Σε μια κατηγορία που οι εκδόσεις diesel αποτελούν τον κανόνα, ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ άμεσου ψεκασμού επιχειρεί να υπερασπιστεί τον λόγο ύπαρξης των πάλαι ποτέ κραταιών βενζινοκίνητων συνόλων.

Με τέσσερις κυλίνδρους, 1.618 κ.εκ. και 163 ίππους, αυτός ο κινητήρας διαμορφώνει την ισχυρότερη πρόταση στην γκάμα του Qashqai, ενισχύοντας τα δυναμικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού crossover.

Τη διαχείριση των 240 Nm ροπής, προτού αυτά καταλήξουν στους μπροστινούς τροχούς, αναλαμβάνει ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο αποτελεί τη μοναδική επιλογή για εκείνους που θα γοητευτούν από τις επιδόσεις που υπόσχεται το Qashqai 1.6 DIG-T.

Από τη θεωρία στην πράξη

Eίναι προφανές πως για να αξιοποιήσεις τη δυναμική των 163 ίππων του ισχυρότερου-ταχύτερου Qashqai θα πρέπει να διατηρήσεις τον κινητήρα στο ωφέλιμο εύρος λειτουργίας του.

Aυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί να κινηθείς σε μια περιοχή που ξεκινά λίγο πάνω από τις 2.000 σ.α.λ. και φτάνει ως τις 5.500 σ.α.λ., προτού καταφύγεις στον επιλογέα ώστε να επιλέξεις την αμέσως επόμενη σχέση και να βρεθείς ξανά στο σημείο που ο κινητήρας μπορεί να προσφέρει το μέγιστο των δυνατοτήτων του.

Εγκαταλείποντας, πάντως, το κυνήγι των απόλυτων επιδόσεων και υιοθετώντας έναν πιο χαλαρό ρυθμό, το βενζινοκίνητο Qashqai σε ανταμείβει με την απρόσμενα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η οποία προστίθεται σε χαρακτηριστικά, όπως η άνεση, η πρακτικότητα και φυσικά η ασφάλεια που το καλορυθμισμένο πλαίσιο του ιαπωνικού crossover εμπνέει.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ