Διάσημες, πλούσιες, απίστευτα γοητευτικές και ιδιαίτερα sexy! Είναι οι γυναίκες που σαγηνεύουν με μια κίνηση, μια ματιά! Αυτές οι οποίες μέσα από δηλώσεις τους (προκλητικές αρκετές φορές), το life style και την γενικότερη συμπεριφορά τους ασκούν επιρροή σε εκατομμύρια ανθρώπους. Οι περισσότερες παρά το νεαρό της ηλικίας τους διαθέτουν τραπεζικούς λογαριασμούς με πάρα πολλά μηδενικά. Οι μεγαλύτεροι φωτογράφοι του κόσμου καλούνται να «κλείσουν» στο φακό τους τις ωραιότερες και πλέον ισχυρές γυναίκες της εποχής μας. Εκείνες χαμογελούν, «μουτρώνουν» ή κάνουν νάζια μπροστά στο φακό. Επιλέγουν ρούχα κορυφαίων μετρ της μόδας. Σχεδιάζουν τις δικές τους σειρές πολλές φορές, οι οποίες πουλάνε σαν τρελές!
Το εξώφυλλο του τελευταίου “Time” με την 32χρονη Μπιγιονσέ στο εξώφυλλο και την μόλις 21 ετών Κέητ Άπτον στην λίστα με τις 100 πιο ισχυρές προσωπικότητες του πλανήτη μου έδωσε την αφορμή να ασχοληθώ με αυτά τα κορίτσια που μοιάζουν να έχουν το άγγιγμα του Μήδα…
Η Θέκλα πιστεύει ότι κάποιες καλές μάγισσες ντυμένες στα ροζ άγγιξαν με ένα αστραφτερό, αστέρι τις συγκεκριμένες γυναίκες. Η ζωή τους είναι τυλιγμένη σε ένα ροζ σύννεφο με εκθαμβωτικές πινελιές.
Η Τζούλια
Η παιδική μου φίλη τινάζει τις πυρόξανθες μπούκλες της. Φανατική θαυμάστρια της κοκκινομάλλας Ρίτας Χέηγουορθ και της επίσης foxy Τζούλια Ρόμπερτς. Η Τζούλια μπορεί εδώ και χρόνια να έχει… διακόψει τις διακοινοτικές συνομιλίες με το νερό, τα σαπούνια και το ξυραφάκι ποδιών και μασχάλης, παραμένει όμως στην λίστα με τις περισσότερο πλούσιες ηθοποιούς του πλανήτη. Οι αμοιβές της όταν καλείται να πρωταγωνιστήσει σε κινηματογραφικές ταινίες είναι αστρονομικές. Φροντίζει όμως να συμπληρώνει συνέχεια μηδενικά στους λογαριασμούς της. Η Ρόμπερτς είναι αρκετές φορές το κεντρικό πρόσωπο σε διαφημιστικές καμπάνιες. Διαφημιστικά spots τα οποία προβάλλουν το «θεϊκό» πρόσωπό της και το καλλίγραμμο σώμα της. Τα τελευταία χρόνια πρωταγωνιστεί σε καμπάνια δημοφιλούς αρώματος της Lancome. Με το κατάλευκο, κολλητό μακρύ φόρεμα.
Η Μπιγιονσέ, η Ριάννα, η Σακίρα
H Μπιγιονσέ, η οποία έκανε τους ιθύνοντες του «ΤΙΜΕ» να «κρύψουν» στα συρτάρια τους φωτογραφίες προσωπικοτήτων όπως ο Πάπας, ο Ομπάμα, ο Μπιλ Γκέητς και να επιλέξουν την ίδια, είναι η απόλυτη ντίβα. Μια νεαρή, όμορφη, σέξι, πάμπλουτη γυναίκα. Η σύζυγος του ράπερ Jay-Z είναι η γυναίκα με την μεγαλύτερη επιρροή στον πλανήτη. Μαγεύει όταν ανεβαίνει στην σκηνή, κερδίζει αμύθητα ποσά από τις συναυλίες και τις πωλήσεις των cd της. Τα κορίτσια τρέχουν να αντιγράψουν το look της. Όλες ονειρεύονται μέσα από την πετυχημένη επαγγελματικά, αισθησιακή γυναίκα, άψογη σύζυγο και μαμά. Η Ριάννα, αν και νεότερη στην ηλικία είναι εξίσου όμορφη (με διαφορετικό πάντα look) έρχεται δεύτερη. Η Σακίρα κουνάει προκλητικά τους γοφούς της, ανακατεύει τα μακριά ξανθά μαλλιά της… ακολουθεί όμως και εκείνη πίσω από την Μπιγιονσέ. Και οι τρεις όμως κυρίες πρωταγωνιστούν και πάλι σε διαφημιστικές καμπάνιες όπως και άλλες διάσημες συνάδελφοί τους.
Ας δούμε λοιπόν ποια είναι τα τηλεοπτικά spots αλλά και οι καμπάνιες στα διεθνή περιοδικά στις οποίες είναι κεντρικά πρόσωπα για το καλοκαίρι. Έναντι πάντα αμοιβών οι οποίες προκαλούν… εγκεφαλικά.
Η Εμμα, η Ζιζέλ, η Πενέλοπε, η Τζέσικα
Η Μπιγιονσέ ποζάρει με τα μαγιό της Calzedonia αλλά και ρούχα από την συλλογή που σχεδιάζει η ίδια και η… αυστηρή μαμά της.
Η Ριάννα είναι το «κορίτσι» του οίκου Balmain.
Η Σακίρα διαφημίζει γνωστή μάρκα οδοντόκρεμας μέσα από τηλεοπτικό spot. Με ένα αστραφτερό, άψογο όπως είναι φυσικό χαμόγελο.
Το fashion icon, η twenty-something Έμμα Στόουν «δοκιμάζει» τα χρώματα της Revlon.
Τα super models Ζιζέλ, Κάρλι Κλος και Σάσα Τιβοβάροβα διαφημίζουν αντίστοιχα το νέο άρωμα της Carolina Herrera, τα ρούχα του Marc Jacobs και την κολεξιόν του Phillip Lim.
Η Ζιζέλ προμοτάρει επίσης τη δική της σειρά εσωρούχων και μαγιό.
Η Σάρα Τζέσικα Πάρκερ του “Sex and the city” την προσωπική της συλλογή παπουτσιών.
Η κορυφαία top model Κάρα Ντελεβίν την σειρά ρούχων DKNY και τα εσώρουχα “La Perla”.
Η συνάδελφός της Ντάρια Γουέρμποουϊ τα Celine.
Η star Πενέλοπε Κρουζ το νέο make up της Lancome.
Οι θεές των Dolce & Gabbana, η Κέητ, η Λουπίτα, η Αντέλ της miu-miu και της Chopard
Το σχεδιαστικό δίδυμο Dolce & Gabbana χρησιμοποιεί πάντα την στενή τους φίλη, Ιταλίδα ντίβα Μόνικα Μπελούτσι για τις διαφημιστικές καμπάνιες ρούχων, καλλυντικών και αρωμάτων τους. Σταθερές αξίες πάντα για τους Ιταλούς designers οι κυρίες Λετίσια Κάστα, Σκάρλετ Γιόχανσον, Μπραντολίνι, Χερτζίκοβα κ.λ.π.
Η Αερίν Λωντέρ διαφημίζει μόνη της αρώματα του φημισμένου παγκοσμίως οίκου που της κληρονόμησε η γιαγιά Έλεν Λωντέρ.
Η νέα star, βραβευμένη με Oscar, Λουπίτα Νιόγκο είναι η πρωταγωνίστρια στα ρούχα της Prada.
.jpg)
Η Αντέλ Εξαρχόπουλος (δεξιά) μαζί με την Léa Seydoux σε στιγμιότυπο από το 66ο Φεστιβάλ Καννών
Η επίσης βραβευμένη από το Φεστιβάλ των Καννών, ελληνικής καταγωγής Αντέλ Εξαρχόπουλος διαφημίζει την σειρά που σχεδιάζει η Miuccia Prada, την δημοφιλή miu-miu (στην καμπάνια συμπρωταγωνιστεί και η γνωστή Γαλλίδα ηθοποιός Léa Seydoux). Η ηθοποιός θα τιμηθεί με το βραβείο Chopard, σε φαντασμαγορική τελετή η οποία θα πραγματοποιηθεί σε λίγες μέρες στην γαλλική ριβιέρα.
Η επίσης ηθοποιός Τζένιφερ Γκάρνερ διαφημίζει τα Max Mara.
Η super star Νικόλ Κίντμαν απλώνει τις ατελείωτες γάμπες της, διαφημίζοντας με τον καλύτερο τρόπο την κολεξιόν παπουτσιών Jimmy Choo.
Η μοντέλα και ένα από τα πλέον περιζήτητα κορίτσια στον χώρο της μόδας Μιράντα Κερ φοράει H & M.
Η top model Κέητ Άπτον εγγονή γερουσιαστή με απίστευτες καμπύλες και πληθωρικό στήθος «δοκιμάζει» παπούτσια Sam Edelman.
Η «συμπατριώτισσα» Τζένιφερ Άνιστον είναι η πρωταγωνίστρια σε προϊόντα για τα μαλλιά (styling treatment). Η Τζένιφερ είχε πάντα τα ωραιότερα και πλέον υγιή μαλλιά ανάμεσα στις extensιούχες stars του Hollywood.
Ολοι στις Σπέτσες
SPETSATHLON 2014: Ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο τρίαθλο της Ελλάδας!
Ο Πάνος Βλάχος στην Ντάπια
Με επιτυχία και ρεκόρ συμμετοχών, πραγματοποιήθηκε 25 με 27 Απριλίου το 2ο Spetsathlon. Οι αθλητές έσπευσαν στις Σπέτσες από κάθε γωνιά της Ελλάδας και του εξωτερικού και απόλαυσαν τις διαδρομές του αγώνα στην Κολύμβηση, την Ποδηλασία, το Τρέξιμο.
Το Τρίαθλο των Σπετσών αποτελεί πλέον έναν ισχυρό θεσμό αφού με πάνω από 400 τριαθλητές, 200 ποδηλάτες ειδικά για τον Ποδηλατικό Αγώνα, 250 εθελοντές και περισσότερους από 1.500 επισκέπτες συνολικά καθιερώνεται ως μία εκ των δημοφιλέστερων αθλητικών διοργανώσεων στην Ελλάδα, με τη συμμετοχή μάλιστα αθλητών από 17 διαφορετικές χώρες.
Το Spetsathlon 2014, συνδιοργανώθηκε από την εταιρεία Communication Lab, η οποία διοργανώνει, επίσης, το Spetses mini Marathon (10-12 Οκτωβρίου 2014) και από την Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου (Ε.Ο.ΤΡΙ.), η οποία ήλεγξε άψογα την αγωνιστική διαδικασία με τρεις διεθνώς πιστοποιημένους κριτές. Στόχος της Προέδρου της Οργανωτικής Επιτροπής, Δρ. Μαρίνας Κουταρέλλη ήταν μέσα από τις αθλητικές διαδρομές να αναδειχθεί η φυσική ομορφιά, η αρχιτεκτονική και ο χαρακτήρας των Σπετσών.
Ο Δήμος Σπετσών αλλά και η τοπική κοινωνία στήριξε ενεργά το Spetsathlon με τους πάνω από 250 εθελοντές, αλλά και το δυναμικό παρών του Εμπορικού Συλλόγου που παρείχε ειδικές τιμές για τους συμμετέχοντες σε καφέ, μπαρ και ξενοδοχεία.
Ο Δήμαρχος ΣπετσώνΠαναγιώτης Λυράκης δήλωσε: «Το Spetsathlon με τα αθλητικά ιδεώδη που το διαπνέουν αποτελεί έμπνευση για όλους μας. Θα ήθελα να συγχαρώ την επίτιμη πλέον Δημότη του νησιού, Μαρίνα Κουταρέλλη, για την επιτυχία του 2ου Αγώνα Τριάθλου στο νησί των Σπετσών».
Η WIND, Telecoms Provider του Spetsathlon, σε συνεργασία με την Οργανωτική Επιτροπή, δημιούργησε το πρόγραμμα Swim, Bike & Run for a Cause. Μια πρωτοβουλία κοινωνικής αλληλεγγύης, όπου οι συνδρομητές της Κινητής, Σταθερής και Internet που έλαβαν μέρος στη διοργάνωση, είτε ως αγωνιζόμενοι είτε ως εθελοντές, μπορούσαν να επιλέξουν ανάμεσα σε 3 κοινωφελή ιδρύματα, το Αρχιπέλαγος, την Animal Action και το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα Παιδικής Προστασίας, προκειμένου εκ μέρους τους η εταιρεία να προσφέρει 2.000 λεπτά χρόνο ομιλίας.
Η νικήτρια του διαγωνισμού της επίσημης Facebook page της WIND, απόλαυσε τη διαμονή της στις πανέμορφες Σπέτσες με όλα τα έξοδα πληρωμένα και έζησε από κοντά τις συναρπαστικές στιγμές του Spetsathlon.
