Πάγια πολιτική του getitnow.gr αποτελούν , πλέον, οι προσφορές και οι εκπτώσεις, σύμφωνα με τα όσα  αναφέρει προς «Το Βήμα» ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κ. Τάκης Πέρκιζας.

Ενα  ηλεκτρονικό κατάστημα για να παραμείνει ανταγωνιστικό θα πρέπει να ακολουθεί πολιτική χαμηλών τιμών, επισημαίνει ο ίδιος και αναφέρει ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την καθημερινή προσφορά daily deal η οποία γνωρίζει μεγάλη ανταπόκριση από το κοινό.

«Το getitnow.gr σε ένα εννεάμηνο, περίπου,  από το επαναλανσάρισμά του», όπως αναφέρει ο κ. Πέρκιζας, «έχει καταφέρει μια συνεχή άνοδο της ημερήσιας επισκεψιμότητας, η οποία σήμερα βρίσκεται στους 70.000 μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα. Παράλληλα, από τον Σεπτέμβριο έως σήμερα, στο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα «μπήκαν» πάνω από 3,5 εκατ. επισκέπτες».

Με δεδομένη την επιτυχία, καθώς η αναγνωρισιμότητα του getitnow.gr  φθάνει στο 70%, η εταιρεία εξετάζει και το ενδεχόμενο επέκτασής της σε χώρες των Βαλκανίων, σε πρώτη φάση.

 «Ο στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε ένα online πολυκατάστημα, το οποίο εκτός από τεχνολογικά είδη και είδη πολιτισμού (βιβλία, cds, ταινίες κλπ) να διαθέτει και οικιακά είδη , ανδρικά, γυναικεία και παιδικά είδη καθώς και διάφορα αξεσουάρ , όπως ρολόγια κλπ.  Για το λόγο αυτό, άλλωστε, η εταιρεία έχει επενδύσει στο ψηφιακό πολυκατάστημα έως σήμερα ένα ποσόν της τάξεως των 11 εκατ. ευρώ», ανέφερε ο κ. Πέρκιζας

Εως σήμερα ο καταναλωτής που επισκέπτεται το ηλεκτρονικό πολυκατάστημα μπορεί να επιλέξει από μια «γκάμα» 200.000 προϊόντων, από τα οποία τα 15.000 είναι είδη τεχνολογίας.

Τα βασικά σημεία διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, επισημαίνει ο κ. Πέρκιζας είναι η διαφάνεια στα κόστη μεταφοράς, η ασφάλεια στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, ο χρόνος παράδοσης (3 έως 7 ημέρες, ανάλογα το είδος) και η πολιτική επέκτασης της εγγύησης που ακολουθεί η εταιρεία για τα κινητά τηλέφωνα, τα laptops και τις τηλεοράσεις. Βάσει αυτής ο καταναλωτής με μια εφ΄άπαξ επιβάρυνση των 19,90 ευρώ μπορεί να επεκτείνει την εγγύησή του για ένα ακόμη χρόνο.

Ακόμη, το getitnow.gr προχώρησε πρόσφατα και στην κατάρτιση του «Κώδικα του έξυπνου e- shopper» ο οποίος περιλαμβάνει πρακτικές συμβουλές για τα ηλεκτρονικά ψώνια.

Ανοδος της αγοράς Internet

Παρά το γεγονός ότι η αγορά κινείται πτωτικά, λόγω της αρνητικής οικονομικής συγκυρίας, εν τούτοις η αγορά του Internet παρουσιάζει ελαφρά άνοδο , αναφέρει ο κ. Πέρκιζας.

Ηδη στην Ελλάδα, το 20% των χρηστών Internet κάνει τα ψώνια του ηλεκτρονικά και ιδιαίτερα η ηλικιακή ομάδα από 18 έως 30 ετών. Σημειώνεται ότι το ποσοστό αυτό στην υπόλοιπη Ευρώπη βρίσκεται πάνω από το 50%.

Η εξέλιξη αυτή , σε συνδυασμό με την διάδοση σε περισσότερα νοικοκυριά του γρήγορου Internet και των υπηρεσιών του κάνει την εταιρεία να πιστέυει ότι στα επόμενα τρια χρόνια η ανάπτυξη θα γίνεται με διψήφια νούμερα.

Νέα προϊόντα και προσφορές

Το getitnow.gr υποδέχεται το καλοκαίρι προσκαλώντας όλους τους επισκέπτες του και τους πελάτες του  να ανακαλύψουν τη νέα κατηγορία «Κήπος – Διακόσμηση».

Η κατηγορία αυτή   περιλαμβάνει  καλαίσθητα αξεσουάρ διακόσμησης εξωτερικού χώρου, αλλά και μια μεγάλη ποικιλία σε έπιπλα κήπου και φωτιστικά εξωτερικού χώρου, για πρακτική και έξυπνη οργάνωση του κήπου και της βεράντας.

Ακόμη, το getitnow.gr προσφέρει πάνω από 440 επιλογές σε αθλητικά είδη, εμπλουτίζοντας την κατηγορία που ήδη ήταν διαθέσιμη στους πελάτες της με περισσότερες λύσεις 

Ειδικότερα , προσφέρει μεγαλύτερη ποικιλία σε είδη άθλησης για εσωτερικούς αλλά και εξωτερικούς χώρους και προηγμένα όργανα γυμναστικής για έξυπνη και υψηλού επιπέδου εκγύμναση στο σπίτι, αλλά και μια μεγάλη ποικιλία σε αξεσουάρ γυμναστικής για όσους προτιμούν να αθλούνται σε εξωτερικούς χώρους.

Επιπλέον, μέσω της  υπηρεσίας Premium Delivery, το www.getitnow.gr δίνει τη  δυνατότητα στους επισκέπτες του να επιλέξουν συγκεκριμένη μέρα και ώρα παράδοσης της παραγγελίας τους, ακόμα και το Σάββατο, με έξτρα χρέωση 3 ευρώ.

Επιπρόσθετα , ως τις 30 Ιουνίου , με κάθε αγορά ενός προϊόντος τεχνολογίας οι πελάτες λαμβάνουν   αυτομάτως έκπτωση 30% για οποιαδήποτε αγορά  από τις κατηγορίες «Σπίτι», «Άνδρας», «Γυναίκα», «Παιδί», «Κήπος» και «Διακοπές».