Toyota Yaris 1.4 D-4D

Ενας αποδεδειγμένα καλός κινητήρας σε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες μιας λανθασμένης επιλογής, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για ένα από τα καλύτερα diesel μοτέρ της κατηγορίας του. Ο χαμηλός κυβισμός, 1.364 κ.εκ., η ισχύς, 90 ίπποι, η ροπή, 205 Nm, και η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου – ο κατασκευαστής δίνει 3,9 λίτρα/ 100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες κίνησης υπολογίστε περίπου 5 λίτρα/100 χλμ. – καθιστούν αυτή την επιλογή εξαιρετικά συμφέρουσα. Ενας κινητήρας που με το «βάθος» και την απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών του αξιοποιεί την κλιμάκωση του εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων υπέρ των επιδόσεων, δεν κάνει ενοχλητικό θόρυβο και αναδεικνύει τα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά της τρίτης γενιάς Yaris.

Ενας αποδεδειγμένα καλός κινητήρας σε ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο ελαχιστοποιεί τις πιθανότητες μιας λανθασμένης επιλογής, πόσω μάλλον όταν μιλάμε για ένα από τα καλύτερα diesel μοτέρ της κατηγορίας του. Ο χαμηλός κυβισμός, 1.364 κ.εκ., η ισχύς, 90 ίπποι, η ροπή, 205 Nm, και η περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου – ο κατασκευαστής δίνει 3,9 λίτρα/ 100 χλμ., σε πραγματικές συνθήκες κίνησης υπολογίστε περίπου 5 λίτρα/100 χλμ. – καθιστούν αυτή την επιλογή εξαιρετικά συμφέρουσα. Ενας κινητήρας που με το «βάθος» και την απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών του αξιοποιεί την κλιμάκωση του εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων υπέρ των επιδόσεων, δεν κάνει ενοχλητικό θόρυβο και αναδεικνύει τα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά της τρίτης γενιάς Yaris.
Από την άλλη πλευρά, η απουσία συστήματος Start&Stop δεν αφήνει περιθώρια για κάτι καλύτερο από τα 103 γραμμ./ χλμ. εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, ωστόσο τα τέλη κυκλοφορίας περιορίζονται σε 92,7 ευρώ ετησίως.
Χάρη στην ύπαρξη επίπεδου δαπέδου ο θάλαμος επιβατών προσφέρει άνετους χώρους σε τέσσερις ενηλίκους, τα 286 λίτρα του χώρου αποσκευών αυξάνονται με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, το οποίο ωστόσο δεν μετακινείται εμπρός-πίσω, ενώ η ποιότητα κατασκευής και το σύστημα πολυμέσων Touch+Go με οθόνη αφής 6,1 ιντσών κάνουν το εσωτερικό τού Yaris σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Ανάλογο χαρακτηρισμό σε σχέση με όποιο Yaris υπήρξε ως σήμερα διεκδικεί και η οδική του συμπεριφορά, καθώς το υποδειγματικό πάτημα στον δρόμο και η αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης αποδεικνύουν ότι το βήμα προς τη σπορτίφ κατεύθυνση ήταν σωστό. Σταθερό στις υψηλές ταχύτητες, ουδέτερο στις αντιδράσεις του και ευέλικτο στην κίνηση της πόλης χάρη στο μήκος των 3,885 μέτρων, με κύκλο στροφής 4,7 μέτρα, το ιαπωνικό supermini βρίσκεται αναμφίβολα στην καλύτερη στιγμή του, με τον συγκεκριμένο κινητήρα και ένα πακέτο πλήρους εξοπλισμού ασφάλειας ήδη από την έκδοση Cool των 12.960 ευρώ με το όφελος απόσυρσης και την εμπορική πολιτική της ελληνικής αντιπροσωπείας.

Μικρά νέα
Προσφορές για το Seat Leon
Με όφελος από 1.340 ως 2.090 ευρώ διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά το ισπανικό hatchback. Ενδεικτικά η τιμή του Leon 1.2 TSI / 105 ίππων στην έκδοση Reference διαμορφώνεται στις 12.990 ευρώ, του 1.2 TSI / 105 ίππων Copa στις 13.940 ευρώ, του 1.6 TDI / 105 ίππων Style στις 16.790 ευρώ και του 1.6 TDI E-Ecomotive στις 17.320 ευρώ, με απόσυρση.
Στην Ελλάδα το Peugeot 208 με νέους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ
Διαθέσιμο με τρίθυρο και πεντάθυρο αμάξωμα, σε τρία επίπεδα εξοπλισμού και ESP σε όλες τις εκδόσεις, το γαλλικό supermini ξεκινά την εμπορική πορεία του με βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων / 95 ίππων, από 12.330 ευρώ, και πετρελαιοκινητήρα 1,4 λίτρων / 68 ίππων, από 12.890 ευρώ. Τον Ιούνιο αναμένεται η έκδοση βενζίνης 1,2 λίτρων / 82 ίππων, από 11.630 ευρώ, ενώ από τον Σεπτέμβριο το 208 θα διατίθεται και με κινητήρες βενζίνης 1,0 λίτρου 68 ίππων, από 9.910 ευρώ, και 1,6 λίτρων / 120 και 156 ίππων αλλά και με πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων / 92 και 115 ίππων, από 15.790 ευρώ, με όφελος απόσυρσης και έκπτωση. Η επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης από δύο σε πέντε χρόνια (ή 80.000 χλμ.) κοστίζει επιπλέον 230 ευρώ.
Τρίθυρο Countryman από τη MINI
H coupe έκδοση του πιο ευρύχωρου MINI παραγωγής την οποία γνωρίσαμε με τα διακριτικά Paceman στην έκθεση του Ντιτρόιτ το 2011 πήρε το πράσινο φως για τη γραμμή παραγωγής και αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2013. Αναμένεται να διατίθεται μόνο σε Cooper και Cooper S εκδόσεις, αποκλείοντας έτσι την εμφάνιση του One, με κίνηση στους μπροστινούς ή και στους τέσσερις τροχούς.
Οι Renault και Nissan απέκτησαν τη Lada
Ελέγχοντας πλέον την πλειονότητα των μετοχών της ρωσικής αυτοκινητοβιομηχανίας Avtovaz, οι Renault και Nissan πρόκειται να προχωρήσουν άμεσα στην ανανέωση των μοντέλων της Lada παρέχοντας τεχνογνωσία και επενδύοντας 625 εκατ. ευρώ. Παράλληλα θα αξιοποιήσουν το δίκτυο των πωλήσεων της φίρμας στη Ρωσία για την παράλληλη διάθεση των αυτοκινήτων και των τριών εταιρειών.

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Autohub
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk