Ο,τι και αν βλέπετε στις φωτογραφίες θυμίζει McLaren. Ισως λιγότερο ρηξικέλευθη σχεδιαστικά από τις 720S και Speedtail (με την τελευταία μοιράζεται το ίδιο μήκος, στα 4,7 μέτρα), κάτι που την καθιστά αυτονόητα συντηρητικότερη (όπως και οι άνθρωποι τους οποίους αφορά), η GT απευθύνεται σε όσους αναζητούν κάτι λιγότερο σκληροπυρηνικό, κάτι περισσότερο πολιτισμένο από αυτές. Με απλά λόγια, ένα Grand Tourer με πολλούς ίππους και πιο μαλακό set-up, καταλληλότερο για εκείνους που αλλάζουν λόγω χρόνου προτεραιότητες.

Αναμφίβολα υπάρχουν κοινά στοιχεία με τις άλλες σειρές μοντέλων της βρετανικής μάρκας – Sports και Super Series -, αλλά εδώ εκπλήσσει η έμφαση στην πρακτικότητα. Αν και δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά, για παράδειγμα, ο συνολικός χώρος αποσκευών φθάνει τα 570 λίτρα – δέκα περισσότερα από εκείνον ενός μεγάλου premium wagon όπως το Volvo V90. Τα 150 από αυτά βρίσκονται στο μπροστινό μέρος και τα 420 λίτρα πίσω από τις πλάτες οδηγού και συνοδηγού και πάνω από τον κινητήρα, ο οποίος ακριβώς για αυτόν τον λόγο τοποθετήθηκε χαμηλότερα από ό,τι συνήθως. Για να συμβεί αυτό χρειάστηκε μία αλλαγή στο ανθρακονημάτινο σασί της 720S αλλά και ο επανασχεδιασμός του συστήματος εξαγωγής του V8 turbo κινητήρα βενζίνης των 4,0 λίτρων που για την περίσταση αποδίδει 621 ίππους – 99 λιγότερους από αυτούς της 720S. Προφανώς και δεν είναι λίγοι, αλλά αυτό θα το δούμε αργότερα. Προς το παρόν κρατήστε στο μυαλό σας ότι χάρη στη διαφορετική προσέγγιση η McLaren GT μεταφέρει «εύκολα» τον σάκο με τα μπαστούνια του γκολφ ή δύο σετ πέδιλα του σκι.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω