Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014
 

Πόλεμος ανακοινώσεων Ν.Δ. - ΣΥΡΙΖΑ για τις δηλώσεις Καραγιαννίδη

Κυβέρνηση ζητά από αντιπολίτευση να ξεκαθαρίζει αν την εκφράζουν οι θέσεις του
Πόλεμος ανακοινώσεων Ν.Δ. - ΣΥΡΙΖΑ για τις δηλώσεις Καραγιαννίδη
εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

 

Σε πόλεμο ανακοινώσεων μεταξύ Ν.Δ. και ΣΥΡΙΖΑ οδήγησαν οι δηλώσεις του βουλευτή Χρ. Καραγιαννίδη.

Συγκεκριμένα, από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με τη συνέντευξη του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Χρ. Καραγιαννίδη στο Kontra Channel και την εκπομπή του Γ. Τράγκα «Χωρίς Αναισθητικό», εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:  

«Είκοσι τέσσερις ώρες μετά τις δηλώσεις του κ. Τσίπρα στις ΗΠΑ ότι δεν θα σκίσει τη δανειακή σύμβαση, γιατί το κράτος έχει συνέχεια, και την έκφραση σεβασμού του στις αξίες των ΗΠΑ, ο βουλευτής του κ. Καραγιαννίδης τον
επαναφέρει στην τάξη και στην κομματική του ορθοδοξία.

Ο κ. Καραγιαννίδης εκφράζοντας, όπως λέει, τις θέσεις με τις οποίες κατέβηκε ο ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές, ζητάει την άμεση έξοδο της χώρας από το ΝΑΤΟ, την  κρατικοποίηση οργανισμών, όπως ο ΟΤΕ και τη μονομερή διαγραφή του χρέους και, άρα, την έξοδό μας από την Ευρωζώνη.

Η κωμωδία με τον ΣΥΡΙΖΑ εσωτερικού και τον ΣΥΡΙΖΑ εξωτερικού κράτησε πολύ λίγο. Ο ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να ξεκαθαρίσει άμεσα εάν οι θέσεις που εκφράζει ο κ. Καραγιαννίδης είναι οι επίσημες θέσεις του κόμματος
».

«Συνειδητά εγκλωβισμένοι σε μια αδιέξοδη και καταστροφική πολιτική, η ΝΔ και η κυβέρνηση συστηματικά επιλέγουν να μην αντιπαρατίθενται επί της ουσίας με την αξιωματική αντιπολίτευση. Μοναδικό τους 'επιχείρημα' είναι η λάσπη και τα ψέματα, μόνο τους εργαλείο η διαστρέβλωση των δηλώσεων στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ, νομίζοντας ότι έτσι μπορούν να κρύψουν τις συνέπειες της μνημονιακής πολιτικής στην πλειοψηφία της κοινωνίας και τα όσα σχεδιάζουν για το μέλλον» ήταν η απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ.

Αυτό προκάλεσε την ανταπάντηση της ΝΔ: «Με την τελευταία ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Εσωτερικού, είναι προφανές ότι ο κ. Τσίπρας υιοθετεί πλήρως τις δηλώσεις του βουλευτή του κ. Καραγιαννίδη περί μονομερούς διαγραφής του χρέους, άμεσης εξόδου από το ΝΑΤΟ και κρατικοποιήσεων οργανισμών».

Η ανακοίνωση της ΝΔ κλείνει με τη φράση: «ΣΥΡΙΖΑ Εσωτερικού– ΣΥΡΙΖΑ Εξωτερικού σημειώσατε 1».




Πολιτική περισσότερες ειδήσεις

εκτύπωσημικρό μέγεθος  μεγάλο μέγεθος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 
 
σχόλια (38)
 
 
απομένουν 700 χαρακτήρες
Τα πεδία που είναι σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
 
Τα μηνύματα που δημοσιεύονται στο χώρο αυτό εκφράζουν τις απόψεις των αποστολέων τους. Το ΒΗΜΑ δεν υιοθετεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο τις απόψεις αυτές. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει την γνώμη του, όποια και να είναι αυτή. Δεν δημοσιεύονται συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και όσα είναι γραμμένα με κεφαλαία γράμματα. Τέτοια μηνύματα θα διαγράφονται όποτε εντοπίζονται.
     
    Φταιει η Siemens | 25/01/2013 11:55
    Σας αγαπω ολους , συμφωνω αλλα δεν. Το κοινωνικο process , η λίστα Λαγκαρντ και οι ντοπια ολιγαρχία πρεπει να σας απασχολούν. Μην σκεφτεστε πολύ , ειμαι αξιαγαπητος και θα σας δωσω λεφτα.
    ΤΣΙΠΡΟΝΗΣ
    απάντηση44
     
     
    Άνοδος του πολιτικού επιπέδου ανάλογη του βιοτικού... | 25/01/2013 11:26
    Αυτή η ατέρμονη φραστική διαμάχη μεταξύ του κυβερνητικού αντιπροσώπου και του ΣΥΡΙΖΑ μετατρέπει όλο και περισσότερο την ήδη καθόλα υποβιβασμένη πολιτική παράγκα της Βουλής σε βάλτο εντυπώσεων που ελάχιστα ενδιαφέρουν τους πολίτες που ολοένα και περισσότερο ασθμαίνουν υπό την πίεση της λιτότητας, της ακρίβειας και της ανεργίας...
    Lamogios
    απάντηση21
     
     
    kyriakos | 25/01/2013 00:18
    Πολυχρωμα μπουλουκια μερελων!
    kyriakos
    απάντηση13
     
     
    ΠΟΥ ΕΙΣΟΥΝΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ; | 24/01/2013 19:49
    ....ΠΟΤΕ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΜΑΣ.....;;;
    toni santos
    απάντηση62
     
     
    Ποιος μίλησε; | 24/01/2013 19:23
    Υπενθυμίζω το ρηθέν υπό Γεωργιου Παπανδρεου (του κανονικου): 'Οταν κάποιος πέταξε μια μπαρούφα μέσα στη Βουλή, ο Γέρος ρώτησε "ποιος μίλησε;" Ο βουλευτής απαντησε θρασύτατα: "Εγώ". Κι ο Γέρος σχολίασε: "Α εσείς; Ε τότε δεν έχει σημασία" Άλλο όμως ο Γέρος κι εντελώς άλλο ο Σίμος! Μόνο οι Καραγιαννίδηδες και οι Διαμαντόπουλοι παραμενουν διαχρονικές αξίες.
    mouse-sport
    απάντηση22
     
     
    Όπως αρμόζει στην τρόικα εσωτερικού | 24/01/2013 17:55
    Οι δηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ εσωτερικού είναι ανάλογες με το επίπεδο της τρόικας εσωτερικού. Ποιο το πρόβλημα;
    Ελελεύ
    απάντηση835
     
     
    ΑΓΑΛΜΑ | 24/01/2013 16:17
    θα πρεπει να κανουμε στον Αλεξη.Με τις ασυναρτησιες του βοηθεισε οσο κανενας ολος να περασουν οι απαραιτητες μεταρρυθμισεις.
    Χρηστος Α
    απάντηση434
     
     
    Σχιζοφρένεια ή θράσσος? | 24/01/2013 15:49
    Και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ επιμένουν εκεί στην Κουμουνδούρου σε βάρος κάθε κοινής λογικής! Το πιο αστείο είναι ότι κατηγορούν τους άλλους ότι διαστρεβλώνουν τα λεγόμενά τους, απαντώντας για όλα με το...πόσο κακό είναι το μνημόνιο, καταφέρνοντας τελικά να καταστήσουν τις απαντήσεις τους ανέκδοτα προς συλλογή! Δεν είμαστε όλοι ούτε εμπαθείς ούτε μας αρέσει ο Κεδίκογλου! Πολίτες με τον στοιχειώδη κοινό νου είμαστε, έλεος πια!
    Ph.J
    απάντηση595
     
     
    Αποκριες.... | 24/01/2013 15:07
    Ελα μωρε που εξακολουθειτε να περνετε στα σοβαρα οσα λεει ο ΣΥΡΙΖΑ!!!!!
    Ten Ten
    απάντηση9614
     
     
    Φωνάζει ο κλέφτης.. | 24/01/2013 14:41
    Αντί να παραποιεί βιντεο και να συρράπτει δηλώσεις όπως τη βολεύει, καλά θα κάνει η ΝΔ να ασχοληθεί και με κάτι πιο σοβαρό : να ζητήσει εξηγήσεις, πχ, από το ΔΝΤ για τις δηλώσεις στελεχών του ότι εκτίμησαν λάθος τις επιπτώσεις της πολιτικής που εισηγήθηκαν (και που η ΝΔ και σια εφαρμόζει). Αλλά φαίνεται ότι τέτοια δευτερεύοντα ζητήματα δεν πολυαπασχολούν την κυβέρνησή μας...
    Κ.Κ.
    απάντηση3179
     
     
    . | 24/01/2013 14:17
    Τσίρκο το κάνατε το κόμμα. Οποία σταθερότης απόψεων!!! Οποία επαναστατικότης!!! Άντε ρε μπάχαλα να κάνετε παρέα στον κατα-Καμμένο.
    papagalos
    απάντηση9121
     
     
    δηλώσεις | 24/01/2013 14:06
    Θα ηθελα να δω και τις δηλώσεις του κ. Καραγιαννιδη όχι το δελτίο τύπου της ΝΔ μόνο... ουτε καν σε εισαγωγικά η δηλωση δεν υπάρχει παρά μονο της ΝΔ ή είναι σαν το βίντεο κι αυτο? ..... πάντως εμπλούτισε ο κ Κεδικογλου κ το γρ τύπου της ΝΔ το λεξιλογιο της , εκτος από δραχμή , εξοδο, λόμπι, ευρωζωνη μπήκε και το εσωτερικού εξωτερικού, κρατικοποίηση!!!!! Αντε και σε λιγο και η λέξη αλλοτροίωση!
    Μαρία
    απάντηση3144
     
     
    συριζα ΜΑΣ | 24/01/2013 14:05
    συριζα και ΝΑΤΟ το ιδιο ΣΥΝΔΙΚΑΤΟ
    γγ
    απάντηση7013
     
     
    Τσίρκο Μεντράνο | 24/01/2013 14:00
    Αλέξη δεν είναι κόμμα αυτό που έχεις, αλλά το τσίρκο Μεντράνο. Τι λέει άραγε το 27% που σας ψήφισε και το έχετε φέρει σε σύγχυση. Γιατί όλοι οι άλλοι τα γνωρίζαμε εδώ και καιρό, δεν τσιμπήσαμε...
    αρχαίος
    απάντηση9614
     
     
    Δυστυχώς...επτωχεύσαμεν. | 24/01/2013 13:54
    Δυστυχώς...επτωχεύσατε ...από πολιτικό ήθος από την ευγένεια της πολιτικής αντιπαράθεσης από πολιτισμό και προπαντός ...από την ικανότητα της σκέψης. Πως τελικά ...κατάντησε μια περήφανη και μάνα του Πολιτισμού Ελλάδα να...κάνει εθνικό άθλημα την ...κοκκορο-κοτομαχία των θλιβερών και... ΚΑΜΜΕΝΩΝ ...στην συνείδηση κάθε σκεπτόμενου ανθρώπου... ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ - ΣΚΟΥΡΛΕΤΗΔΩ- ΚΑΣΙΔΙΑΡΙΔΩΝ. Δυστυχώς ...Ζούμε τον Αστερισμό...των Ά- νοητων.
    Δ.Π
    απάντηση557
     
     
    To telos tis logikis | 24/01/2013 13:50
    Entaxei to Nato den einai oute unicef oute greenpeace.Yparxei omos logikos an8ropos pou den katalavainei oti me ton ena i ton allo tropo krata mia isorropia metaxy Elladas k Tourkias?An dioxoume diladi tis vaseis"tou 8anatou" kai autes pane pros tourkia,meta ti?8a polemisoume tous tourkous me molotof mallon ypo8eto.
    mesos oros
    απάντηση406
     
     
    Απορω με σενα απορω... | 24/01/2013 13:47
    Αυτος ο εσμος ανθρωπων ακροαριστερων,αναρχικων,αριστερων σκετο,εξαλλων,πασοκογενων και δεν συμμαζευεται,που κανει οτι μπορει για τα ψηφαλακια,θελει να γινει Κυβερνηση?Μια φορα το πετυχε ο Αντρεας που δεν ειχε τετοιο συνοθυλευμα,δευτερη φορα Αλεξακο καιγεσαι.Τι του λειπει του ψωριαρη φουντα με μαργαριταρι.Το Brookings σας μαρανε Συριζοπουλα...
    Alma
    απάντηση7314
     
     
     
    Μαζί του! | 24/01/2013 13:38
    Στη δεξιά στροφή του Τσίπρα που απο ταξίδι σε ταξίδι γίνεται όλο και πιο συστημικός και λιγότερο αντιμνημονιακός κάποιος πρέπει να αντιδράσει. Το πρόγραμμα του Σύριζα αυτά λέει. Αν δεν πάμε κόντρα σε δανειστές, ΕΕ , Ευρώ δεν θα αλλάξει τίποτα. Το Ευρώ είναι το κομβικό ζήτημα. Πόσες θυσείες πρέπει να κάνει ο λαός δηλασή μέχρι να σωθεί το ευρώ?? Γιατι να μην πληρώνουν τίποτα οι πλούσοι αυτής της χώρας σε σχέση με τους φτωχούς? Γιατί να ξεπουληθεί η χώρα? Γιατί να πινάνε οι μαθητές και να αυτοκτωνεί ο κόσμος? Ο ξεσικωμός και η σύγκρουση με την ΕΕ είναι ναπόφευχτη.Όχι για τους πλούσιους που θησαυρίζουν,αλλά για τους φτωχούς που πινάνε και τη νεολαία. Καλά κάνει ο Καραγιαννίδης. Μαζί του
    costello
    απάντηση2274
    Απαντήσεις  2 | Εμφάνιση όλων
     
     
    Να'τα, να'ταααααααα.... | 24/01/2013 13:38
    Αλέξη! Άρχισαν τα όργανα! Και που να δεις πως θα σε περιμένουν οι σύντροφοι στο αεροδρόμιο όταν θα γυρίσεις από το Αμέρικα!!! Σαν τη θεία από το Σικάγο! Και εσύ βρε παιδί μου... τι τα ήθελες τα Ελληνικά με μετάφραση? έπρεπε να το έλεγες με τα δικά σου, απίθανα Αγγλικούλια ότι γουι γουιλ μεϊκ δε mnimonio ε θάουζαντ πίσις! Και το μήνυμα θα περνούσες στους νέους κολλητούς σου και δεν θα καταλάβαιναμε τι είπες εμείς εδώ... αχ... αχ... αχ... θα σε μαλώσω Αλέξη!
    ε, και?
    απάντηση817
     
-