Με μεγάλες προσφορές προσπαθούν να αντιμετωπίσουν την κρίση καταστήματα και έμποροι.

Διαφημίζουν δώρα, ταξίδια, εκπτώσεις, ως και ανταλλαγές ειδών, την ώρα που έρευνες αποδεικνύουν ότι οι περικοπές άλλαξαν ριζικά τις καταναλωτικές συνήθειές μας καθώς αντί εξόδων επιλέγουμε να παραμένουμε σπίτι. Στόχος των εμπόρων είναι το να αποφύγουν να βάλουν λουκέτο στα καταστήματά τους εξαιτίας της μειωμένης κίνησης. Πάντως εν μέσω κρίσης τα μεγάλα εμπορικά κέντρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη πραγματοποιούν ως και αύξηση του τζίρου τους.