από metereologos.gr
Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Τεχνολογία – Πλανήτης

Η Airbus ετοιμάζει ρομποτικό ιπτάμενο αυτοκίνητο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 17:10Σχολιάστε
Μέχρι το τέλος του έτους η Airbus ελπίζει να έχει αρχίσει τις δοκιμές ενός αυτόνομου ιπτάμενου οχήματος για την αποσυμφόρηση των δρόμων στις πόλεις, δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Τομ Έντερς.
Ουρανοξύστης με ύψος 5 χλμ!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/01/2017 10:44Σχολιάστε
Η αμερικανική εταιρεία Arconic έχει αναπτύξει ένα φουτουριστικό σχέδιο κατασκευής κτιρίων εμπνευσμένα από το δημοφιλές κόμικ επιστημονικής φαντασίας The Jetsons. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία ανακοίνωσε λεπτομέρειες για ένα από τα κτίρια αυτού του σχεδίου. Πρόκειται για ένα μεγαλειώδες ουρανοξύστη που θα έχει ύψος 5 χλμ! Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας θα πρόκειται για ένα κτίριο αποτελούμενο από επαναστατικά δομικά υλικά που θα παραχθούν σε εκτυπωτές 3D.
Προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/01/2017 05:45Σχολιάστε
Η μεγάλη γιορτή της τεχνολογίας, που καθορίζει τις παγκόσμιες τάσεις του έτους, ολοκληρώθηκε στο Λας Βέγκας (5-8 Ιανουαρίου).
Παγκόσμιο ρεκόρ στους κόμπους
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/01/2017 10:59Σχολιάστε
Χημικοί στη Βρετανία έσπασαν ένα ακόμη παγκόσμιο ρεκόρ, δημιουργώντας τον πιο σφιχτό και ταυτόχρονα πιο μικρό κόμπο που έχει ποτέ υπάρξει ως φυσική δομή. Αποτελείται από 192 άτομα και η μοριακή αλυσίδα που τα συνδέει, έχει μήκος μόλις 20 νανομέτρων (δισεκατομμυριοστών του μέτρου), περίπου 200.000 φορές πιο λεπτή από μια ανθρώπινη τρίχα.
Η Νορβηγία λέει «αντίο» στην μπάντα των FM
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/01/2017 11:18Σχόλια (1)
Οριστικό «αντίο» στο ραδιόφωνο FM λέει η Νορβηγία, η πρώτη στον κόσμο χώρα που μέσα στο 2017 θα «κατεβάσει» το δίκτυο των FM και οι ακροατές θα μπορούν να ακούν μόνο ψηφιακούς ραδιοφωνικούς σταθμούς. Η βόρεια περιφέρεια της χώρας, η Νορδλάνδη, σταματά τις αναλογικές FM εκπομπές από τις 11 Ιανουαρίου, ενώ σταδιακά θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες έως το τέλος του έτους.
Η πιο «πιστή» βαλίτσα στον κόσμο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/01/2017 11:09Σχολιάστε
Ονομάζεται η Cowarobot και αποτελεί την πρώτη «ρομποτική βαλίτσα», η οποία ακολουθεί τον ιδιοκτήτη της.
H κομμωτική περνάει στην... εικονική πραγματικότητα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/01/2017 05:00Σχολιάστε
Η εικονική πραγματικότητα δεν περιορίζεται μόνο στα παιχνίδια αλλά έχει μπει για τα καλά και στα «χωράφια» της
Η αστυφιλία επηρεάζει την εξέλιξη χλωρίδας και πανίδας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/01/2017 11:35Σχολιάστε
Καθώς ολοένα περισσότεροι άνθρωποι προσελκύονται από τις πόλεις σε όλο τον πλανήτη, οι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι παρατηρούν πλέον ένα «σαφές σήμα» πως η αστυφιλία και η συνακόλουθη αστικοποίηση επηρεάζει την εξέλιξη των άλλων έμβιων οργανισμών, των φυτών και των ζώων. Η τάση αυτή -που παρατηρείται για πρώτη φορά σε παγκόσμια κλίμακα- έχει περαιτέρω επιπτώσεις και για τους ίδιους τους ανθρώπους.
Προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/01/2017 05:45Σχολιάστε
Ενα βήμα πιο κοντά στις αυτόνομες στρατιωτικές πτήσεις ελικοπτέρων και αεροσκαφών βρίσκεται η αμερικανική Υπηρεσία Προηγμένης Ερευνας Αμυντικών Προγραμμάτων (DARPA).
Από τη Γη... χιονόμπαλα στον γαλαζοπράσινο πλανήτη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/01/2017 23:55 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 05/01/2017 05:00Σχόλια (3)
Πρόσφατες μελέτες αποκάλυψαν ότι πριν από περίπου 720 εκατ. έτη η Γη βίωσε μια σφοδρή εποχή παγετώνων κατά την
Ινδία: Διπλή πρωτιά στην καθαρή ενέργεια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/01/2017 15:56Σχολιάστε
Δύο πρωτοποριακά έργα καθαρής ενέργειας μόλις εγκαινιάστηκαν στο νότιο ινδικό κρατίδιο του Ταμίλ Ναντού: το μεγαλύτερο ηλιακό πάρκο του κόσμου και η πρώτη μονάδα που χρησιμοποιεί διοξείδιο του άνθρακα από καυσαέρια για την παραγωγή χρήσιμων χημικών.
Σε τρεις με έξι μήνες εκκολάπτονταν τα δεινοσαυράκια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/01/2017 11:56Σχόλια (1)
Ένας άνθρωπος κυοφορεί επί εννέα μήνες, ενώ ένα νεογνό στρουθοκαμήλου ξεμυτίζει από το αβγό μετά από 42 μέρες. Ο χρόνος που χρειαζόταν ένα δεινοσαυράκι για να βγει από το αβγό του, αποτελούσε έως τώρα ένα από τα αινίγματα της επιστήμης. Σύμφωνα όμως με μια νέα επιστημονική έρευνα, την πρώτη του είδους της, τα αβγά των δεινοσαύρων - ανάλογα με το είδος του δεινοσαύρου - χρειάζονταν τρεις έως έξι μήνες για να εκκολαφθούν.
Ελληνες μαγνητίζουν το Σύμπαν!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/01/2017 05:00Σχολιάστε
Το εργαστήριο Ασυρμάτου και Επικοινωνίας του ΕΜΠ έχει ήδη κατασκευάσει μαγνητόμετρα τόσο για πρόσφατες όσο και για επερχόμενες διαστημικές αποστολές (SolarOrbiter, JUICE, SWARM κ.τ.λ.). Οι μετρήσεις αυτών των οργάνων στοχεύουν στην ανακάλυψη δομικών συστατικών πλανητών καθώς και στη μελέτη των πολύπλοκων αλληλεπιδράσεων μεταξύ του ηλιακού ανέμου και του πλανητικού περιβάλλοντος.
Ρεκόρ ζέστης για το 2016
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/01/2017 13:28Σχολιάστε
Δύο μέρες πριν από την ορκωμοσία του Ντόναλντ Τραμπ ως προέδρου των ΗΠΑ, μια εξέλιξη που ίσως επηρεάσει τις προσπάθειες κατά της κλιματικής αλλαγής, δύο ομοσπονδιακές υπηρεσίες θα ανακοινώσουν ότι το 2016 ήταν το θερμότερο έτος που έχει καταγραφεί ποτέ.
Τι περιμένουμε στην Επιστήμη το 2017
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/01/2017 13:04Σχολιάστε
Από την απειλή του Ντόναλντ Τραμπ να αποσυρθεί από τη συμφωνία για το κλίμα, μέχρι την προσπάθεια να φωτογραφίσουν τον ορίζοντα μιας μαύρης τρύπας, το κορυφαίο επιστημονικό περιοδικό «Nature» παραθέτει τις εξελίξεις που μπορούμε να περιμένουμε τη νέα χρονιά.
1|2|3|4|5|...27