«Ανώνυμες και επώνυμες γυναίκες, μητέρες, γιαγιάδες, κορίτσια, καλοκυράδες της αγοράς, νεράιδες, γοργόνες και νυφούλες του Θερμαϊκού. Γυναίκες από μια πόλη γένους θηλυκού, όπου η μοίρα τους ήταν ουσιαστικά αυτό που τους επέβαλλε η ανδροκρατούμενη κοινωνία. Πώς θα ήταν όμως η Ιστορία αν την έγραφαν οι γυναίκες; Αν μπορούσαν να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, να μιλήσουν για την ίδια τους τη θέση στην κοινωνία; Πολύ λίγες γυναίκες από την αρχαιότητα έως σήμερα μας είναι γνωστές με τα ονόματά τους, ό,τι γνωρίζουμε προέρχεται από τις γυναικείες μορφές που παρουσιάζονται μέσα από την ποίηση και την τέχνη, τις επιγραφές, τα γλυπτά, της μήτρες των αγγείων που έχουν επιβιώσει, τους μύθους, τις ιστορίες και τις φωτογραφίες τους». Τα ερωτήματα, διά στόματος της εικαστικού Ράνιας Μπέλλου, επιχειρούνται να απαντηθούν στο πλαίσιο του διακαλλιτεχνικού πρότζεκτ «Η Πόλη των Αθέατων Γυναικών» στο Επταπύργιο της Θεσσαλονίκης, το γνωστό σε όλους ως Γεντί Κουλέ, όπου θα συνυπάρχει η δική της δουλειά με το έργο της ποιήτριας Ανιας Βουλούδη και τη μουσική επιμέλεια της μουσικού Νεβάρτ-Βερόν Γαλιλαίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω