Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Θυμάμαι ακόμη τον Τζέρι Μακ Γκόβερν, επικεφαλής σχεδιασμού της Land Rover, να λέει για την πρώτη γενιά του Evoque, πίσω στο 2010, ότι ήθελε με αυτό να αλλάξει τον κόσμο των SUVs. Να προσδώσει χαρακτήρα σε μια πολυσυλλεκτική κατηγορία με πολλά «άχρωμα», δίχως κανένα αισθητικό στίγμα, μοντέλα που έκρυβαν την αδυναμία τους πίσω από τα ισχυρά σήματα στη μάσκα τους. Σχεδόν μία δεκαετία μετά, κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι τα κατάφερε δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που άνετα μπορεί να βρει τη δική του θέση στα σπουδαιότερα μουσεία μοντέρνας τέχνης.
Με αυτό το κεκτημένο και με το διαχρονικό πλεονέκτημα των Βρετανών στα συστήματα τετρακίνησης που εξασφαλίζουν κορυφαίες off-road δυνατότητες, η δεύτερη γενιά του Evoque εξελίχθηκε «τόσο-όσο», προσεγγίζοντας στις λεπτομέρειες το μεγαλύτερο Velar χάρη στην οριζόντια γραμμή που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών, το σχήμα των φωτιστικών σωμάτων και τις pop-up εξωτερικές λαβές των θυρών. Ωστόσο το μεγαλύτερο asset του Evoque είναι το αθλητικό σχήμα του που κυρίως οφείλεται στο γεωμετρικά ιδιαίτερο τελείωμα της οροφής του και που δεν αφαιρεί τίποτε από τη luxury υπόστασή του.
Συνεχίζοντας λοιπόν να προκαλεί την περιέργεια των παρατηρητών της, η δεύτερη γενιά του βρετανικού SUV είναι γενναιόδωρη με τους επιβάτες της προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα πόδια στο πίσω κάθισμα. Παράλληλα οι δύο έγχρωμες οθόνες στην κεντρική κονσόλα για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και για άλλες λειτουργίες που αφορούν, για παράδειγμα, τα διαφορετικά οδηγικά προφίλ, έχουν υψηλότερη ευκρίνεια, ταχύτερη απόκριση και πρόσθετα χαρακτηριστικά σχετικά με το Android Auto και το Apple CarPlay. Ωστόσο το πραγματικό, κατά τη γνώμη μου, δείγμα ύψιστης πολυτέλειας είναι η κορυφαία ηχομόνωση που προσφέρει το Evoque στους επιβάτες του. Ακούγεται, ίσως, υπερβολικό ως στοιχείο αξιολόγησης για ένα μοντέλο που έχει τεράστιο high-tech βάθος – με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αποκλειστικά δίλιτρα μηχανικά σύνολα σε τρεις εκδόσεις βενζίνης (200, 249 και 300 ίππων) και τρεις πετρελαίου (150, 180 και 240 ίππων) και την τετρακίνηση να αποτελεί την τεχνολογική σταθερά για τη Land Rover, αλλά είναι αξιοθαύμαστο.
Σημειώστε εδώ ότι η μόνη δικίνητη έκδοση διατίθεται με τον κινητήρα των 150 ίππων και διαδραματίζει εισαγωγικό ρόλο σε μια γκάμα με πολλαπλές επιλογές για ένα κοινό που αναζητεί κορυφαία στοιχεία και πληρώνει για αυτά. Πώς μεταφράζονται όλα αυτά στον δρόμο; O Μάικ Κρος, επικεφαλής οδηγός εξέλιξης της Land Rover, περιγράφει τις προτεραιότητές της: «Καθώς γίνεται ολοένα και λιγότερο αποδεκτό κοινωνικά να οδηγείς γρήγορα, εστιάσαμε την προσοχή μας στο πώς θα δώσουμε στους πελάτες μας ένα πολυτελέστερο, πιο άνετο και πιο διασυνδεδεμένο αυτοκίνητο. Εργαστήκαμε σκληρά για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της ανάρτησης, για την ησυχία στον θάλαμο επιβατών και για την καλύτερη απόδοση των κινητήρων με τα ήπια υβριδικά χαρακτηριστικά της Mild Hybrid τεχνολογίας των 48V». Αυτή είναι σήμερα η προίκα του νέου Evoque.