισσότερο την πολυσχιδή γκάμα των SUV της, με νέα μοντέλα που θα κατακλύσουν σχεδόν όλες τις κατηγορίες, μικρών και πολυτελών SUV. Ο λόγος είναι προφανής.

Οι πωλήσεις της φίρμας στην κατηγορία των crossover και των SUV πηγαίνουν περίφημα, με τους αριθμούς να φέρνουν όλο και μεγαλύτερα χαμόγελα στους «πρωτεργάτες» του πρότζεκτ που έριξαν –και θα συνεχίσουν να ρίχνουν –το μεγαλύτερο βάρος τους στην προϊοντική ανάπτυξη των SUV.

Μόνο το 2016, η Audi πούλησε 622.000 SUV, με το Q5 να κατακτά την πρώτη θέση με 280.000 πωλήσεις και 500.000 συνολικά. Εξαιρετική είναι η πορεία και του Audi Q7, το οποίο αύξησε τις πωλήσεις του πάνω από 40%. Ακόμη πιο ενδεικτικό είναι ότι ένα στα τρία μοντέλα της Audi είναι SUV. Σήμερα, η γερμανική φίρμα έχει στην γκάμα της το νεοφερμένο Audi Q2, το μικρομεσαίο Audi Q3, το καλοπουλημένο Q5 και το Q7, τη ναυαρχίδα της φίρμας. Το επόμενο SUV της θα είναι το Q8, που αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά το 2018.

Το μεγάλων διαστάσεων SUV θα αποκτήσει και plug – in (επαναφορτιζόμενη) ηλεκτρική έκδοση, ώστε να κρατάει σε χαμηλό επίπεδο και τον μέσο όρο των εκπεμπόμενων ρύπων της φίρμας. Σε δύο χρόνια, η παλέτα των SUV της Audi θα ενισχυθεί και με το Q4, μοντέλο που θα τοποθετηθεί ανάμεσα στο Q3 και το Q5. Συνολικά, από τέσσερα που είναι σήμερα ο αριθμός των SUV μοντέλων της αναμένεται να διπλασιαστεί σε εύρος δύο ετών. Εφέτος, η φίρμα ποντάρει στο νέο Audi Q5. To μεσαίο SUV δεν πλασάρει μόνο τη σχεδιαστική του υπεροχή, αλλά και έναν μακροσκελή κατάλογο σε ηλεκτρονικά καλούδια, που προέρχονται από το μεγάλο αδελφάκι του, το Q7. Το νέο Q5 προσφέρεται ήδη στην ελληνική αγορά, με τρεις κινητήρες, δύο TDI και έναν TFSI. Η απόδοσή τους έχει αυξηθεί έως και 27 ίππους, ενώ ταυτόχρονα η κατανάλωσή τους έχει μειωθεί σημαντικά.

Συνδυάζονται με κιβώτια 6 σχέσεων, S-Tronic των 7 σχέσεων, Tiptronic των 8 σχέσεων και την τετρακίνηση quattro με τεχνολογία ultra που απενεργοποιεί τη μετάδοση ταχύτατα στον πίσω άξονα όταν αυτή δεν χρειάζεται. Στα πλεονεκτήματά του σημειώστε και την ενεργή πνευματική ανάρτηση που παρέχει τη δυνατότητα στον οδηγό να μεταβάλλει την απόσταση από το έδαφος του αυτοκινήτου σε πέντε στάδια. Η τιμή του ξεκινά από 50.500 ευρώ.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ