Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Τεχνολογία – Πλανήτης

Το φαγητό που καταναλώνεται… αμάσητο!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/04/2014 17:22Σχολιάστε
Mαλακά γεύματα για ηλικιωμένους, τα οποία διατηρούν τα θρεπτικά συστατικά τους και «σερβίρονται» με τη βοήθεια τρισδιάστατου εκτυπωτή ανέπτυξαν οι ερευνητές της γερμανικής εταιρείας Biozoon.
Το παγωμένο «Γκουάμ»... απελευθερώθηκε
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/04/2014 10:49Σχολιάστε
H NASA έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από ένα γιγάντιο παγόβουνο το οποίο αποκολλήθηκε από την Ανταρκτική και πλέει πλέον ελεύθερο στον ωκεανό.
Στιγμή κορύφωσης για το μακροβιότερο εργαστηριακό πείραμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/04/2014 09:45Σχολιάστε
Το μακροβιότερο εργαστηριακό πείραμα του κόσμου, το οποίο τρέχει εδώ και 84 χρόνια στο Πανεπιστήμιο του Κουίνσλαντ στην Αυστραλία, έφτασε σε στιγμή κορύφωσης όταν οι ερευνητές είδαν μια σταγόνα πίσσας να πέφτει.
Δικτυωμένη… φόρμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/04/2014 14:37Σχόλια (1)
Για όσους επιθυμούν να είναι δικτυωμένοι παντού και πάντα, τώρα υπάρχει μια ολόσωμη φόρμα η οποία προσφέρει σύνδεση στο Διαδίκτυο. Αν και σχεδιαστικά δεν είναι ό,τι καλύτερο, ωστόσο η φόρμα BB.Suit, όπως ονομάζεται, συνοδεύεται από τεχνολογίες Wi-Fi, Bluetooth και GPS.
«Πυραυλοκίνητο»... ασανσέρ!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/04/2014 10:05Σχολιάστε
Χάρη σε ένα σύστημα που μεταβάλλει την πίεση της καμπίνας ώστε να μην βουλώνουν τα αφτιά των επιβατών, ο ταχύτερος ανελκυστήρας του κόσμου θα φτάνει σε ταχύτητα τα 72 χιλιόμετρα την ώρα. Το ασανσέρ αναπτύχθηκε από την ιαπωνική Hitachi και θα εγκατασταθεί στο CTF Financial Centre, έναν ουρανοξύστη των 530 μέτρων που κατασκευάζεται την πόλη του Γκουανγκτσού στη νότια Κίνα.
130.000 χρόνια πριν η έξοδος του Homo sapiens
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 20:21Σχόλια (4)
Επιστήμονες με επικεφαλής τη διεθνώς αναγνωρισμένη ελληνίδα παλαιοανθρωπολόγο Κατερίνα Χαρβάτη, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Τύμπινγκεν στη Γερμανία, συνδύασαν τα πιο πρόσφατα ανατομικά και γενετικά στοιχεία, για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι ο ανατομικά σύγχρονος άνθρωπος (Ηomo sapiens) άρχισε τις μεταναστεύσεις του από την Αφρική πριν από περίπου 130.000 χρόνια, πολύ νωρίτερα από ό,τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα.
Οταν η Ανταρκτική θύμιζε Καλιφόρνια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 12:41Σχολιάστε
Μια ακόμη μελέτη έγινε για τις κλιματικές συνθήκες που επικρατούσαν στο μακρινό παρελθόν στις νοτιότερες περιοχές του περιοχές και ειδικά την Ανταρκτική. Οπως φαίνεται υπήρξε κάποια εποχή που η παγωμένη ήπειρος είχε συνθήκες παρόμοιες με εκείνες της ηλιόλουστης Καλιφόρνια.
«Έξυπνο» αυτοκίνητο υπακούει σε… νεύματα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 12:32Σχολιάστε
Ένα νέο σύστημα το οποίο θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να «βλέπει» τις χειρονομίες του οδηγού και να τις μεταφράζει σε εντολές, αναπτύσσουν οι επιστήμονες.
Λέιζερ βροχοποιός!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 12:13Σχολιάστε
Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια μέθοδο με τη χρήση λέιζερ η οποία όπως υποστηρίζουν μπορεί να προκαλέσει βροχή αλλά και να δημιουργήσει… κεραυνούς.
Φτιάξτε γραφένιο στον… νεροχύτη σας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 11:31Σχολιάστε
Το πολλά υποσχόμενο νέο υλικό γραφένιο, που έχει χαρακτηριστεί «υλικό του μέλλοντος» και «υλικό-θαύμα», επειδή είναι ταυτόχρονα τρομερά λεπτό, πολύ ισχυρό και καλός αγωγός του ηλεκτρισμού, μπορεί τελικά να παραχθεί απίστευτα εύκολα, ακόμη και στην κουζίνα του σπιτιού σας. Αυτό πέτυχαν για πρώτη φορά ιρλανδοί και άγγλοι ερευνητές που χρησιμοποίησαν ένα μίξερ για να παραγάγουν μικροσκοπικά φύλλα γραφένιου, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη βιομηχανική παραγωγή άφθονου και φθηνού γραφένιου καλής ποιότητας.
«Πονηρά» γυαλιά αντικαθιστούν τα μάτια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/04/2014 14:07Σχολιάστε
Tα «έξυπνα» γυαλιά της Google μπορεί να έχουν τραβήξει την προσοχή του κοινού, όμως Ιάπωνες ερευνητές ανέπτυξαν κάτι ακόμη πιο «πονηρό»: γυαλιά-υπολογιστές, με την ονομασία AgencyGlass, που δημιουργούν κινούμενες εικόνες, οι οποίες αντικαθιστούν τα πραγματικά μάτια του χρήστη. Έτσι, κάποιος που φοράει τα «πανέξυπνα» γυαλιά, μπορεί να έχει κλείσει τα μάτια του και να έχει πάρει ένα σύντομο υπνάκο, αλλά οι γύρω του νομίζουν ότι έχει κανονικά ανοικτά τα μάτια του και τους κοιτάζει!
«Πεθαίνει» ο πνεύμονας της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/04/2014 18:34Σχολιάστε
Ομάδα ειδικών από τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία υποστηρίζουν ότι η καταστροφή του Αμαζονίου πλησιάζει το επίπεδο του μη αναστρέψιμου. Με απλά λόγια αν συνεχιστεί η καταστροφή του σύντομα «ο τελευταίος πνεύμονας της Γης», όπως τον αποκαλούν οι επιστήμονες, θα αποτελέσει παρελθόν για τον πλανήτη μας.
Οδόστρωμα που λάμπει στο σκοτάδι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/04/2014 15:38Σχόλια (1)
Φθορίζουσες, σχεδόν ραδιενεργές γραμμές έχουν αντικαταστήσει τα φώτα του δρόμου σε ένα μικρό κομμάτι αυτοκινητόδρομου έξω από το Άμστερνταμ. Βαφές που απορροφούν ακτινοβολία τη μέρα και λάμπουν το βράδυ θα μπορούσαν να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας και τη φωτορρύπανση στους δρόμους, ελπίζουν οι δημιουργοί της τεχνολογίας.
Ηλεκτροφόρος… ύφαλος εναντίον τσουνάμι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/04/2014 14:18Σχολιάστε
Εναν ηλεκτροφόρο ύφαλο που θα «μαγνητίζει» το ανθρακικό ασβέστιο από το θαλασσινό νερό, για τον γρήγορο σχηματισμό φυσικών υφάλων με στόχο την προστασία των ακτών από τον κίνδυνο τσουνάμι, σχεδίασε η αρχιτέκτονας Μαργκό Κρασόγιεβιτς, από τη Σερβία.
Χελώνα του γλυκού νερού «διασχίζει το Αιγαίο»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/04/2014 19:08Σχολιάστε
Η γραμμωτή νεροχελώνα, είδος του γλυκού νερού που απαντάται και στην Ελλάδα, φαίνεται ότι επιζεί στη θάλασσα και περιστασιακά διασχίζει το Αιγαίο, δείχνει ελληνογερμανική μελέτη που βασίστηκε σε γενετικές αναλύσεις.
1|2|3|4|5|...27