Η Χίλντα Παπαδημητρίου (Αθήνα, 1957) με σπουδές νομικών και απέραντες γνώσεις γύρω από τη μουσική, ιδίως την ξένη – είχε δισκάδικο στη Νέα Σμύρνη -, είναι σημαντική μεταφράστρια από την αγγλική γλώσσα (Τζον Μπαρθ, Τζόναθαν Κόου, Μπομπ Ντίλαν, Λέοναρντ Κοέν, Νικ Χόρνμπι, μεταξύ άλλων). Το 2011 έκανε το μεγάλο βήμα: εξέδωσε το πρώτο της αστυνομικό μυθιστόρημα, το Για μια χούφτα βινύλια με ήρωα τον εκκεντρικό αστυνόμο Χάρη Νικολόπουλο. Ηταν έκπληξη. Αντί να γράψει μια νουάρ ιστορία στο στυλ των Ρέιμοντ Τσάντλερ, Ντάσιελ Χάμετ ή της Αγκαθα Κρίστι, που έχει μεταφράσει και θαυμάζει, προτίμησε να χρησιμοποιήσει ως πρωταγωνιστή έναν αστυνομικό – ο Τσάντλερ κι ο Χάμετ δεν είχαν καλή ιδέα για τους αστυνομικούς. Το βιβλίο είχε επιτυχία και η συγγραφέας συνέχισε να γράφει ιστορίες με τον ίδιο ήρωα.

Η τέταρτη περιπέτεια του Χάρη Νικολόπουλου, το Ενοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου, διαδραματίζεται την άνοιξη του 2012, εποχή μνημονίου, όταν ο ήρωας επιστρέφει από τη Ναύπακτο στην Αθήνα, επειδή η μητέρα του διαγιγνώσκεται με Αλτσχάιμερ. Μέσω του οίκου ευγηρίας όπου τη μεταφέρουν, γνωρίζει μια ψυχολόγο, την Ιωάννα, η οποία διευθύνει έναν ξενώνα για κακοποιημένες γυναίκες και θύματα σεξουαλικού τράφικινγκ. Η ψυχολόγος δολοφονείται και ο μοναχικός Παπαδόπουλος, εκτός υπηρεσίας πλέον, αναλαμβάνει να βρει τον δράστη, έχοντας δίπλα του την εξίσου εκκεντρική αστυνόμο Αΐντα Μητροπούλου.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω