από metereologos.gr
Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Τεχνολογία – Πλανήτης

Πάνω από 50% αυξήθηκαν οι επιθέσεις σε Android συσκευές
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/02/2017 10:36Σχολιάστε
Με μια αλματώδη αύξηση που ξεπέρασε το 50% στις κυβερνοεπιθέσεις με λύτρα σε συσκευές Android έκλεισε το 2016. Τα ανησυχητικά στοιχεία έρχονται από νέα έκθεση της εταιρείας λογισμικού ασφαλείας ESET. Πρόκειται μάλιστα για τον μεγαλύτερο αριθμό προσπαθειών διείσδυσης σε συσκευές, σύμφωνα με τους ειδικούς. Όπως αποκαλύπτει η έκθεση «Trends in Android Ransomware» της κορυφαίας εταιρείας ασφαλείας από την Σλοβακία, οι επιθέσεις σε συσκευές Android καταγράφει πρωτοφανή αύξηση.
Το μπουκάλι που δεν κολλάει η κέτσαπ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/02/2017 10:28Σχολιάστε
Όσο και να κουνήσεις το μπουκάλι, ένα μέρος της κέτσαπ που έχει απομείνει μέσα, δεν πέφτει με τίποτε, όπως όλοι ξέρουμε. Τώρα, επιστήμονες του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ ανακάλυψαν ένα νέο πολύ ολισθηρό υλικό επίστρωσης, το οποίο «απαγορεύει» στην παχύρευστη σάλτσα να κολλήσει στο εσωτερικό του μπουκαλιού.
Χαρτί που τυπώνεται με φως αντί για μελάνι!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/02/2017 10:11Σχολιάστε
Ερευνητές από την Κίνα και τις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα χαρτί πολλών χρήσεων, που μπορεί να τυπωθεί με υπεριώδες φως αντί για μελάνι. Το χαρτί μπορεί να σβηστεί, αν θερμανθεί επί δέκα λεπτά στους 120 βαθμούς Κελσίου, και στη συνέχεια, είναι δυνατό να τυπωθεί ξανά με υπεριώδη ακτινοβολία. Η διαδικασία μπορεί να επαναληφθεί πάνω από 80 φορές με το ίδιο χαρτί.
«Ζωντανά» γάντια ειδοποιούν για τοξικές ουσίες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/02/2017 10:58Σχολιάστε
Ερευνητές του Πανεπιστημίου ΜΙΤ των ΗΠΑ δημιούργησαν «ζωντανά» γάντια, τα οποία λάμπουν, όταν αγγίζουν τοξικές χημικές ουσίες. Τα καινοτόμα γάντια περιέχουν βιολογικούς αισθητήρες, οι οποίοι αποτελούνται από κύτταρα μικροοργανισμών που ζουν και τρέφονται μέσα σε ένα φιλμ υδρογέλης. Το ζωντανό υλικό των γαντιών, δηλαδή τα βακτήριά τους, μπορεί να αλλάζει κατά βούληση, έτσι ώστε τα γάντια να έχουν ευαισθησία σε διάφορα χημικά τόσο του περιβάλλοντος.
Μικρόβια μαθουσάλες σε σπηλιά… X-Files
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/02/2017 10:36Σχόλια (1)
Αμερικανοί επιστήμονες ανακάλυψαν μέσα σε γιγάντιους κρυστάλλους των μεξικανικών σπηλαίων Νάϊκα μικροοργανισμούς που κάποιοι εξ αυτών έχουν ηλικία έως 50.000 ετών.
Προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/02/2017 05:45Σχολιάστε
Διαστημικά ταξί για τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ΔΔΣ) με εκτυπωμένα εξαρτήματα από τρισδιάστατο εκτυπωτή φαίνεται πως ετοιμάζει η Boeing.
Τα λιβάδια της Ποσειδωνίας καθαρίζουν τις θάλασσες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/02/2017 10:27Σχόλια (2)
Τα εκτεταμένα υποθαλάσσια λιβάδια του φυτού της Ποσειδωνίας, που αποτελούν το συχνότερο παράκτιο οικοσύστημα στη Γη, μπορούν να μειώσουν τα παθογόνα βακτήρια στο θαλασσινό νερό σε ποσοστό έως 50%, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα.
Ερωτες στα social media
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/02/2017 05:00Σχόλια (3)
Πιο «αγαπησιάρικοι» εμφανίζονται στα social media οι χρήστες υπολογιστών Mac, σύμφωνα με τελευταία μελέτη της
Αυτόνομα ταξί στο Ντουμπάι μέχρι το 2020
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/02/2017 17:23Σχολιάστε
Tην πρώτη στρατιά από αυτόνομα ταξί στον κόσμο, έτοιμα να εξυπηρετήσουν το κοινό ανά πάσα στιγμή και προς πάσα κατεύθυνση ετοιμάζει η Tesla στο Ντουμπάι. Η κυβέρνηση των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων μάλιστα αγόρασε πριν από λίγες μέρες 200 αυτόνομα οχήματα από τον αμερικανικό κολοσσό.
Εφθασαν οι ρομποτικοί μπάτλερ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/02/2017 10:17Σχολιάστε
Η LG Electronics παρουσίασε κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ καινοτομίας Europe Innofest 2017 που πραγματοποιείται στην Κρήτη το Hub Robot. Πρόκειται για ένα ρομποτικό οικιακό βοηθό που ολοκληρώνει τις δουλειές του σπιτιού χρησιμοποιώντας τεχνολογία αναγνώρισης φωνής συνδεόμενο με άλλες έξυπνες οικιακές συσκευές LG.
Νέο υλικό κάνει τις στέγες… κλιματιστικά!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/02/2017 10:07Σχολιάστε
Ερευνητές στις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα νέο πολύ λεπτό υλικό, το οποίο μπορεί να ψύξει στη διάρκεια όλου του 24ωρου μια επιφάνεια, όπως μια στέγη, ακόμη και κάτω από τις κάθετες ακτίνες του ήλιου, χωρίς να χρειάζεται καθόλου κατανάλωση ενέργειας ή νερού. Θεωρείται μετα-υλικό, επειδή διαθέτει ιδιότητες που δεν υπάρχουν στη φύση.
Το πρώτο drone επικονιαστής!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/02/2017 11:41Σχόλια (1)
Στο μέλλον οι μέλισσες, καθώς θα πετάνε γύρω από τα λουλούδια, μπορεί να έχουν μια κάπως ασυνήθιστη παρέα: Ιάπωνες ερευνητές δημιούργησαν το πρώτο drone, το οποίο πετάει από φυτό σε φυτό και βοηθά στην τεχνητή επικονίασή τους.
Το πρώτο επιβατικό drone ξεκινά δρομολόγια στο Ντουμπάι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/02/2017 17:25Σχολιάστε
Το πρώτο αυτόνομο ελικοφόρο αεροσκάφος για τη μεταφορά προσώπων θα είναι διαθέσιμο για μίσθωση από τον Ιούλιο, ανακοίνωσε η Υπηρεσία Δρόμων και Μεταφορών του Ντουμπάι. Το κινεζικής κατασκευής Ehang 184 μπορεί να μεταφέρει έναν ελαφρύ επιβάτη με τις αποσκευές του σε πτήσεις μισής ώρας.
Ευρώπη: Η σιωπή των γρύλων
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/02/2017 16:39Σχολιάστε
Νύχτες αφύσικα ήσυχες: από τα 1.082 είδη ακρίδων και γρύλων που ζουν στην Ευρώπη, το ένα τέταρτο ήδη απειλείται με εξαφάνιση, προειδοποιεί έκθεση της Διεθνούς Οργάνωσης για τη Διατήρηση της Φύσης. Στην Ελλάδα, οι πληθυσμοί αυτών των εντόμων έχουν πληγεί όχι μόνο από τις ανθρώπινες δραστηριότητες αλλά και από τις πυρκαγιές σε χορτολιβαδικές εκτάσεις.
Η Ελλάδα κινδυνεύει με ακραίες πυρκαγιές
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/02/2017 11:28Σχόλια (5)
Η Ελλάδα και άλλες χώρες της Μεσογείου, όπως η Τουρκία, η Γαλλία και η Ισπανία, είναι ανάμεσα σε αυτές που κατ' εξοχήν κινδυνεύουν με περισσότερες ακραίες πυρκαγιές στο μέλλον, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική μελέτη.
1|2|3|4|5|...27