Τετάρτη 23 Απριλίου 2014

Τεχνολογία – Πλανήτης

Δικτυωμένη… φόρμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: πριν 34'Σχολιάστε
Για όσους επιθυμούν να είναι δικτυωμένοι παντού και πάντα, τώρα υπάρχει μια ολόσωμη φόρμα η οποία προσφέρει σύνδεση στο Διαδίκτυο. Αν και σχεδιαστικά δεν είναι ό,τι καλύτερο, ωστόσο η φόρμα BB.Suit, όπως ονομάζεται, συνοδεύεται από τεχνολογίες Wi-Fi, Bluetooth και GPS.
«Πυραυλοκίνητο»... ασανσέρ!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10:05Σχολιάστε
Χάρη σε ένα σύστημα που μεταβάλλει την πίεση της καμπίνας ώστε να μην βουλώνουν τα αφτιά των επιβατών, ο ταχύτερος ανελκυστήρας του κόσμου θα φτάνει σε ταχύτητα τα 72 χιλιόμετρα την ώρα. Το ασανσέρ αναπτύχθηκε από την ιαπωνική Hitachi και θα εγκατασταθεί στο CTF Financial Centre, έναν ουρανοξύστη των 530 μέτρων που κατασκευάζεται την πόλη του Γκουανγκτσού στη νότια Κίνα.
130.000 χρόνια πριν η έξοδος του Homo sapiens
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 20:21Σχόλια (1)
Επιστήμονες με επικεφαλής τη διεθνώς αναγνωρισμένη ελληνίδα παλαιοανθρωπολόγο Κατερίνα Χαρβάτη, καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο του Τύμπινγκεν στη Γερμανία, συνδύασαν τα πιο πρόσφατα ανατομικά και γενετικά στοιχεία, για να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι ο ανατομικά σύγχρονος άνθρωπος (Ηomo sapiens) άρχισε τις μεταναστεύσεις του από την Αφρική πριν από περίπου 130.000 χρόνια, πολύ νωρίτερα από ό,τι εθεωρείτο μέχρι σήμερα.
Οταν η Ανταρκτική θύμιζε Καλιφόρνια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 12:41Σχολιάστε
Μια ακόμη μελέτη έγινε για τις κλιματικές συνθήκες που επικρατούσαν στο μακρινό παρελθόν στις νοτιότερες περιοχές του περιοχές και ειδικά την Ανταρκτική. Οπως φαίνεται υπήρξε κάποια εποχή που η παγωμένη ήπειρος είχε συνθήκες παρόμοιες με εκείνες της ηλιόλουστης Καλιφόρνια.
«Έξυπνο» αυτοκίνητο υπακούει σε… νεύματα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 12:32Σχολιάστε
Ένα νέο σύστημα το οποίο θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να «βλέπει» τις χειρονομίες του οδηγού και να τις μεταφράζει σε εντολές, αναπτύσσουν οι επιστήμονες.
Λέιζερ βροχοποιός!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 12:13Σχολιάστε
Ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν μια μέθοδο με τη χρήση λέιζερ η οποία όπως υποστηρίζουν μπορεί να προκαλέσει βροχή αλλά και να δημιουργήσει… κεραυνούς.
Φτιάξτε γραφένιο στον… νεροχύτη σας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/04/2014 11:31Σχολιάστε
Το πολλά υποσχόμενο νέο υλικό γραφένιο, που έχει χαρακτηριστεί «υλικό του μέλλοντος» και «υλικό-θαύμα», επειδή είναι ταυτόχρονα τρομερά λεπτό, πολύ ισχυρό και καλός αγωγός του ηλεκτρισμού, μπορεί τελικά να παραχθεί απίστευτα εύκολα, ακόμη και στην κουζίνα του σπιτιού σας. Αυτό πέτυχαν για πρώτη φορά ιρλανδοί και άγγλοι ερευνητές που χρησιμοποίησαν ένα μίξερ για να παραγάγουν μικροσκοπικά φύλλα γραφένιου, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για τη βιομηχανική παραγωγή άφθονου και φθηνού γραφένιου καλής ποιότητας.
«Πονηρά» γυαλιά αντικαθιστούν τα μάτια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/04/2014 14:07Σχολιάστε
Tα «έξυπνα» γυαλιά της Google μπορεί να έχουν τραβήξει την προσοχή του κοινού, όμως Ιάπωνες ερευνητές ανέπτυξαν κάτι ακόμη πιο «πονηρό»: γυαλιά-υπολογιστές, με την ονομασία AgencyGlass, που δημιουργούν κινούμενες εικόνες, οι οποίες αντικαθιστούν τα πραγματικά μάτια του χρήστη. Έτσι, κάποιος που φοράει τα «πανέξυπνα» γυαλιά, μπορεί να έχει κλείσει τα μάτια του και να έχει πάρει ένα σύντομο υπνάκο, αλλά οι γύρω του νομίζουν ότι έχει κανονικά ανοικτά τα μάτια του και τους κοιτάζει!
«Πεθαίνει» ο πνεύμονας της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/04/2014 18:34Σχολιάστε
Ομάδα ειδικών από τις ΗΠΑ και τη Βραζιλία υποστηρίζουν ότι η καταστροφή του Αμαζονίου πλησιάζει το επίπεδο του μη αναστρέψιμου. Με απλά λόγια αν συνεχιστεί η καταστροφή του σύντομα «ο τελευταίος πνεύμονας της Γης», όπως τον αποκαλούν οι επιστήμονες, θα αποτελέσει παρελθόν για τον πλανήτη μας.
Οδόστρωμα που λάμπει στο σκοτάδι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/04/2014 15:38Σχόλια (1)
Φθορίζουσες, σχεδόν ραδιενεργές γραμμές έχουν αντικαταστήσει τα φώτα του δρόμου σε ένα μικρό κομμάτι αυτοκινητόδρομου έξω από το Άμστερνταμ. Βαφές που απορροφούν ακτινοβολία τη μέρα και λάμπουν το βράδυ θα μπορούσαν να μειώσουν την κατανάλωση ενέργειας και τη φωτορρύπανση στους δρόμους, ελπίζουν οι δημιουργοί της τεχνολογίας.
Ηλεκτροφόρος… ύφαλος εναντίον τσουνάμι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/04/2014 14:18Σχολιάστε
Εναν ηλεκτροφόρο ύφαλο που θα «μαγνητίζει» το ανθρακικό ασβέστιο από το θαλασσινό νερό, για τον γρήγορο σχηματισμό φυσικών υφάλων με στόχο την προστασία των ακτών από τον κίνδυνο τσουνάμι, σχεδίασε η αρχιτέκτονας Μαργκό Κρασόγιεβιτς, από τη Σερβία.
Χελώνα του γλυκού νερού «διασχίζει το Αιγαίο»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/04/2014 19:08Σχολιάστε
Η γραμμωτή νεροχελώνα, είδος του γλυκού νερού που απαντάται και στην Ελλάδα, φαίνεται ότι επιζεί στη θάλασσα και περιστασιακά διασχίζει το Αιγαίο, δείχνει ελληνογερμανική μελέτη που βασίστηκε σε γενετικές αναλύσεις.
Φιλόδοξη αποστολή σε μια από τις βαθύτερες τάφρους της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/04/2014 18:33Σχολιάστε
Ένα φιλόδοξο, διεθνές πρόγραμμα για τη μελέτη των βαθύτερων σημείων των ωκεανών ξεκινά με ρομποτικές καταδύσεις στην Τάφρο Κέρμαντεκ, ένα από τα βαθύτερα και ψυχρότερα υποβρύχια φαράγγια στον πλανήτη, στο οποίο έχουν ήδη ανακαλυφθεί αλλόκοτα πλάσματα.
Πάνες και σερβιέτες από μέδουσες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/04/2014 17:57Σχολιάστε
Υπεραπορροφητικά υλικά που παράγονται με πρώτη ύλη τις μέδουσες μπορούν να αξιοποιηθούν σε οικολογικές πάνες, σερβιέτες, ταμπόν και χαρτοπετσέτες, ευελπιστεί μια ισραηλινή εταιρεία νανοτεχνολογίας. Όπως επισημαίνει, τα συνθετικά υλικά που χρησιμοποιούνται σήμερα στις πάνες μωρών αντιστοιχούν στο ένα τρίτο των σκουπιδιών στις χωματερές.
Ογκοι... βγήκαν από τρισδιάστατο εκτυπωτή!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/04/2014 17:54Σχολιάστε
Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση σχετικά με την εκτύπωση καρδιάς (ή τουλάχιστον τμημάτων της) με χρήση κυττάρων των ίδιων των ασθενών, έρχονται τώρα τα τρισδιάστατα μοντέλα καρκινικών όγκων, «προϊόντα» εκτυπωτή. Το μοντέλο το οποίο αποτελείται από ένα εκμαγείο από ινώδεις πρωτεΐνες είναι καλυμμένο με καρκινικά κύτταρα από τον τράχηλο της μήτρας. Προσφέρει μια τρισδιάσταση αναπαράσταση του περιβάλλοντος των όγκων και εκτιμάται ότι θα βοηθήσει στην καλύτερη κατανόηση της ανάπτυξης και εξάπλωσης των όγκων αλλά και στην ανακάλυψη νέων φαρμάκων για τον καρκίνο.
1|2|3|4|5|...27