Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Σύνδεση μέλους Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Μάταια θα αναζητήσετε το γράμμα «Χ» δίπλα στο νέo Crossland, το οποίο διατίθεται πλέον και στην ελληνική αγορά από 16.700 ευρώ. Η αφαίρεσή του είναι μόνο μία από τις αλλαγές που θα δούμε το 2021 στα SUV της Opel, αναμένοντας το επόμενο χρονικό διάστημα τόσο το lifestyle Mokka όσο και το πανίσχυρο Grandland. Μέχρι τότε αυτό το Crossland αποτελεί ένα εξαιρετικό δείγμα προσαρμογής στα νέα δεδομένα, αισθητικά, μηχανολογικά και χρηστικά.
Αμεσα αναγνωρίσιμο και διακριτό από το μοντέλο που διαδέχεται χάρη στο Opel Vizor, το οποίο εκτείνεται σε όλο το μπροστινό τμήμα ενσωματώνοντας τη μάσκα και τους προβολείς, αλλά και από τα φώτα LED, τις νέες εμπρός και πίσω ποδιές και τους νέας σχεδίασης τροχούς, το νέο Crossland επιβάλλει τον ρόλο του με την ουσία που παραδοσιακά χαρακτηρίζει μοντέλα της εταιρείας.
Χωρίς αμιγώς ηλεκτρική έκδοση (θα τη δούμε στο νέο Mokka) ή plug-in υβριδικό σύνολο (βασικό στοιχείο διαφοροποίησης του Grandland), το ανανεωμένο Crossland διατίθεται με ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων απόδοσης 83 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων και turbo κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων ισχύος 130 ίππων είτε με χειροκίνητο είτε με αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων. Αντίστοιχα ο μοναδικός πετρελαιοκινητήρας του 1,5 λίτρου αποδίδει 110 και 120 ίππους, με την ειδοποιό διαφορά στην πράξη να εντοπίζεται στην ύπαρξη χειροκίνητου κιβωτίου έξι ταχυτήτων στη λιγότερο ισχυρή έκδοση και αυτόματου έξι σχέσεων στην ισχυρότερη. Το εύρος τιμών στα τρία διαθέσιμα επίπεδα εξοπλισμού Edition, Elegance και Ultimate κυμαίνεται από τα 16.700 έως τα 24.600 ευρώ. Παράλληλα υπάρχει μια ευρεία γκάμα στοιχείων εξοπλισμού, πέρα από τα εξελιγμένα συστήματα συνδεσιμότητας και την οθόνη αφής 8,0 ιντσών που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εργονομικά μπροστινά καθίσματα και ανεξάρτητα συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα τα οποία μετακινούνται εμπρός-πίσω κατά 15 εκατοστά αυξάνοντας έτσι την χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από 410 σε 520 λίτρα, με την πλήρη αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων να εκτοξεύει αυτά τα μεγέθη στα 1.255 λίτρα.
Στον δρόμο
Πέρα από τη χρηστικότερη διάσταση που προσδίδουν στο Crossland στοιχεία όπως αυτά, εκείνο που θα διαπιστώσετε οδηγώντας το είναι το αποτέλεσμα της δουλειάς που έκαναν οι μηχανικοί στη ρύθμιση του πλαισίου και στην επιλογή νέων ελατηρίων και αμορτισέρ στην μπροστινή ανάρτηση, καθώς πίσω διατηρείται ο ημιάκαμπτος άξονας. Η στιβαρότερη αίσθηση σε συνδυασμό με τις καλύτερες αντιδράσεις σε ελιγμούς δικαιολογούν απολύτως την έννοια «αναβάθμιση», μια πραγματικότητα αντιληπτή και στο βάρος και την ακρίβεια του τιμονιού.
Στα συν του αυτοκινήτου περιλαμβάνεται επίσης η δυνατότητα απόκτησής του με το σύστημα IntelliGrip για τη βελτίωση της πρόσφυσης σε συνθήκες κίνησης εντός δρόμου, σε χιόνι, λάσπη και άμμο. Υπάρχει επίσης η λειτουργία πλήρους απενεργοποίησης του ESP αλλά και του ελέγχου πρόσφυσης σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.
Στην ίδια κατεύθυνση υποστήριξης του οδηγού εντάσσονται και συστήματα όπως οι προσαρμοζόμενοι προβολείς Adaptive full-LED με φωτισμό στροφής, υποβοήθηση μεγάλης σκάλας και αυτόματη ρύθμιση, το Head-up display, η αποφυγή εμπρόσθιας σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα και ανίχνευση πεζού, η ειδοποίηση παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, η αξιολόγηση κόπωσης του οδηγού, η επιτήρηση τυφλών σημείων στους εξωτερικούς καθρέφτες, η πανοραμική κάμερα οπισθοπορείας με γωνία 180 μοιρών, το αυτόματο σύστημα στάθμευσης σε κάθετους και παράλληλους χώρους, η αναγνώριση οδικών σημάτων και το cruise control με περιοριστή ταχύτητας.