από metereologos.gr
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Φυσική – Διάστημα

Σκάφος με μικρό πλήρωμα μπορεί να φτάσει στη νέα Γη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/06/2018 11:01Σχόλια (3)
Νέα μελέτη αναφέρει ότι δεν χρειάζονται τεράστια διαστημόπλοια με εκατοντάδες ή χιλιάδες επιβάτες για να ξεκινήσουν ένα βιώσιμο ταξίδι αναζήτησης ενός κατοικήσιμου πλανήτη. Αρκεί ένα σκάφος με πλήρωμα λιγότερα των εκατό ατόμων.
Τα φεγγάρια της ζωής
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/06/2018 14:15Σχολιάστε
Νέα μελέτη αναφέρει ότι οι δορυφόροι εξωπλανητών ίσως είναι ιδανικοί τόποι για την παρουσία της ζωής
Η Ελλάδα στέλνει φρέσκο φαγητό στο Διάστημα!
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 18/06/2018 10:52Σχολιάστε
«Λύση» σε ένα από τα αρκετά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι αστροναύτες έρχονται να δώσουν δύο νέοι Έλληνες φοιτητές, οι οποίοι σχεδίασαν το «Space Agrobox» που δίνει τη δυνατότητα στους αστροναύτες να καλλιεργούν μόνοι τους τρόφιμα υψηλής διατροφικής αξίας
Φωτογράφησαν το «γεύμα» μιας μαύρης τρύπας
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/06/2018 14:38Σχόλια (1)
Για πρώτη φορά έγινε απευθείας παρατήρηση μιας μαύρης τρύπας να... καταβροχίζει ένα άστρο
Για πρώτη φορά εντοπίστηκαν νεογέννητοι πλανήτες
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 15/06/2018 11:01Σχολιάστε
Η συνεχής ανακάλυψη πλανητών μακριά από το ηλιακό μας σύστημα τα τελευταία χρόνια δεν ήταν αποτέλεσμα μόνο της δημιουργίας νέων ολοένα και πιο ισχυρών επίγειων τηλεσκοπίων σε συνδυασμό φυσικά με την κατασκευή διαστημικών τηλεσκοπίων.
Οι κεραυνοί του Δία αποκαλύπτονται
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 08/06/2018 10:00Σχολιάστε
Η αποστολή Juno ανακάλυψε ότι οι κεραυνοί του Δία είναι όμοιοι με τους γήινους
Οργανικά μόρια εντόπισε ο ρομποτικός εξερευνητής του Αρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/06/2018 23:48Σχόλια (2)
Το Curiosity, ο ρομποτικός εξερευνητής του Αρη εντόπισε οργανικά μόρια σε αρχαία πετρώματα γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες να υπήρχε κάποτε ζωή εκεί έστω και σε μικροβιακή μορφή
Ξύπνησε από την «χειμερία νάρκη» το διαστημικό σκάφος New Horizons
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/06/2018 12:53Σχολιάστε
Δεν υπάρχει πλανήτης Χ αλλά ένα σμήνος φεγγαριών
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/06/2018 12:20Σχολιάστε
Από τα μέσα του 19ου αιώνα, οπότε ανακαλύφθηκε ο πλανήτης Ποσειδώνας πολλοί αστρονόμοι κατέθεσαν την άποψη ότι πέρα από την τροχιά του Ποσειδώνα υπάρχει ακόμη ένας πλανήτης. Πολλές μελέτες και θεωρίες έχουν αναπτυχθεί για την ύπαρξη ή μη αυτού του πλανήτη. Η τελευταία αναφέρει ότι δεν υπάρχει αυτός ο πλανήτης αλλά δεκάδες ή εκατοντάδες σώματα σαν την Σελήνη η κοσμική δράση των οποίων παράγει τα ίδια φαινόμενα με αυτά που υποτίθεται ότι παράγει στο ηλιακό μας σύστημα ο άγνωστος πλανήτης.
Είναι ο Πλούτωνας ένας γιγάντιος κομήτης;
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 31/05/2018 13:30Σχολιάστε
Οι επιστήμονες πίστευαν ότι ο Πλούτωνας είναι ένας αδιάφορος παγωμένος κόσμος στην άκρη του ηλιακού μας συστήματος. Τα τελευταία χρόνια οι παρατηρήσεις που έγιναν σε αυτόν και μια αποστολή εξερεύνησης αποκάλυψαν ένα απρόσμενα εντυπωσιακό γεωατμοσφαιρικά κόσμο. Η τελευταία μέλετη για τον Πλούτωνα αναφέρει ότι ίσως δεν σχηματίστηκε όπως όλοι οι άλλοι πλανήτες αλλά είναι προϊόν της συγχώνευσης ενος δισ. κομητών
Εντοπίστηκε μια «μαύρη χήρα» του Σύμπαντος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 24/05/2018 14:32Σχολιάστε
Καναδοί αστρονόμοι ανακοίνωσαν ότι έκαναν μια από τις πλέον υψηλής ανάλυσης παρατηρήσεις στην ιστορία της αστρονομίας, παρατηρώντας δύο περιοχές έντονης ακτινοβολίας, σε απόσταση 20 χιλιομέτρων η μία από την άλλη, σε ένα άστρο νετρονίων (πάλσαρ) σε απόσταση 6.500 ετών φωτός από τη Γη.
O Ελον Μασκ αποκάλυψε το πώς θα μεταφέρει ανθρώπους στον Αρη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 22/05/2018 11:21Σχόλια (1)
Είναι γνωστό ότι ο αμερικανός μεγιστάνας και οραματιστής Ελον Μασκ θεωρεί πολύ σημαντική την παρουσία του ανθρώπου σε άλλους κόσμους με πρώτο και καλύτερο τον Αρη. Για αυτό και η διαστημική του υπηρεσία, η Space X, έχει ως βασική της προτεραιότητα την οργάνωση όσο το δυνατόν συντομότερα μιας επανδρωμένης αποστολής στον Κόκκινο Πλανήτη. Ο Μασκ δημοσίευσε τις πρώτες εικόνες από την κάψουλα με την οποία θα μεταφέρει ανθρώπους στο Διάστημα.
O κυνηγός εξωπλανητών τράβηξε την πρώτη του φωτογραφία
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/05/2018 15:43Σχόλια (3)
Στις 19 Απριλίου εκτοξεύθηκε τo νέο αμερικανικό διαστημικό τηλεσκόπιο Transiting Exoplanet Survey Satellite (TESS), που θα αποτελέσει τον διάδοχο του τηλεσκοπίου Kepler στην αναζήτηση εξωπλανητών. Το TESS «άνοιξε» τα μάτια του και κατέγραψε δεκάδες χιλιάδες άστρα.
Η Κίνα θέλει να εξερευνήσει την αθέατη πλευρά της Σελήνης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 21/05/2018 14:04Σχολιάστε
Η Εθνική Διαστημική Υπηρεσία της Κίνας ανακοίνωσε ότι τα ξημερώματα της Δευτέρας εκτοξεύτηκε με επιτυχία ένας πύραυλος που μεταφέρει τον δορυφόρο Queqiao γνωστός επίσης με τον όνομα Magpie Bridge. Ο δορυφόρος θα αναλάβει τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ενός ρομποτικού οχήματος που θα εξερευνήσει την αθέατη πλευρά της Σελήνης.
Μίνι φεγγάρια δημιούργησαν τις ηπείρους της Γης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/05/2018 14:06Σχολιάστε
Μια νέα θεωρία αναφέρει ότι λίγο μετά την γέννηση της Γης ο πλανήτης μας δέχτηκε ένα κοσμικό βομβαρδισμό που είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία μίνι φεγγαριών τα οποία λίγο μετά έπεσαν πάνω του προκαλώντας τον σχηματισμό των πρώτων ηπείρων.
1|2|3|4|5|...27