Έντυπη Έκδοση Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου του tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Αν είστε συνδρομητής μπορείτε να συνδεθείτε από εδώ: Αν θέλετε να γίνετε συνδρομητής μπορείτε να αποκτήσετε τη συνδρομή σας εδώ:
Εγγραφή μέλους Επειτα από τέσσερα χρόνια παρουσίας του κορυφαίου σε χωρητικότητα επιβατικού μοντέλου της Mercedes-Benz στη διεθνή αγορά, η γερμανική φίρμα προχώρησε στην ανανέωση της V-Class, η οποία απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό και ανήκει σε μια κατηγορία με ανταγωνιστές που μοιάζουν να έχουν φτιάξει ένα δικό τους, κλειστό club.
Αν και βρίσκεται στην κατηγορία των πολυτελών πολυμορφικών (άρα απευθύνεται και σε προνομιούχους πολύτεκνους) η V-Class βρίσκει ως επί το πλείστον πρόσφορο εμπορικό έδαφος (από το 2014 έως και σήμερα έχει πουλήσει 209.000 οχήματα) σε ιδιοκτήτες μικρών τουριστικών επιχειρήσεων (ξενοδοχείων και γραφείων ενοικιάσεων), με απώτερο στόχο να ενισχύσουν το «πακέτο» των VIP παροχών τους. Οπως η πρώτη γενιά του μοντέλου, έτσι και η δεύτερη την οποία γνωρίσαμε στην πρώτη στατική παρουσίασή της στη Στουτγάρδη μάς κέρδισε τόσο με το πολυτελές εσωτερικό της όσο και με την πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων άνεσης, ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού.
Στην εξωτερική εμφάνιση οι αλλαγές εστιάζονται στον επανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα αλλά και στη μεγάλη ενιαία εισαγωγή αέρα. Στο εσωτερικό της η ανανεωμένη V-Class συνεχίζει να προσφέρει… αχανείς χώρους για οκτώ επιβάτες, με την πολυτέλεια να δεσπόζει σε κάθε γωνιά του σαλονιού – όπως μια μίνι σουίτα υψηλών απαιτήσεων. Ο άνεμος της ανανέωσης άγγιξε το ταμπλό, τους αεραγωγούς και τα γραφικά του πίνακα οργάνων, ενώ πλέον οι δερμάτινες επενδύσεις έχουν την «ακριβοθώρητη» επιλογή Tartufo Nappa Leather. Στον εξοπλισμό της V-Class συναντάς έναν μακρύ κατάλογο τεχνολογικών εφαρμογών ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που ενισχύουν τον πολυτελή χαρακτήρα της ενώ στην έκδοση Exclusive Line υπάρχει ακόμη και λειτουργία μασάζ για όσους θέλουν ακόμη πιο χαλαρές διαδρομές.
Εξίσου σημαντική είναι και η αναβάθμιση των κινητήρων που πλαισιώνουν το μεγάλο μοντέλο, με το βασικό (και πιο εμπορικό) μοτέρ να είναι ο δίλιτρος diesel στην έκδοση V 250 d που αποδίδει 190 ίππους με εξαιρετικά αποθέματα ροπής 440 Nm. Επίσης, προστίθεται και μια νέα έκδοση, η V 300 d, με τον ίδιο κινητήρα απόδοσης 239 ίππων και 510 Nm ροπής. Και οι δύο εκδόσεις θα μπορούν να επιλεχθούν με το νέο αυτόματο κιβώτιο 9G-TRONIC στον βασικό εξοπλισμό της V 300 d, ενώ πλέον η κατανάλωση καυσίμου προσδιορίζεται από τον κατασκευαστή στα 5,9 λίτρα/100 χλμ. Η νέα V-Class θα διατίθεται και ως δικίνητη και ως τετρακίνητη ενώ η εμπορική της πορεία αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη της άνοιξης.
Η «εκδρομική»
και η ηλεκτρική έκδοση
Στην πρώτη πανευρωπαϊκή εμφάνιση της V-Class, η Mercedes-Benz είχε σε περίοπτη θέση την έκδοση Marco Polo, μια ειδικά διασκευασμένη έκδοση με εκδρομικά χαρακτηριστικά, η οποία διαθέτει ανακλινόμενη οροφή που μπορεί να μετατραπεί σε ένα ευμέγεθες κρεβάτι, ενώ το σαλόνι της παραπέμπει σε μίνι γκαρσονιέρα, με πλήρως ανακλινόμενα καθίσματα, κουζίνα κ.ά. Επίσης, η γερμανική φίρμα μάς έδωσε και μια πρώτη γεύση από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρωτότυπη έκδοση της V-Class, την EQV, που θα αποκαλυφθεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης στις 5 Μαρτίου.