Καθώς η απήχηση της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας «τρομάζει» εδώ και χρόνια τις αδελφές εταιρείες του γερμανικού ομίλου, υπερτερώντας πολλές φορές των μοντέλων της VW, η αλλαγή του ύφους της είναι ευδιάκριτη παντού. Από την κορυφή όπου βρίσκονται το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Enyaq iV και οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των Octavia και Superb έως τη βάση την οποία ορίζει πλέον η τέταρτη γενιά της Fabia. Το supermini που εμφανίστηκε για πρώτη φορά πριν από 22 χρόνια θυμίζει στην πάροδο του χρόνου την εξελικτική πορεία του «μύθου» Golf, φτάνοντας σήμερα στο σημείο το αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμά του να έχει αεροδυναμικό συντελεστή-πρότυπο (Cd 0.28) και μια σχεδίαση που αντλεί στοιχεία από τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα της φίρμας.

Το νέο μέγεθος της Fabia αποτελεί ένα από τα βασικά σημεία συζήτησης, καθώς με επιπλέον 11 εκατοστά φτάνει σε μήκος τα 4,11 μέτρα και με 9,4 επιπλέον εκατοστά στο μεταξόνιο (2,564 μέτρα) εξασφαλίζει 380 λίτρα χώρου αποσκευών (+50 λίτρα σε σχέση με την προηγούμενη γενιά της). Αυτή η διαφορά στις αναλογίες την καθιστά πρακτικότερη και ταυτόχρονα πιο ελκυστική στα μάτια όσων δεν ασχολούνται με τα SUV αυτής της κατηγορίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω