Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το Fiat Freemont 2.0 MTJ 4x4

Μοναδικό στο είδος του

Η μετοχική σχέση της Fiat με την Chrysler και τις θυγατρικές της επέτρεψε στους Ιταλούς να προσθέσουν στην γκάμα τους το Freemont, ένα υβρίδιο SUV και MPV που συνδυάζει επταθέσια διάταξη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση.

Η μετοχική σχέση της Fiat με την Chrysler και τις θυγατρικές της επέτρεψε στους Ιταλούς να προσθέσουν στην γκάμα τους το Freemont, ένα υβρίδιο SUV και MPV που συνδυάζει επταθέσια διάταξη και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση.
Ως κλώνος του Dodge Journey διατηρεί αυτούσια την αισθητική του αμερικανικού μοντέλου τόσο στις εξωτερικές επιφάνειες όσο και στο ευρύχωρο, εξαιρετικά εξοπλισμένο στη συγκεκριμένη έκδοση αλλά μουντό για τα μέτρα της Ευρώπης εσωτερικό του.
Συνήθως μοντέλα σαν αυτό τα λατρεύεις ή τα απορρίπτεις από την πρώτη στιγμή, αλλά αυτό το Freemont προβάλλει κάποια ισχυρά πλεονεκτήματα όπως η ύπαρξη πετρελαιοκινητήρα 1.956 κ.εκ., απόδοσης 170 ίππων, που χωρίς να βάζει φωτιά στον δρόμο κινεί αξιοπρεπώς το αμάξωμα των 4,88 μέτρων χάρη στα 350 Nm ροπής.
Θετικό στοιχείο αποτελεί επίσης η ύπαρξη αυτόματου κιβωτίου έξι ταχυτήτων, το οποίο παρά τις αργές αλλαγές του κάνει τον συνδυασμό πρακτικότερο, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου των 7,3 λίτρων που ανακοινώνει η Fiat παραμένει θεωρητική αν σκεφθεί κανείς ότι άδειο το Freemont ζυγίζει 2.004 κιλά, άρα με πέντε ή επτά επιβάτες τα μεγέθη κατανάλωσης διαφοροποιούνται σημαντικά. Χωρίς περιστροφές, θα χρειαστείτε περίπου 10-11 λίτρα για κάθε 100 χλμ., άρα σχεδόν 14 ευρώ σε καύσιμα για αυτή την απόσταση.
Διαθέτοντας τετρακίνηση, με τη χρήση ηλεκτρομαγνητικού συνδέσμου, το Freemont κινείται χωρίς δισταγμούς σε πατημένο χώμα και με τα κατάλληλα ελαστικά σε χιόνι, μεγεθύνοντας την ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες του. Παράλληλα διαθέτει συστήματα για τον εντοπισμό της τάσης ανατροπής του αμαξώματος και την αποφυγή της αλλά και για τον καλύτερο έλεγχο ενός ρυμουλκούμενου.
Ωστόσο τη διαφορά κάνει η «ευρωπαϊκή» ρύθμιση της ανάρτησης που συμβάλλει στον περιορισμό και όχι στην εξάλειψη των κλίσεων του αμαξώματος, απορροφώντας αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου. Τα 33.150 ευρώ που κοστίζει η συγκεκριμένη έκδοση Lounge, με το όφελος απόσυρσης, συνιστούν μια έντιμη πρόταση για κάποιον που χρειάζεται χώρους για επτά άτομα και τετρακίνηση, απολαμβάνοντας ένα από τα πλουσιότερα πακέτα εξοπλισμού της ελληνικής αγοράς.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk