Ανέκαθεν οι επιδόσεις του ομίλου της MIG είχαν άμεση σχέση με την πορεία του ελληνικού ΑΕΠ. Και αυτό γιατί οι βασικές θυγατρικές του ομίλου – η Attica Group στις θαλάσσιες μεταφορές και η Vivartia στα τρόφιμα – εξαρτώνται από τη δυνατότητα του Ελληνα να καταναλώνει.

H πραγματικότητα αυτή επαληθεύτηκε στη διάρκεια της δεκαετούς κρίσης, αλλά ακόμη περισσότερο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι πωλήσεις των κλάδων γαλακτοκομικών (ΔΕΛΤΑ) και των κατεψυγμένων τροφίμων (Μπάρμπα Στάθης) του ομίλου Vivartia παρουσίασαν αυξητικές τάσεις κατά τον Μάρτιο, ενώ τον Απρίλιο εξορθολογίστηκαν και κινήθηκαν στις πωλήσεις της αντίστοιχης περιόδου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω