από metereologos.gr
Σάββατο 23 Ιουλίου 2016

Τεχνολογία – Πλανήτης

Νέο σούπερ ισχυρό μέταλλο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/07/2016 13:36Σχόλια (1)
Ερευνητές του Πανεπιστημίου Rice στο Χιούστον δημιούργησαν στο εργαστήριο ένα νέο πανίσχυρο μέταλλο το οποίο όπως αναφέρουν στο άρθρο τους στην επιθεώρηση «Science Advances» είναι τέσσερις φορές πιο σκληρό από το τιτάνιο! Το νέο μέταλλο αποτελείται από ένα κράμα τιτανίου και χρυσού και σύμφωνα με τους ερευνητές θα έχει διάφορες εφαρμογές με πρώτη την χρήση του σε μακράς διαρκείας ιατρικά εμφυτεύματα.
Στο φως τα μυστικά των πρώτων γεωργών που ήταν… μυρμήγκια
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/07/2016 13:17Σχολιάστε
Γνωρίζαμε ότι δεν ήταν ο άνθρωπος αυτός που ανακάλυψε την γεωργία αφού πολύ πριν την εμφάνιση του υπήρξαν δύο όντα που ανακάλυψαν τα οφέλη της καλλιέργειας, τα μυρμήγκια και οι τερμίτες. Διεθνής ομάδα ερευνητών σε άρθρο τους στην επιθεώρηση «Nature Communications» πραγματοποίησε γενετικές αναλύσεις σε μυρμήγκια και έκανε μια σειρά από άκρως ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις. Οι ερευνητές ανακάλυψαν το πότε τα μυρμήγκια εγκατέλειψαν την ζωή του κυνηγού-τροφοσυλλέκτη για να γίνουν… αγρότες αλλά και το τι καλλιεργούσαν.
To θερμότερο εξάμηνο που έχει καταγραφεί ποτέ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/07/2016 17:36Σχολιάστε
Το πρώτο εξάμηνο του 2016 ήταν το θερμότερο που έχει ζήσει ο πλανήτης τουλάχιστον από τότε που άρχισε η επίσημη μέτρηση των θερμοκρασιών στα τέλη του 19ου αιώνα, ανακοίνωσε η NASA. Επιπλέον, ο Ιούνιος ήταν ο 14ος μήνας που καταρρίπτει τα μηνιαία ρεκόρ θερμοκρασίας.
Η Γροιλανδία λιώνει με επιτάχυνση!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/07/2016 12:21Σχολιάστε
Εχει διαπιστωθεί ότι ένας από τους μεγαλύτερους «πνεύμονες» πάγων του πλανήτη, η Γροιλανδία, αντιμετωπίζει τις τελευταίες δεκαετίες σοβαρό πρόβλημα συρρίκνωσης των παγετώνων της οι οποίοι παίζουν κρίσιμο ρόλο στην οικολογική ισορροπία της Γης. Τα τελευταία νέα όμως είναι εξαιρετικά δυσάρεστα και δυσοίωνα αφού δείχνουν ότι τα τελευταία χρόνια υπάρχει πρωτοφανής απώλεια πάγων.
Νέο είδος μνήμης θυμάται σε επίπεδο ατόμου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/07/2016 16:53Σχολιάστε
Αν ήταν μεγάλο όσο το κεφάλι μιας πινέζας, θα μπορούσε να αποθηκεύσει τα WikiLeaks και τα Panama Papers και να περισσέψει και χώρος. Είναι μια μνήμη υψηλής πυκνότητας, στην οποία τα δεδομένα εγγράφονται και διαβάζονται άτομο προς άτομο.
Αργά αλλά σταθερά έρχεται η ισότητα στα emojis
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/07/2016 05:00Σχολιάστε
Μια νέα «φουρνιά» από emojis που αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα αποκαλύπτει η Google. Ανάμεσα στα νέα ανθρωπάκια βρίσκονται 11 νέοι επαγγελματικοί ρόλοι - από τραγουδιστές της ροκ ως επιστήμονες - διαθέσιμοι και στα δύο φύλα και με διαφορετικό χρώμα δέρματος ανάλογα με την εθνικότητα του κάθε χρήστη. Επιπλέον, 33 «ανδροκρατούμενα» emojis αναβαθμίστηκαν αποκτώντας επιτέλους το θηλυκό τους ταίρι.
«Εργαλείο» για την επιστήμη ο αναβαθμισμένος υπερυπολογιστής ARIS
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/07/2016 17:29Σχόλια (1)
Με στόχο την αποτελεσματικότερη κάλυψη των αναγκών επιστημονικών πεδίων υψηλών απαιτήσεων, ο ηλικίας ενός έτους εθνικός υπερυπολογιστής ARIS (Advanced Research Information System) δέχθηκε την αναβάθμισή του. Πλέον χάρη στην ενισχυμένη υπολογιστική ισχύ, τον διπλάσιο αποθηκευτικό χώρο υψηλών επιδόσεων και τις δυνατότητες μακροχρόνιας αποθήκευσης δεδομένων του, είναι «ετοιμοπόλεμος» ακόμα και σε τομείς όπως η ρευστοδυναμική, η έρευνα για τον καρκίνο, η σεισμολογία, η τεχνητή νοημοσύνη και οι εφαρμογές ανάλυσης μεγάλων δεδομένων (Big Data Analytics) κ.ά.
Ο αστεροειδής των δεινοσαύρων έπεσε σε κοιτάσματα πετρελαίου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/07/2016 13:46Σχολιάστε
Μια ακόμη θεωρία έρχεται να προστεθεί στις δεκάδες που έχουν αναπτυχθεί τις τελευταίες δεκαετίες για το κατακλυσμιαίο γεγονός που συνέβη πριν από περίπου 66 εκ. έτη με διασημότερα θύματα τους δεινοσαύρους που βασίλευαν στον πλανήτη για περίπου 150 εκ. έτη. Σύμφωνα με τη νέα θεωρία ο τεράστιος αστεροειδής που ευθύνεται για την εξαφάνιση των ειδών έπεσε πάνω σε μεγάλα κοιτάσματα πετρελαίου με αποτέλεσμα οι συνέπειες της σύγκρουσης αυτής να είναι πολύ πιο καταστροφικές από όσο θα ήταν σε διαφορετική περίπτωση.
Προς το αύριο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/07/2016 05:45Σχολιάστε
Ξεχάστε στικάκια, σκληρούς δίσκους, χωρητικότητα κινητού και tablet γιατί σε λίγα χρόνια, όπως όλα δείχνουν, η μνήμη των ηλεκτρονικών μας συσκευών θα είναι ανεξάντλητη καθώς θα βασίζεται στο... DNA!
Στον πυρετό των Pokémon
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 17/07/2016 05:45Σχολιάστε
Σαν να μην πέρασε μια μέρα μοιάζει από την εποχή που τα Pokémon βρίσκονταν στην κορυφή. Tο Pokémon Go έγινε διαθέσιμο στις 6 Ιουλίου αρχικά σε ΗΠΑ, Νέα Ζηλανδία και Αυστραλία, ακολούθησαν Γερμανία και Βρετανία, ενώ μέσα στο Σαββατοκύριακο κυκλοφόρησε και σε πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες - συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας - παρασύροντας τους απανταχού λάτρεις του είδους στην τρέλα του κυνηγιού «ζωντανών» αυτή τη φορά τεράτων και τινάζοντας παράλληλα τους servers τις εταιρείας στον αέρα.
Βρέθηκε ο «ψευτοξάδερφος» του Τυραννόσαυρου
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/07/2016 12:47Σχολιάστε
Ένα νέο είδος σαρκοβόρου δεινόσαυρου με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν στον T. rex, εντόπισε διεθνής ομάδα επιστημόνων στην Αργεντινή. Το προϊστορικό αρπακτικό ονομάστηκε Gualicho shinyae και όπως αναφέρουν οι ειδικοί με δημοσίευσή τους στην επιθεώρηση «PLoS ONE», δεν φαίνεται τελικά να είχε στενή συγγένεια με τον «βασιλιά» των δεινοσαύρων γεγονός που σημαίνει ότι τα ασυνήθιστα άνω άκρα του μάλλον εξελίχθηκαν μεμονωμένα.
Τα πρώτα χελωνάκια του 2016 κολυμπάνε στα νερά της Κρήτης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/07/2016 19:58Σχόλια (1)
Στα νερά της Κρήτης κολυμπάνε από σήμερα τα πρώτα χελωνάκια του 2016. Ο Σύλλογος για την Προστασία της Θαλάσσιας Χελώνας ΑΡΧΕΛΩΝ και η ομάδα εθελοντών του Ρεθύμνου ανακοίνωσε την Πέμπτη την έλευση των πρώτων νεοσσών που για φέτος «επέλεξαν» την Κρήτη σαν σημείο εκκίνησης της περιόδου εκκόλαψης.
Ένα μικροσκόπιο για τον πυθμένα της θάλασσας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/07/2016 16:31Σχολιάστε
Ομάδα αμερικανών και ισραηλινών επιστημόνων ανέπτυξε ένα μικροσκόπιο ικανό να «βουτάει» στη θάλασσα και να πραγματοποιεί επιτόπιες αναλύσεις του πυθμένα, με στόχο την μελέτη των κοραλλιογενών υφάλων του πλανήτη.
Βάση δεδομένων με... «μια ματιά» για το FBI
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/07/2016 11:19Σχολιάστε
Δεδομένα από την ίριδα του ματιού περίπου 430.000 ατόμων φέρεται να έχει συγκεντρώσει το Ομοσπονδιακό Γραφείο Ερευνών (FBI) κατά τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιοποίησε η ιστοσελίδα τεχνολογίας The Verge.
Το Pokemon Go πάει κινηματογράφο
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 14/07/2016 10:42Σχολιάστε
Μετά την παγκόσμια φρενίτιδα που ξέσπασε με την εμφάνιση του Pokemon Go της Nintendo, ενός παιχνιδιού για «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα επαυξημένης πραγματικότητας, ήρθε η σειρά τα κινούμενα σχέδια από την Ιαπωνία, να κατακτήσουν και την ασημένια οθόνη.
1|2|3|4|5|...27