Εχοντας κατακτήσει τον κόσμο του podcasting, της υπηρεσίας που επιτρέπει στους χρήστες να ακούσουν τραγούδια και εκπομπές όποτε εκείνοι το ζητήσουν, με το «The Daily» οι «New York Times» (NYT) θέλουν να «εισβάλουν» και στον κόσμο της τηλεόρασης με ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα ειδήσεων.
Με σχετική αγγελία που έχει δημοσιευθεί στην ηλεκτρονική σελίδα των «NYT» η εφημερίδα προσανατολίζεται στον σχεδιασμό εβδομαδιαίων δελτίων ειδήσεων τα οποία θα φέρουν τη σφραγίδα της αξιοπιστίας της δημοσιογραφίας των «Times» «με εντυπωσιακή αφήγηση, πρωτοποριακά οπτικά εφέ και κορυφαίες αξίες παραγωγής. Η εκπομπή θα περιλαμβάνει πρωτοποριακές έρευνες, επί τόπου ρεπορτάζ, συνεντεύξεις με πρόσωπα της επικαιρότητας και νέους τρόπους παρουσίασης των θεμάτων που δεν έχουν ακόμη επινοηθεί», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ιστοσελίδα τους. Σύμφωνα με τους επικεφαλής της εφημερίδας «το τηλεοπτικό πρόγραμμα θα είναι μια νέα πλατφόρμα για τη δημοσιογραφία των «Times» και οι παραγωγοί της θα έχουν πρόσβαση σε όλο το εύρος του οργανισμού και στους 1.450 δημοσιογράφους του που θα αλωνίζουν την υδρόγειο για ιστορίες που έχουν σημασία».
Οπως αναφέρεται σε αγγελία, οι «Times» αναζητούν έναν συντάκτη/παραγωγό, «κάποιον με όραμα, κρίση ειδήσεων και ένστικτο για να βρει νέους τρόπους να μεταφέρουμε τις πιο σημαντικές ιστορίες της εβδομάδας. Ο νέος παραγωγός θα συνεργαστεί με δημοσιογράφους που κερδίζουν βραβείο Pulitzer, καλύπτοντας τις μεγαλύτερες ιστορίες της εποχής μας, από την προεδρία του Trump μέχρι το #MeToo Movement στην άνοδο της τεχνητής νοημοσύνης, τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής, την εξάπλωση του λαϊκισμού και πολλά άλλα».
Ηδη οι «NYT» συνεργάζονται με την εταιρεία παραγωγής Left/Right, η οποία βρίσκεται πίσω από το σόου «This American Life’s»και το ντοκιμαντέρ «The Circus: Inside the Greatest Political Show on Earth», για να αναλάβει την παραγωγή του σόου. Σύμφωνα με τον Σαμ Ντόλνικ, δεξί χέρι του Αρθουρ Γκρεγκ Σουλτσμπέργκερ του 37χρονου προέδρου του οργανισμού, «ελπίζουμε ότι «η σειρά χωρίς τίτλο» θα αποτελέσει βιτρίνα για την πιο φιλόδοξη οπτική δημοσιογραφία των «The Times»».
Σύμφωνα με το CNN, o Ντόλνικ φέρεται να είπε ότι «οι συντάκτες των «Times» συζητούν για ένα πρόγραμμα που θα προβάλλεται μία φορά την εβδομάδα και θα έχει διάρκεια περίπου 30 λεπτών, το οποίο όμως μπορεί να διαφέρει. Οι «Times» έχουν τους μεγάλους εμπειρογνώμονες, γι’ αυτό θα τους παρουσιάσουμε».
Η εκπομπή-δελτίο ειδήσεων θα μπορούσε, σύμφωνα με το CNN, «να ξεκλειδώσει μια νέα πηγή εσόδων για τον οργανισμό, ο οποίος αναζητεί όλο και περισσότερες συνδρομές για να αντισταθμίσει τις μειώσεις της διαφημιστικής του δραστηριότητας».
Και άλλοι μιντιακοί οργανισμοί οι οποίοι δεν έχουν επεκταθεί στον χώρο της τηλεόρασης έχουν επίσης αναζητήσει παρόμοιες ευκαιρίες. Η Vox Media έχει πουλήσει παραστάσεις σε διανομείς, το BuzzFeed έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακές διαπραγματεύσεις με εταιρείες παραγωγής και το Vice έχει δύο ειδησεογραφικά προγράμματα και ντοκιμαντέρ στο HBO.
Η ιδέα όμως των «Times» φαίνεται να είναι κάπως διαφορετική, εν μέρει επειδή προέρχεται από ένα παραδοσιακό μέσο όπως είναι η εφημερίδα. Οι ιθύνοντες του οργανισμού οραματίζονται ότι το πρόγραμμα αυτό θα είναι μια εβδομαδιαία ματιά σε σημαντικές ειδήσεις μέσα από την οπτική των δημοσιογράφων της εφημερίδας.

HeliosPlus