Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2014

Τεχνολογία – Πλανήτης

Γεμίστε έναν «σκληρό» με ταινίες σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/10/2014 15:16Σχολιάστε
Είναι μια τεχνολογία που θα επέτρεπε το κατέβασμα ταινιών υψηλής ανάλυσης ταχύτερα από ό,τι ανοιγοκλείνουν τα ανθρώπινα μάτια. Ερευνητές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη αναφέρουν ότι ανέπτυξαν ένα νέο είδος οπτικής ίνας που ανεβάζει την ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων στον αστρονομικό αριθμό των 255 terabit ανά δευτερόλεπτο.
Η Αμφίπολη του Μεξικού
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/10/2014 13:41Σχόλια (1)
Μια εκπληκτική ανακάλυψη έκαναν αρχαιολόγοι στο Μεξικό. Ολα ξεκίνησαν το 2003 όταν εντοπίστηκε η είσοδος ενός τούνελ στην αρχαία πόλη Τεοτιουακάν που βρίσκεται σε απόσταση περίπου 50 χλμ από το Μέξικο Σίτι, τη σημερινή πρωτεύουσα του Μεξικού. Η έρευνα σε αυτό το τούνελ αποκάλυψε ένα μοναδικό σε εύρος αρχαιολογικό «θησαυρό» και υπόσχεται ένα ακόμη μεγαλύτερο.
Αυτοπρογραμματιζόμενο υπολογιστή φτιάχνει η Google
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/10/2014 11:48Σχολιάστε
Οι προγραμματιστές όλου του κόσμου ίσως, θα έπρεπε να ανησυχούν για τις μελλοντικές επαγγελματικές προοπτικές τους, οι οποίες σήμερα είναι θαυμάσιες. Η μυστικοπαθής νεοσύστατη βρετανική εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης Deep Mind (Βαθύς Νους), την οποία ίδρυσε πριν λίγα χρόνια ο ελληνοκυπριακής καταγωγής νεαρός ιδιοφυής Βρετανός νευροεπιστήμονονας Ντέμης Χασάμπης και την εξαγόρασε η Google φέτος τον Ιανουάριο, αντί 400 εκατ. δολαρίων, έκανε γνωστό ότι εργάζεται πυρετωδώς για την ανάπτυξη ενός υπολογιστή που θα είναι τόσο έξυπνος, ώστε θα μπορεί να προγραμματίζεται μόνος του.
Ιός που μολύνει φύκη ίσως προσβάλλει και τον άνθρωπο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/10/2014 15:09Σχόλια (1)
Αυτός ο ιός φαίνεται ότι έκανε ένα γιγάντιο άλμα από το βασίλειο των φυτών στο βασίλειο των ζώων. Κανονικά προσβάλλει μονοκύτταρα φύκη του πλαγκτού, δεν αποκλείεται όμως να μολύνει και τον άνθρωπο και να προκαλεί επιβράδυνση των γνωστικών λειτουργιών.
Σούπερ σύστημα μετεωρολογικών προβλέψεων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/10/2014 13:21Σχολιάστε
Ενα νέο «όπλο» στη μάχη των προβλέψεων των καιρικών συνθηκών θα έχει σύντομα στη διάθεση της η Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία της Βρετανία. Πρόκειται για έναν υπερ-υπολογιστή με τον οποίο οι επιστήμονες πιστεύουν ότι θα κάνουν ακριβείς προβλέψεις του καιρού. Ο υπερ-υπολογιστής κόστισε περίπου 123 εκ.ευρώ, ζυγίζει 140 τόνους και μπορεί να πραγματοποιεί 16 τρισ. υπολογισμούς/δευτ. Είναι 13 φορές πιο ισχυρός από τα αντίστοιχα ηλεκτρονικά συστήματα προβλέψεων της βρετανικής υπηρεσίας.
Οι χελώνες-γίγαντες των Γκαλαπάγκος βγαίνουν από τις κόκκινες λίστες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/10/2014 12:34Σχολιάστε
Μια νέα καταμέτρηση του πληθυσμού των γιγάντιων χελωνών στα νησιά Γκαλαπάγκος δείχνει ότι υπάρχει σημαντική αύξηση του πληθυσμού τους σε βαθμό τέτοιο που να βγαίνουν από την λίστα των (άμεσα τουλάχιστον) ειδών που απειλούνται με εξαφάνιση.
Τα κινητά-«παντόφλες» επιστρέφουν
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/10/2014 05:45Σχολιάστε
Ποιος είπε ότι το ρετρό κάνει δυναμική επιστροφή μόνο στις πασαρέλες; Αν και η τεχνολογία
Δημοφιλή app για Android υποκλέπτουν δεδομένα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/10/2014 14:47Σχολιάστε
Οι δέκα δημοφιλέστερες εφαρμογές φακού για συσκευές Android κατασκοπεύουν τους χρήστες και μεταδίδουν δεδομένα σε διαφημιστές, κυβερνοεγκληματίες και κυβερνήσεις, προειδοποιεί αμερικανική εταιρεία ασφάλειας υπολογιστών.
Το «Μεγάλο Θανατικό» είχε βοηθό!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/10/2014 12:27Σχολιάστε
Οι επιστήμονες έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι στη διάρκεια της ύπαρξης της ζωής στη Γη έχουν υπάρξει πέντε μεγάλες μαζικές εξαφανίσεις ειδών. Η μεγαλύτερη συνέβη πριν από 252 εκατομμύρια χρόνια, στο τέλος της Περμίου περιόδου και εξαιτίας του εύρους της οι ειδικοί την έχουν ονομάσει το «Μεγάλο Θανατικό». Οι επιστήμονες εκτιμούν ότι τότε εξαφανίστηκε το 90% των θαλασσίων ειδών και το 70% των ζώων της στεριάς. Το γεγονός αυτό θεωρείται ότι άνοιξε τον δρόμο στην εμφάνιση και επικράτηση των δεινοσαύρων στον πλανήτη. Βρετανός επιστήμονας υποστηρίζει ότι βρήκε στοιχεία που δείχνουν ότι λίγο πριν ξεσπάσει το Μεγάλο Θανατικό είχε συμβεί μια άγνωστη μαζική εξαφάνιση ειδών η οποία άφησε «σοβαρά τραυματισμένα» όλα τα οικοσυστήματα για να έρθει στη συνέχεια το Μεγάλο Θανατικό και να τους δώσει τη χαριστική βολή.
Προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/10/2014 05:45Σχολιάστε
Την επανάσταση στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο υπόσχεται να φέρει η Google, με τη νέα της υπηρεσία για smartphones, Inbox.
Ερχεται η «αθάνατη» μπαταρία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/10/2014 16:34Σχολιάστε
Με επιτυχία στέφθηκε η δοκιμή του λογισμικού που «ανασταίνει» μπαταρίες το οποίο ανέπτυξε η Nokia Networks. Το High Speed Cell FACH, όπως ονομάζεται, σχεδιάστηκε με στόχο την αποδοτική διαχείριση των λεγόμενων «πακέτων δεδομένων» που προκύπτουν κατά τη λειτουργία εφαρμογών, οι οποίες συνήθως ευθύνονται για το μέγα… ξεζούμισμα της μπαταρίας π.χ. ενός smartphone.
Η αρχαιότερη «ανεμοδαρμένη» κοινότητα ανθρώπων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/10/2014 13:48Σχολιάστε
Στα ανεμοδαρμένα, γυμνά και κρύα κατσάβραχα των νoτίων Περουβιανών 'Ανδεων, των λεγόμενων και Ιμαλαϊων της Νότιας Αμερικής, σε υψόμετρο 4,500 μέτρων από το επίπεδο της θάλασσας, οι επιστήμονες ανακάλυψαν ίχνη προϊστορικής εγκατάστασης, που κατοικείτο πριν από 12.000 έως 12.800 χρόνια από ανθρώπους της εποχής των πάγων, στο τέλος της Πλειστοκαίνου εποχής. Πρόκειται για τον υψηλότερο οικισμό που έχει βρεθεί ποτέ στον κόσμο από εκείνη την παγωμένη εποχή και δείχνει ότι ορισμένοι τολμηροί πρόγονοί μας ήσαν ικανοί για τέτοια εγχειρήματα σχεδόν 1.000 χρόνια νωρίτερα από ό,τι πίστευαν ως τώρα οι επιστήμονες.
Οι Rapa Nui δεν ζούσαν απομονωμένοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/10/2014 11:21Σχόλια (2)
Είναι ένα μικρό κομμάτι γης στη μέση του Ειρηνικού ωκεανού αλλά αποτελεί διαχρονικό αντικείμενο έρευνας. Το νησί του Πάσχα συνεχίζει να παράγει σημαντικές επιστημονικές αποκαλύψεις. Το νέο εύρημα έχει να κάνει με τους κατοίκους του νησιού, τους Rapa Nui, οι οποίοι δεν ζούσαν απομονωμένοι όπως πιστευόταν μέχρι σήμερα αλλά είχαν τακτικές επαφές με τους απομακρυσμένους γείτονες τους.
Μεγάλη ηφαιστειακή έκρηξη θα μπορούσε να «εξαφανίσει» την Ιαπωνία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/10/2014 16:51Σχολιάστε
Ολόκληρη η Ιαπωνία θα μπορούσε να καταστραφεί στην περίπτωση μείζονος ηφαιστειακής έκρηξης, προειδοποιούν ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Κόμπε. Η πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο τον επόμενο αιώνα εκτιμάται στο 1%, ωστόσο οι γεωλόγοι ζητούν μέτρα για την προστασία ενός πληθυσμού των 127 εκατομμυρίων ανθρώπων.
Η Google λανσάρει κλειδί USB για προστασία από τους χάκερ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/10/2014 14:00Σχολιάστε
Οι χρήστες των υπηρεσιών της Google μπορούν τώρα να προμηθευτούν ένα φυσικό κλειδί ασφαλείας που συνδέεται στη θύρα USB του υπολογιστή και επιτρέπει γρήγορη και ασφαλή σύνδεση στους λογαριασμούς τους, χωρίς την εισαγωγή κωδικού πρόσβασης.
1|2|3|4|5|...27