από metereologos.gr
Κυριακή 28 Αυγούστου 2016

Τεχνολογία – Πλανήτης

Ο Μαυρογένης ίσως ήταν… Αγιος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/08/2016 13:30Σχολιάστε
Είναι ένας από τους διασημότερους, αν όχι ο διασημότερος, πειρατής. Εγινε γνωστός με το παρατσούκλι «Μαυρογένης» και ο θρύλος του συντηρείται εδώ και τρεις αιώνες μέσα από πλήθος αναφορών, βιβλίων και κινηματογραφικών ταινιών. Αμερικανός ιστορικός ανατρέπει την εικόνα του αιμοσταγούς πειρατή υποστηρίζοντας ότι ο Μαυρογένης ήταν ένας καλός άνθρωπος που δεν είχε σκοτώσει ποτέ κανένα άνθρωπο.
«Κερκόπορτα» η μπαταρία του κινητού
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 25/08/2016 11:51Σχολιάστε
Eνα ελάχιστα γνωστό πρότυπο web που επιτρέπει στους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων να γνωρίζουν πόση διάρκεια ζωής μιας μπαταρίας κινητού τηλεφώνου (smartphone) έχει απομείνει στη συσκευή, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση και εντοπισμό της συσκευής. Η ανακάλυψη αυτή έγινε ένα χρόνο αφότου ερευνητές προστασίας των προσωπικών δεδομένων είχαν προειδοποιήσει ότι το πρότυπο μπορεί να κάνει ακριβώς αυτό.
Ερχονται τα αυτοκίνητα που θα «μιλάνε» με τα φανάρια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/08/2016 13:30Σχολιάστε
Η Audi αναπτύσσει μια νέα τεχνολογία που θα επιτρέπει στα αυτοκίνητά της να επικοινωνούν με τους φωτεινούς σηματοδότες των δρόμων. Οι οδηγοί, όταν είναι ακινητοποιημένοι, θα ειδοποιούνται έγκαιρα πότε τα φανάρια θα ανάψουν πράσινο, ενώ όταν πλησιάζουν στο φανάρι, θα μαθαίνουν αν θα προλάβουν να περάσουν προτού ανάψει κόκκινο, οπότε θα φρενάρούν έγκαιρα.
Τα βρύα οι πρώτες «μηχανές» οξυγόνου της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/08/2016 13:11Σχολιάστε
Η εξέλιξη των βρύων και των άλλων πρωταρχικών φυτών της ξηράς μπορεί να εξηγήσει το παλιό μυστήριο του πώς η ατμόσφαιρα της Γης έγινε τόσο πλούσια σε οξυγόνο, σύμφωνα με μια νέα διεθνή επιστημονική έρευνα.
NASA: Ο φετινός Ιούλιος ήταν ο θερμότερος μήνας που έχει καταγραφεί ποτέ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/08/2016 11:28Σχολιάστε
Ο Ιούλιος του 2016 ήταν ο θερμότερος μήνας που έχει καταγραφεί από τότε που άρχισαν οι επίσημες μετρήσεις της θερμοκρασίας τη δεκαετία του 1880, δείχνουν στοιχεία της NASA. Πρωτοφανής ήταν εξάλλου και η ζέστη του πρώτου εξαμήνου.
Ανάμεσα στην Κύπρο και την Κρήτη, ο αρχαιότερος βυθός του κόσμου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/08/2016 10:32Σχολιάστε
Με τα ηφαίστεια να αναβλύζουν λάβα και τις τεκτονικές πλάκες να κινούνται αέναα, ο γήινος φλοιός ανανεώνεται συνεχώς και σχεδόν κανένα τμήμα του δεν μένει ίδιο. Φαίνεται όμως ότι υπάρχει μια εξαίρεση: ένα κομμάτι φλοιού στην Ανατολική Μεσόγειο που δείχνει να έχει ηλικία 340 εκατομμυρίων ετών, και δεν αποκλείεται να είναι απομεινάρι από την εποχή της υπερηπείρου Γκοντβάνα.
Διακόπτης υγρού φωτός φέρνει την επανάσταση στα ηλεκτρονικά
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 11/08/2016 14:43Σχόλια (3)
Έναν νέου τύπου διακόπτη που ελέγχεται με πρωτόγνωρα χαμηλή ενέργεια και λειτουργεί με μία νέα κατάσταση υγρού φωτός, τα πολαριτόνια, δημιούργησαν Έλληνες ερευνητές από το Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ (ΙΗΔΛ) του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), στην Κρήτη, σε συνεργασία με ερευνητές του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ και του Μεξικού. Σύμφωνα με τους ειδικούς η συγκεκριμένη ανακάλυψη θα μπορούσε να οδηγήσει στα ηλεκτρονικά του μέλλοντος.
«Google-άροντας» τους Ολυμπιακούς Αγώνες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/08/2016 15:39Σχολιάστε
Με τους φετινούς Ολυμπιακούς Αγώνες στο Ρίο να βρίσκονται σε εξέλιξη και 10.500 αθλητές από περισσότερες από 200 χώρες να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό σε 306 αθλήματα, το «ψαχτήρι» της Google έχει πάρει φωτιά!
Κερκόπορτα σε 900 εκατομμύρια συσκευές Android
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 09/08/2016 13:12Σχολιάστε
Σοβαρό κενό ασφάλειας που επηρεάζει πολλές συσκευές Android θα έδινε σε χάκερ πλήρη πρόσβαση στα δεδομένα των χρηστών, αν και μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί επιθέσεις, ανακοίνωσε εταιρεία κυβερνοασφάλειας.
To Curiosity έγινε παιχνίδι για smartphones
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/08/2016 15:07Σχολιάστε
Στο πλαίσιο των εορτασμών της τετραετούς παραμονής του Curiosity στον Άρη, η NASA δημιούργησε ένα παιχνίδι για smartphones αφιερωμένο στο ρομποτικό ερευνητικό όχημά της. Το Mars Rover, όπως ονομάζεται, απευθύνεται σε κατόχους συσκευών Android και iOS και λάτρεις των… αρειανών εξερευνήσεων, καθώς τους επιτρέπει να «πιλοτάρουν» το rover από την συσκευή τους. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα απόλαυσης του παιχνιδιού και σε υπολογιστή.
Νέα τεχνική παραγωγής βιοκαυσίμων με ελληνική συμμετοχή
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 05/08/2016 10:39Σχόλια (1)
Μια νέα τεχνική παραγωγής βιοκαυσίμων με τη βοήθεια μικροοργανισμών, η οποία καθιστά περιττή την μαζική προσθήκη αντιβιοτικών για να αποφευχθεί η μόλυνση των βακτηρίων, ανέπτυξαν αμερικανοί επιστήμονες - μεταξύ των οποίων ο διακεκριμένος καθηγητής του Τμήματος Χημικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου ΜΙΤ και πρόεδρος του Αμερικανικού Ινστιτούτου Χημικών Μηχανικών, Γρηγόρης Στεφανόπουλος.
Οι πρώτοι γεωργοί του πλανήτη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 04/08/2016 23:55 | ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 05/08/2016 05:00Σχολιάστε
Διεθνής ερευνητική ομάδα υποστηρίζει ότι τα μυρμήγκια Attini ήταν τα πρώτα που ξεκίνησαν πριν από περίπου 65 εκατ
Ούρμια, η λίμνη που έγινε κατακόκκινη από τη θλίψη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/08/2016 17:03Σχόλια (1)
Η λίμνη Ούρμια στο Ιράν, κάποτε η μεγαλύτερη λίμνη της Μέσης Ανατολής και μια από τις μεγαλύτερες του κόσμου, έχασε το πράσινο χρώμα της και μοιάζει πια με απέραντη σκηνή εγκλήματος.
Test drive για το υπερυψωμένο λεωφορείο της Κίνας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/08/2016 15:13Σχόλια (2)
Ξεχάστε τις λεωφορειολωρίδες - το μέλλον ίσως ανήκει στα λεωφορεία που κυριολεκτικά περνούν πάνω από το μποτιλιάρισμα.
Τα τελευταία μαμούθ πέθαναν από δίψα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/08/2016 13:08Σχόλια (1)
Ενώ ο Μινωικός πολιτισμός της Κρήτης μόλις είχε εμφανισθεί, τα τελευταία μαλλιαρά μαμούθ εξαφανίζονταν στη νήσο του Αγίου Παύλου στην Αλάσκα εξαιτίας της έλλειψης γλυκού νερού για να πιούν. Αυτό συμπέρανε μια νέα διεθνής επιστημονική έρευνα, σύμφωνα με την οποία η εξαφάνιση των τριχωτών γιγάντων συνέβη πριν από 5.600 χρόνια, περίπου 5.000 χρόνια αργότερα αφότου είχαν εξαφανισθεί τα «αδέρφια» τους στις ηπειρωτικές περιοχές.
1|2|3|4|5|...27