από metereologos.gr
Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Τεχνολογία – Πλανήτης

Εντοπίστηκαν ζυθοποιίες πέντε χιλιάδων ετών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/05/2016 11:06Σχολιάστε
Αρχαιολόγοι ανακάλυψαν αντικείμενα και άλλα ίχνη σε μια τοποθεσία της βόρειας Κίνας, που δείχνουν ότι οι αρχαίοι Κινέζοι έφτιαχναν μπύρα και μάλιστα από κριθάρι, πριν από τουλάχιστον πέντε χιλιάδες χρόνια, με διαδικασίες όχι πολύ διαφορετικές από τις σημερινές. Η ανακάλυψη είναι εντυπωσιακή εκτός των άλλων αφού όπως φαίνεται ο άνθρωπος χρησιμοποίησε το κριθάρι για την παραγωγή μπύρας πριν το χρησιμοποιήσει ως τροφή.
Εθισμένοι στις τηλεοπτικές σειρές
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/05/2016 05:00Σχολιάστε
Πρόσφατη βρετανική μελέτη έδειξε ότι καθημερινά ολοένα και περισσότεροι χρήστες επιλέγουν να «κολλάνε» μπροστά από τον τηλεοπτικό τους δέκτη ή την οθόνη του υπολογιστή τους από το να βγουν βόλτα ή να ασχοληθούν με κάποια άλλη δραστηριότητα. Οι αριθμοί αποκάλυψαν μάλιστα ότι ένας στους πέντε θυσιάζει τον νυχτερινό του ύπνο προκειμένου να παρακολουθήσει την αγαπημένη του σειρά.
Απειλή σε μπουκάλι!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/05/2016 05:45Σχόλια (1)
Δεν τα βλέπουμε, όμως είναι εκεί, αρνούνται να εξαφανιστούν και πολλαπλασιάζονται διαρκώς.
Και η Uber στην κούρσα των αυτόνομων αυτοκινήτων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/05/2016 12:40Σχολιάστε
Μία ακόμα εταιρεία μπαίνει στην «κούρσα» για την ανάπτυξη της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στα αυτό-οδηγούμενα οχήματα. Ο λόγος για την Uber, η οποία όπως επιβεβαίωσε πρόσφατα σε ανακοίνωσή της έχει ήδη ξεκινήσει τις δοκιμές ενός οχήματος στους δρόμους του Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ.
Νέα προειδοποίηση για δραματική κατάρρευση παγετώνα στην Ανταρκτική
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/05/2016 18:33Σχολιάστε
Αν ο ρυθμός ανόδου της θερμοκρασίας διατηρηθεί στα σημερινά επίπεδα, ο γιγάντιος παγετώνας Τόττεν που στραγγίζει την Ανατολική Ανταρκτική θα αποσταθεροποιηθεί και θα υποχωρήσει, ανεβάζοντας τη στάθμη των ωκεανών έως και κατά 2,9 μέτρα τους επόμενους αιώνες.
Τα δέντρα κοιμούνται το βράδυ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/05/2016 16:48Σχόλια (3)
O νυχτερινός ύπνος δεν αποτελεί προνόμιο μόνο του ζωικού βασιλείου. Μελέτη ερευνητών από την Αυστρία, την Φινλανδία και την Ουγγαρία έδειξε ότι ακόμα και τα δέντρα «κοιμούνται» κατά τις ώρες της συσκότισης.
Ηλεκτροδότηση μόνο από ΑΠΕ επί τέσσερις συνεχείς ημέρες στην Πορτογαλία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/05/2016 16:38Σχόλια (1)
Ενεργειακό ορόσημο στην Πορτογαλία χάρη σε μεγάλες επενδύσεις στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας: επί τέσσερις συνεχόμενες ημέρες στις αρχές Μαΐου, η χώρα κάλυπτε τις ανάγκες της σε ηλεκτρικό ρεύμα αποκλειστικά από αιολικές, ηλιακές και υδροηλεκτρικές εγκαταστάσεις.
Το ξύλο που θα μπορούσε να είναι… γυαλί
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/05/2016 18:43Σχολιάστε
Μπορεί να μοιάζει με χοντρό γυαλί, στην πραγματικότητα όμως πρόκειται για ένα κομμάτι διάφανου ξύλου! Σύμφωνα με αμερικανούς ερευνητές από το Πανεπιστήμιο του Μέριλαντ, το εντυπωσιακό αποτέλεσμα βασίζεται σε μια διαδικασία σε δύο στάδια κατά την οποία το ξύλο «απογυμνώνεται» από το καφέ του χρώμα και αποκτά… διαφάνεια.
Η Ιταλία θα λάβει μέτρα για καταστροφική επιδημία στους ελαιώνες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/05/2016 15:07Σχόλια (1)
Σε μια απόφαση που μάλλον ανακούφιση στους ελαιοπαραγωγούς της Ελλάδας, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε ότι η Ιταλία πρέπει να λάβει μέτρα για τον περιορισμό μιας επιδημίας που έχει καταστρέψει εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα ελαιώνων στην Απουλία, και απειλεί να επεκταθεί σε γειτονικές χώρες με ολέθρια αποτελέσματα.
Χημικοί επανέλαβαν το θαύμα της Κανά!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/05/2016 11:23Σχόλια (4)
Μια νέα οινοποιία στην Καλιφόρνια ισχυρίζεται ότι δημιούργησε συνθετικό κρασί που δεν προέρχεται από σταφύλια, αλλά από αιθανόλη και άλλες αρωματικές ουσίες και το οποίο -υποτίθεται ότι- έχει γεύση κρασιού. Η νεοσύστατη Ava Winery, με έδρα το Σαν Φρανσίσκο υποστηρίζει ότι «μπορεί να μετατρέψει το νερό σε κρασί μέσα σε 15 λεπτά».
Αυξάνονται οι επιθέσεις σε παλαιότερες συσκευές Android
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/05/2016 15:02Σχολιάστε
Την προσοχή των κατόχων συσκευών Android παλαιότερης γενιάς που δεν δέχονται πλέον ενημερώσεις λογισμικού, εφιστούν οι ειδικοί ασφαλείας, καθώς όπως επισημαίνουν τα «βέλη» των χάκερ έχουν αυξηθεί.
Συνθετικό μετάξι αράχνης, η τελευταία λέξη της μόδας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/05/2016 13:23Σχολιάστε
Ξεχάστε το κασμίρ, το ανκορά και το συνθετικό μετάξι. Η επόμενη μεγάλη τάση θα μπορούσε να αποδειχθεί το συνθετικό μετάξι αράχνης, το οποίο ετοιμάζεται να κάνει ντεμπούτο στην απαιτητική ιαπωνική αγορά έπειτα από δεκαετίες πειραματισμών στο εργαστήριο.
Γιγάντιος αστεροειδής άλλαξε την εξέλιξη της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/05/2016 11:06Σχόλια (1)
Ερευνητές Αυστραλία βρήκαν ενδείξεις στη βορειοδυτική Αυστραλία για έναν τεράστιο αστεροειδή διαμέτρου 20 έως 30 χιλιομέτρων, ο οποίος, όπως εκτιμούν, έπεσε στη Γη πριν από περίπου 3.46 δισεκατομμύρια χρόνια. Πρόκειται για ένα από τους μεγαλύτερους και αρχαιότερους αστεροειδείς που γνωρίζουμε να έχουν πέσει στη Γη. Γνωρίζουμε μόλις ένα αστεροειδή που να έχει πέσει στη Γη πριν από αυτόν που εντοπίστηκε τώρα. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι η πτώση του γιγάντιου αστεροειδή δημιούργησε έναν κρατήρα εκατοντάδων χιλιομέτρων και προκάλεσε τρομερές καταστροφές. Σύμφωνα με τους ερευνητές οι επιπτώσεις της πτώσης του αστεροειδή επηρεάσαν την εξέλιξη της Γης που βρισκόταν τότε σε πολύ νεαρή ηλικία.
Δείξε μου τα e-mail σου να σου πω τα μυστικά σου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/05/2016 05:00Σχόλια (2)
Ο τρόπος με τον οποίο γράφουμε τα e-mail μας ίσως αποκαλύπτει περισσότερα από όσα νομίζαμε ως τώρα. Νέα μελέτη αμερικανών ερευνητών υποστηρίζει ότι άτομα με σκοτεινά μυστικά τείνουν να αλλάζουν τη γλώσσα και τη συμπεριφορά τους όταν στέλνουν μηνύματα σε φίλους. Οι ίδιοι πιστεύουν ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε μελλοντικά να οδηγήσει στη δημιουργία ενός αυτόματου συστήματος ανίχνευσης ψεύδους για το... inbox.
Πρώτη μέτρηση των δυνάμεων Βαν ντερ Βάαλς μεταξύ ατόμων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/05/2016 17:03Σχολιάστε
Χρησιμοποιώντας ένα είδος μικροσκοπίου που φέρει στο άκρο του ένα μεμονωμένο άτομο ευγενούς αερίου, διεθνής ομάδα φυσικών κατάφεραν να μετρήσουν τις εξαιρετικά ασθενείς δυνάμεις Βαν ντερ Βάαλς που παίζουν θεμελιώδη ρόλο στη Χημεία.
1|2|3|4|5|...27