Τα θέματα και η βαθμολόγηση

Οι τοποθετήσεις των επιστημονικών ενώσεων για την επιλογή των θεμάτων και τον βαθμό δυσκολίας στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις

Mια εξεταστική περίοδος αντιφατική, με άλλα μαθήματα να εξετάζονται σε δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες (όπως τα Μαθηματικά και τα Αρχαία Ελληνικά) και άλλα ήρεμα και χωρίς προβλήματα (όπως η Χημεία ή τα Λατινικά), ολοκληρώθηκε την Παρασκευή. Χαρακτηριστικό της εικόνας που είχαμε εφέτος ήταν οι τοποθετήσεις των επιστημονικών ενώσεων της χώρας. Τα θέματα που επέλεξαν οι θεματοδότες για τη Χημεία κατά την επιστημονική ένωση των Χημικών ήταν «αυτά που έπρεπε να είναι». Αντιθέτως, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία υπονόησε το ακριβώς αντίθετο: τα θέματα που επελέγησαν εφέτος στις πανελλαδικές εξετάσεις ήταν αυτά που… δεν έπρεπε να είναι.

Ετσι, η δεύτερη χρονιά εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ) αναμένεται να ακολουθηθεί από τα αντίστοιχα βαθμολογικά αποτελέσματα ανά μάθημα, από τα οποία ωστόσο δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά, καθώς φέτος έχουμε ένα τελείως διαφορετικό τοπίο στον υπολογισμό των μορίων των υποψηφίων.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.