Κυτίο παραπόνων

Η αξιολόγηση των υπηρεσιών του κράτους και η καθημερινότητα των πολιτών

Κυτίο παραπόνων

Μετά την παρουσίαση των μέτρων για τη βία των ανηλίκων, στην επιχείρηση της κυβέρνησης με κωδικό «θετικές ειδήσεις» προστίθεται η παρουσίαση της πλατφόρμας μέσω της οποίας οι πολίτες θα αξιολογούν υπηρεσίες του κράτους, όπως ο ΕΦΚΑ, τα μέσα μαζικής μεταφοράς και το Κτηματολόγιο.

Υπό αξιολόγηση τίθενται επίσης υπηρεσίες, την ευθύνη των οποίων έχει η αυτοδιοίκηση, όπως οι Πολεοδομίες, οι παιδικές χαρές, ο φωτισμός στους δρόμους κλπ.

Επί της ουσίας η κυβέρνηση ανοίγει ένα «κυτίο παραπόνων» για το δημόσιο. Τα «παράπονα» ωστόσο σπανίως βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών.

Ειδικά κατά τη στιγμή που θα αρκούσε η εμπειρία μιας ημέρας στους αρμοδίους για να διαπιστώσουν την κατάσταση παρεχόμενων υπηρεσιών, όπως είναι για παράδειγμα αυτές που προσφέρουν οι αστικές συγκοινωνίες.

Δεν αρκούν κατά συνέπεια οι επικοινωνιακές προθέσεις για τη βελτίωση της καθημερινότητας. Δεν αρκούν καν οι καλές. Θετική είδηση θα ήταν απλώς καλύτερα λεωφορεία με συνεπέστερα δρομολόγια.

Αυτό το έργο θα κριθεί. Με την τελική αξιολόγηση που γίνεται πάντα στις κάλπες.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version