Mercedes-Benz EQC

Μοντέλο-σημείο αναφοράς στην κατηγορία των πολυτελών SUV με μηδενικές εκπομπές ρύπων, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQC εκφράζει τις διαχρονικές αξίες της Mercedes-Benz ξαφνιάζοντας με την προοδευτικότητα του σχεδιασμού της και μία σειρά πρόσθετων υπηρεσιών όπως το Mercedes me και το Mercedes me Charge που αναδεικνύουν την ηλεκτρική της υπόσταση και διευκολύνουν τη ζωή του οδηγού της. Με μήκος 4,76 μέτρα και μεταξόνιο 2,873 μέτρα που εξασφαλίζει χώρο αποσκευών 500 λίτρων η EQC, ως προπομπός των επόμενων μοντέλων του brand EQ, ξεχωρίζει για τον πενταθέσιο θάλαμο επιβατών με τις δύο υψηλής ευκρίνειας οθόνες των 10,25 ιντσών και τις επενδύσεις, σε ροζ χρυσό, των κλασικών αεραγωγών που κάνουν το οπτικό αποτέλεσμα να ακροβατεί μεταξύ κομψότητας και καινοτομίας. Η τελευταία υπογραμμίζεται από την αξιοποίηση του συστήματος Mercedes-Benz User Experience, το οποίο στην πλήρη λειτουργία του είναι ένας προσωπικός βοηθός με απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας και εύρεσης κάθε είδους πληροφορίας μέσω Διαδικτύου εν κινήσει. Παράλληλα, διαφορετικά πακέτα και γραμμές εξοπλισμού όπως η AMG Line διαφοροποιούν την εικόνα στοχεύοντας στην απόλυτη εξατομίκευση. Στην καρδιά της EQC βρίσκονται δύο ηλεκτροκινητήρες – ένας σε κάθε άξονα – συνδυαστικής απόδοσης 408 ίππων και 760 Nm ροπής, με τον μπροστινό να αξιοποιείται προς όφελος της αποδοτικότητας από τις χαμηλές έως τις μεσαίες στροφές και εκείνον στον πίσω άξονα να στοχεύει στις επιδόσεις λειτουργώντας ιδανικά στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Με δεδομένες τις τετρακίνητες ικανότητες του αυτοκινήτου η κατανάλωση ενέργειας και η συνολική αυτονομία κίνησης που υπερβαίνει τα 400 χλμ. εξαρτώνται από τον τρόπο οδήγησης της EQC, άρα ο οδηγός έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο επιλέγοντας μεταξύ πέντε προγραμμάτων, με διαφορετικά χαρακτηριστικά, που εναλλάσσονται μέσω διακόπτη στην κεντρική κονσόλα: Comfort (η προεπιλεγμένη αυτόματη λειτουργία), Eco (για τη χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας), Max Range (για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής αυτονομίας), Sport (για καλύτερη απόκριση και υψηλότερες επιδόσεις) και Individual (για την παραμετροποίηση της λειτουργίας διαφόρων συστημάτων ένα προς ένα). Πέρα από τη φόρτιση σε πρίζα, η μπαταρία της EQC ανακτά ενέργεια και κατά την κίνηση/το φρενάρισμα του αυτοκινήτου, με τον οδηγό να επιλέγει μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι ένα από τα πέντε επίπεδα ανάκτησης: D Auto (για την αυτόματη μέσω ECO Assist λειτουργία), D+ (στην κίνηση χωρίς ώθηση), D (χαμηλή ανάκτηση), D- (μέση ανάκτηση) και D– (η μέγιστη ανάκτηση, με την EQC να επιβραδύνει ολοκληρωτικά χωρίς ο οδηγός να χρειάζεται να πατά το πεντάλ του φρένου).

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω