Ας ξεκινήσουμε με τις συστάσεις: η ισχυρότερη, και φιλικότερη προς το περιβάλλον, έκδοση του 3008 είναι Plug-in υβριδική, συνδυάζοντας τον turbo κινητήρα βενζίνης των 1,6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 81 kW (110 ίππων) στη δικίνητη Hybrid έκδοση των συνολικά και όχι αθροιστικά 225 ίππων (από 47.900 ευρώ) ή τον ίδιο βενζινοκινητήρα με απόδοση 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες 81 και 83 kW (110+112 ίπποι) στην τετρακίνητη Hybrid4 έκδοση των συνολικά 300 ίππων (και των σχεδόν 50.000 ευρώ).

Και στις δύο εκδόσεις συναντάμε το ακριβέστατο σε λειτουργία αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω