Το στούντιο Nendo σχεδίασε τη συσκευασία και το λογότυπο για το νέο Totem της KENZO, ακολουθώντας την τάση της εποχής μας όπου πολιτιστικά, γλωσσικά και θρησκευτικά όρια σχεδόν εκμηδενίζονται από τους νέους ανά τον κόσμο.

Αυτή η πιο ευέλικτη γενιά, μόνιμα συνδεδεμένη στο διαδίκτυο, αποτελούν ένα καινούργιο είδος «φυλής» στη σύγχρονη ζωή και το unisex άρωμα Totem δημιουργήθηκε ως σύμβολο αυτής της διαδραστικής σχέσης που όλο και εξαπλώνεται.

Το μπουκάλι είναι κατασκευασμένο από σκούρο μοβ γυαλί ενώ το καπάκι ενσωματώνεται με τον κυρίως κορμό αποτελώντας μέρος του τοτέμ.

Το άρωμα κυκλοφορεί σε τρεις παραλλαγές και το στούντιο Nendo απέφυγε τις διαφορετικές ετικέτες επιλέγοντας απλώς τον χρωματικό διαχωρισμό στα γραφιστικά μοτίβα αλλά και στο διακριτικό κορδονάκι που συνοδεύει το μπουκάλι: κίτρινο για το ξυλώδες άρωμα εσπεριδοειδών, πορτοκαλί για το ξυλώδες floral και μπλε για το ξυλώδες φρουτώδες μπλε.

Τέλος, για το λογότυπο επιλέχθηκε ένα τετραγωνισμένο, ένα κυκλικό και ένα τριγωνικό σχήμα με στόχο να αναμειχθεί το αρχέγονο στοιχείο με το πολυεθνικό.