από metereologos.gr
Τετάρτη 23 Μαΐου 2018

Τεχνολογία – Πλανήτης

Μπαταρίες άμεσης φόρτισης και μεγάλης αντοχής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/05/2018 11:08Σχόλια (1)
Ομάδα ερευνητών του αμερικανικού Πανεπιστημίου Cornell (από τα εργαστήρια του οποίου πολύ συχνά ξεπηδούν επαναστατικές τεχνολογίες) χρησιμοποιώντας τεχνικές νανοτεχνογίας δημιούργησαν μπαταρίες ηλεκτρονικών συσκευών που φορτίζονται σε μόλις 5 δευτ. Ταυτόχρονα ερευνητές του Πανεπιστημίου του Μισούρι δημιούργησαν ένα υλικό που αυξάνει 100 φορές την διάρκεια ζωής μπαταριών ηλεκτρονικών συσκευών
Μελέτη που αποδεικνύει ότι υπάρχουν είδη θηλαστικών που δεν γνωρίζουμε
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/05/2018 09:28Σχόλια (1)
Ερευνητές του Πανεπιστημίου της Τζόρτζια στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν μια μελέτη για τον αριθμό των ειδών θηλαστικών στον πλανήτη. Κάνει λόγο για περισσότερα από 300 είδη που πρέπει να εντοπιστούν γρήγορα γιατί κινδυνεύουν με εξαφάνιση
Η δημιουργία και χρήση του Bitcoin καταναλώνει ολοένα περισσότερο ηλεκτρισμό
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/05/2018 10:33Σχολιάστε
Ως το τέλος του 2018 οι ενεργειακές ανάγκες του δημοφιλέστερου κρυπτονομίσματος, του Bitcoin θα φθάσουν περίπου το 0,5% της παγκόσμιας κατανάλωσης ηλεκτρισμού.
Η Microsoft έφτιαξε... mega-tablet
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/05/2018 16:41Σχόλια (1)
H Microsoft παρουσίασε μια εντυπωσιακή οθόνη αφής 50.5 ιντσών η οποία εκτός των άλλων εντυπωσιακών δυνατοτήτων της μπορεί να συνδέεται με ακόμη τρεις ίδιες οθόνες δημιουργώντας ένα τεράστιο «τοίχο» εργασίας που μοιάζει με ένα τεράστιο tablet.
Η ζέστη προκάλεσε έκρηξη της ζωής στην Γη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/05/2018 14:16Σχολιάστε
Η Κάμβρια περίοδος τοποθετείται από 570.000.000 ως 510.000.000 έτη πριν. Πρόκειται για ένα κομβικό σημείο στην ιστορία της Γης αφού τότε συνέβη μια πραγματική έκρηξη της ζωής με την μαζική εμφάνιση νέων ειδών τόσο στην στεριά όσο κυρίως στην θάλασσα.
Το πιο μοναχικό φυτό στον πλανήτη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/05/2018 09:00Σχολιάστε
Σε ένα είδος φοίνικα έχει απομείνει ένας μόνο αντιπρόσωπος και αναζητείται ένα ταίρι για να ζευγαρώσει
Αστρα-δραπέτες από άλλους γαλαξίες μπήκαν μέσα στον δικό μας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/05/2018 15:44Σχολιάστε
Τα δυαδικά συστήματα αποτελούνται από δύο άστρα που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από το άλλο. Κοσμικά φαινόμενα υποχρεώνουν κάποιες φορές ένα από τα άστρα του συστήματος να εγκαταλείψουν την θέση τους και τον γαλαξία τους και να κινούνται μέσα στο Σύμπαν με μεγάλη ταχύτητα.
Η ιστορία των ηπείρων της Γης σε 5 λεπτά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/05/2018 15:25Σχολιάστε
Οι ήπειροι δεν είχαν πάντα τη μορφή που έχουν σήμερα στον πλανήτη μας και ένα animation δείχνει τις αλλαγές που συνέβησαν τα τελευταία 600 εκ. έτη
Ταυτόχρονη πτήση για 1.374 κινεζικά drones
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/05/2018 10:06Σχολιάστε
Το παγκόσμιο ρεκόρ Γκίνες για τον μεγαλύτερο αριθμό μη επανδρωμένων drones που πέταξαν ταυτόχρονα, κατέρριψε η κινεζική εταιρεία EHang, που σήκωσε στον αέρα 1.374 φωτισμένα drones, τα οποία πέταξαν επί 13 λεπτά, απλωμένα σε μια έκταση περίπου ενός χιλιομέτρου.
Μικρά ρομποτάκια αναλαμβάνουν χρέη ντελιβεράδων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/05/2018 14:18Σχολιάστε
Αν ειδοποιηθείτε ότι το φαγητό που παραγγείλατε βρίσκεται στην πόρτα σας μην παραξενευτείτε αν όταν ανοίξετε δεν δείτε κάποιον υπάλληλο του μαγαζιού αλλά ένα μικρό ρομποτάκι.
Τεχνολογία 3D εκτύπωσης με τατουάζ-αισθητήρα στο ανθρώπινο δέρμα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/05/2018 08:44Σχολιάστε
H τεχνολογία της τρισδιάστατης εκτύπωσης κάνει συνεχώς νέα άλματα. Παρουσιάζονται σε σχεδόν ημερήσια βάση εκτυπωτές 3D οι οποίοι μπορούν να κατασκευάζουν ολόκληρα σπίτια μέχρι να τοποθετούν πάνω στο ανθρώπινο δέρμα αισθητήρες. Ένα τέτοιο εκτυπωτή δημιούργησαν ερευνητές του Πανεπιστημίου της Μινεσότα. Ο εκτυπωτής αυτός που κοστίζει 400 δολάρια «τυπώνει» πάνω στο ανθρώπινο δέρμα αισθητήρες με τρόπο ανάλογο με αυτόν που γίνονται τα τατουάζ. Οι εφαρμογές είναι απεριόριστες αφού μπορούν να τοποθετηθούν κάθε είδους αισθητήρες. Θα μπορούν για παράδειγμα, στρατιώτες να τοποθετούν πάνω στα χέρια τους αισθητήρες οι οποίοι να εντοπίζουν χημικά ή βιολογικά όπλα.
Σούπερ φορτιστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 27/04/2018 11:33Σχόλια (1)
Μπορεί οι αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουν βάλει πλέον στην διαδικασία της παραγωγής τους και μοντέλα ηλεκτρικών
Tα πρώτα γενετικά τροποποιημένα κοράλλια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/04/2018 10:03Σχολιάστε
Σοκ προκάλεσε πριν από λίγες μέρες η ανακοίνωση των ευρημάτων της τελευταίας έρευνας στον Μεγάλο Κοραλλιογενή Υφαλο της Αυστραλίας. Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι έχει καταστραφεί εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών το 30% των κοραλλιών και δεν υπάρχει περίπτωση ανάκαμψης τους.
Σκαλίσματα ή τέχνη τα σχέδια σε πανάρχαιες πέτρες;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/04/2018 09:09Σχόλια (1)
Πριν από 100 χιλιάδες έτη άνθρωποι που ζούσαν στο σπήλαιο Blombos στην Νότιο Αφρική άρχισαν να χαράσσουν γραμμές σε κόκκινες πέτρες σχηματίζοντας κάποια σύμβολα που σε κάποιους θύμισαν τα σημερινά... hashtag. Οι πέτρες αυτές έχουν ηλικία παλαιότερη από εκείνη των πρώτων δειγμάτων τέχνης που ήταν σπηλαιογραφίες που απεικόνιζαν κυρίως ζώα αλλά και ορισμένες φορές ανθρώπους.
Δεν επουλώνονται τα «τραύματα» από την κλιματική αλλαγή στον Μεγάλο Κοραλλιογενή Υφαλο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/04/2018 10:55Σχόλια (1)
Ο Μεγάλος Κοραλλιογενής Ύφαλος ή Μέγα Κοραλλιογενές Φράγμα είναι ο μεγαλύτερος κοραλλιογενής ύφαλος στον κόσμο. Νέα μελέτη αναφέρει ότι εξαιτίας των κλιματικών αλλαγών έχει καταστρφεί το 30% του Υφάλου και η κατάσταση αυτή όχι μόνο δεν θα βελτιωθεί αλλά θα χειροτερέψει.
1|2|3|4|5|...27