Η αποδοχή του μικρότερου SUV της VW ήταν ανέκαθεν θεαματική, σε βαθμό που αποτελούσε μια σταθερά σύγκρισης, ακόμη και αν τελικά επέλεγε κανείς κάτι άλλο. Το σήμα του και τα πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται οδήγησαν σε πωλήσεις περισσότερων από 2,64 αυτοκινήτων πρώτης γενιάς, μια εξαιρετική «προίκα» για τη δεύτερη γενιά του που θα κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τον Μάιο.
Η γνωστή πενταθέσια έκδοση είναι μία από τις συνολικά τρεις που θα δούμε τα επόμενα χρόνια καθώς ο προγραμματισμός της VW αναφέρει ότι ως το 2017 θα υπάρξει και επταθέσια έκδοση, ενώ λίγο αργότερα αναμένεται και μια coupe παραλλαγή αμαξώματος.
Βασισμένο στην πλατφόρμα MQB που χρησιμοποιείται σε διαφορετικά μοντέλα του ομίλου αποδεικνύοντας την ευελιξία της, το Tiguan είναι εύλογα μεγαλύτερο σε κάθε του διάσταση: έξι επιπλέον εκατοστά στο μήκος, τρία στο πλάτος και σχεδόν οκτώ επιπλέον εκατοστά στο μεταξόνιο των 2,681 μέτρων έχουν αλλάξει τον τρόπο που το αυτοκίνητο δείχνει και πατά στον δρόμο. Εκεί θα φανεί και η μείωση του βάρους του, η οποία ξεπερνά τα 50 κιλά σε σχέση με την πρώτη γενιά του. Περισσότερο οδυνηρή πάντως είναι η ήττα του προηγούμενου Tiguan από το νέο στους τομείς των διαθέσιμων χώρων για τους επιβάτες και στον όγκο του πορτμπαγκάζ που αγγίζει τα 615 λίτρα.
Ενα ακόμη ενδιαφέρον μέγεθος είναι το ποσοστό της μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου (24%) σε ένα αυτοκίνητο με οκτώ διαφορετικές επιλογές κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου απόδοσης 115-240 ίππων.
Πέρα από τον δρόμο
Ανάλογα με τον κινητήρα θα διατίθεται το σύστημα τετρακίνησης 4Motion αλλά και τα αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη DSG έξι ή επτά ταχυτήτων, ενώ το σύστημα οδηγικών προφίλ 4Motion Active Control παραμετροποιεί τη λειτουργία της τετρακίνησης ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης σε τέσσερα διαφορετικά προγράμματα: Onroad, Snow, Offroad και Offroad Individual.
Οι γερμανοί μηχανικοί υποστηρίζουν ότι η σχεδίαση του συστήματος μετάδοσης καθιστά εφικτή την έλξη τρέιλερ βάρους ως 2,5 τόνων την ώρα που στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων περιλαμβάνονται συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (Front Assist με λειτουργία City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring, Lane Assist, Multi-Collision Brake και Pre-Crash) που αποτρέπουν ενδεχόμενη σύγκρουση ή μειώνουν τις συνέπειές της. Σε αυτό το μήκος κύματος λειτουργούν και οι online υπηρεσίες που περιλαμβάνουν κλήση έκτακτης ανάγκης και αυτόματη ενημέρωση για ατύχημα, εντοπισμό των διαθέσιμων θέσεων στάθμευσης, πληροφόρηση για την κυκλοφορία και την κατάσταση του αυτοκινήτου. Παράλληλα μέσω της τεχνολογίας App Connect παρέχεται η δυνατότητα σύνδεσης smartphones και tablets στο σύστημα infotainment χάρη στο Media Control App.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
