από metereologos.gr
Παρασκευή 20 Απριλίου 2018

Φυσική – Διάστημα

Αστρονόμοι ανακάλυψαν τα αίτια που ένας γαλαξίας μοιάζει με πεταλούδα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/04/2018 14:08Σχόλια (1)
Σε απόσταση 400 εκατ. ετών φωτός στον αστερισμό του Οφιούχου από εμάς λαμβάνει χώρα ένα σύνηθες αλλά εντυπωσιακό κοσμικό φαινόμενο το οποίο και αποτελεί μια πηγή ανανέωσης του Σύμπαντος. Δύο γαλαξίες συγχωνεύονται με τα κοσμικά φαινόμενα που παράγονται από αυτή την διεργασία να κάνουν τον νέο γαλαξία που σχηματίζεται να μοιάζει με.. πεταλούδα
Συνεργασία Βoeing-NASA για επανδρωμένη αποστολή στον πλανήτη Άρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/04/2018 16:19Σχόλια (2)
Ο επικεφαλής της Boeing ανακοίνωσε ότι ο γίγαντας των αεροναυτικής βιομηχανίας συνεργάζεται με την NASA με στόχο να πραγματοποιηθεί μια επανδρωμένη αποστολή στον Άρη εντός της προσεχούς δεκαετίας.
Ταξιδέψτε μέσα στους τρομερούς τυφώνες του Δία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/04/2018 09:30Σχολιάστε
Ενα εκπληκτικό βίντεο 3D εικόνων από τους τρομερούς τυφώνες που μαίνονται στον Βόρειο Πόλο του Δία έδωσε στην δημοσιότητα η NASA. Το βίντεο δημιουργήθηκε από υπέρυθρες εικόνες που κατέγραψε το σκάφος Juno το οποίο εξερευνά τον γίγαντα αερίων του ηλιακού μας συστήματος
H NASA θα στείλει ρομπομέλισσες στον Αρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 03/04/2018 14:34Σχολιάστε
H NASA αποφάσισε να χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα «Marsbees» το οποίο όπως λέει και το όνομα του θα έχει στόχο την κατασκευή ρομποτικών μελισσών οι οποίες θα εξερευνήσουν τον Αρη.
Νέα ανατρεπτική θεωρία για το τέλος του Σύμπαντος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/04/2018 16:19Σχόλια (6)
Χαρακτηριζόταν ως το «ιερό δισκοπότηρο» της Φυσικής και η προσπάθεια εντοπισμού του από τους επιστήμονες είχε λάβει μυθιστορηματικές διαστάσεις. Το μποζόνιο του Χιγκς είναι το σωματίδιο που αντιστοιχεί στο πεδίο του Χιγκς, το οποίο προσδίδει μάζα στην ύλη. Ερευνητές του Χάρβαρντ υποστηρίζουν ότι το διάσημο μποζόνιο Χιγκς μπορεί να καταστρέψει το Σύμπαν
Πράσινο φως των ΗΠΑ στον Ελον Μασκ για το διαστημικό Internet
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/04/2018 14:34Σχολιάστε
Η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ ενέκρινε το σχέδιο της Space X, της διαστημικής εταιρείας του αμερικανού μεγιστάνα και οραματιστή Ελον Μασκ, για την δημιουργία ενός διαστημικού δικτύου παροχής ιντερνετικών υπηρεσιών.
Η νέα αποστολή της ESA θα εξερευνήσει τους εξωπλανήτες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/03/2018 09:07Σχολιάστε
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) ενέκρινε την επόμενη επιστημονική διαστημική αποστολή του με την ονομασία Ariel, που αφορά στην κατασκευή του πρώτου διαστημικού τηλεσκοπίου, το οποίο θα εξειδικευθεί στην ανίχνευση και μελέτη της ατμόσφαιρας γύρω από εξωπλανήτες.
Ο παράξενος αστεροειδής που «εξορίστηκε» από την πατρίδα του
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/03/2018 14:46Σχόλια (1)
Πριν από τέσσερις μήνες εντοπίσθηκε ένας πραγματικά παράξενος σε σχήμα αλλά και χαρακτηριστικά αστεροειδής που βαφτίστηκε «Ουμουαμούα». Νέα μελέτη αναφέρει ότι ο αστεροειδής βρισκόταν σε ένα δυαδικό σύστημα και η αλληλεπίδραση των δύο άστρων τον εκτόξευσε κυριολεκτικά μακριά από το σύστημα και τον έκανε ένα μοναχικό ταξιδιώτη στον Γαλαξία.
Τα ηφαίστεια «γέννησαν» τους ωκεανούς του Αρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/03/2018 13:53Σχολιάστε
Πλήθος ευρημάτων δείχνει ότι στον Αρη υπήρχε κάποτε νερό σε υγρή μορφή στην επιφάνεια του.Σύμφωνα με νέα μελέτη η ηφαιστειακή δραστηριότητα δημιούργησε τις κατάλληλες συνθήκες για την παρουσία του νερού στον Κόκκινο Πλανήτη.
Οι γεωμαγνητικές καταιγίδες θα βάζουν «φρένο» στα αυτόνομα αυτοκίνητα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/03/2018 14:16Σχολιάστε
Αμερικανός επιστήμονας υποστηρίζει ότι οι γεωμαγνητικές καταιγίδες προκαλώντας προβλήματα λειτουργίας στους τηλεπικοινωνιακούς δορυφόρους θα προκαλούν ταυτόχρονα προβλήματα και στα αυτόνομα αυτοκίνητα που βασίζουν την λειτουργία τους στους δορυφόρους.
Μεταξύ 30/3 και 6/4 θα πέσει στη Γη ο διαστημικός σταθμός «Τιανγκόνγκ-1»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/03/2018 09:43Σχολιάστε
Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος (ESA) έδωσε στη δημοσιότητα μια νέα ακριβέστερη πρόβλεψη, σύμφωνα με την οποία ο κινεζικός διαστημικός σταθμός «Τιανγκόνγκ-1» (Ουράνιο Παλάτι-1) θα πέσει στη Γη μεταξύ 30 Μαρτίου και 6 Απριλίου.
Η τελευταία πρόβλεψη του Στίβεν Χόκινγκ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/03/2018 09:32Σχολιάστε
Ο Στίβεν Χόκινγκ ολοκλήρωσε την τελευταία του μελέτη για το Σύμπαν λίγες μέρες πριν πεθάνει. Σε αυτή αναφέρει τις προβλέψεις του για το τέλος του Σύμπαντος και την ύπαρξη παράλληλων Συμπάντων
Μια ακόμη «νέα Γη» εντόπισαν οι αστρονόμοι
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/03/2018 15:45Σχόλια (3)
Εντοπίστηκαν 15 νέοι εξωπλανήτες ένας εκ των οποίων έχει χαρακτηριστικά παρόμοια με αυτά του πλανήτη μας
Εντυπωσιακό και ταραχώδες το εσωτερικό του Δία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/03/2018 09:06Σχόλια (2)
Το σκάφος Juno (Ήρα) της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας (NASA) έφερε στο φως νέα πράγματα άγνωστα, έως τώρα για τον Δία, σχετικά με το βαρυτικό πεδίο του, την χαοτική ατμόσφαιρά του, τη σύνθεση του εσωτερικού του και τους πολικούς κυκλώνες του.
1|2|3|4|5|...27