Μια Giulia Coupe από το Μόναχο
Πίσω στην εποχή της Alfa Romeo 159, οι Ιταλοί υποστήριζαν χαριτολογώντας ότι το Μιλάνο είναι η νοτιότερη πόλη της Γερμανίας, θέλοντας να δείξουν ότι το ποιοτικό χάσμα μεταξύ των γερμανικών μοντέλων και της 159 είχε πια εκλείψει.
Πίσω στην εποχή της Alfa Romeo 159, οι Ιταλοί υποστήριζαν χαριτολογώντας ότι το Μιλάνο είναι η νοτιότερη πόλη της Γερμανίας, θέλοντας να δείξουν ότι το ποιοτικό χάσμα μεταξύ των γερμανικών μοντέλων και της 159 είχε πια εκλείψει.
Σήμερα το ίδιο επιχείρημα επανέρχεται στο προσκήνιο λόγω της νέας Giulia και της coupe εκδοχής της που θεωρητικά αναμένεται το 2017, σχεδόν έναν χρόνο μετά την κυκλοφορία της τετράθυρης έκδοσης. Η φιλοδοξία των Ιταλών είναι να κοιτάξουν στα μάτια την BMW M4 και τη Mercedes-AMG C-Class Coupe, ωστόσο το παιχνίδι δεν θα κριθεί στην κορυφή αλλά στη βάση, καθώς ένα μοτέρ με 500 ίππους δεν αρκεί για να γεμίσει τα ταμεία της Alfa Romeo, έστω και αν αυτό φέρει την υπογραφή της Ferrari. Μένει να δούμε αν στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρουσιαστούν οι μικρότερου κυβισμού κινητήρες της Giulia.
Freygeist e-bike: τα φαινόμενα απατούν

Παίζοντας κρυφτό με την τεχνολογία, αυτό το ποδήλατο είναι ηλεκτρικό αλλά δεν το δείχνει, καθώς η μπαταρία βρίσκεται μέσα στο πλαίσιό του, εξασφαλίζοντας αυτονομία 70-100 χλμ. χάρη και στο χαμηλό βάρος των 12 κιλών, τη χαμηλή αντίσταση κύλισης και το προηγμένο λογισμικό του.

Παίζοντας κρυφτό με την τεχνολογία, αυτό το ποδήλατο είναι ηλεκτρικό αλλά δεν το δείχνει, καθώς η μπαταρία βρίσκεται μέσα στο πλαίσιό του, εξασφαλίζοντας αυτονομία 70-100 χλμ. χάρη και στο χαμηλό βάρος των 12 κιλών, τη χαμηλή αντίσταση κύλισης και το προηγμένο λογισμικό του.
Renault Megane RS το 2017

Το ερχόμενο φθινόπωρο η έκθεση του Παρισιού θα υποδεχθεί το νέο «παιδί» της Renault Sport που φιλοδοξεί να κυκλοφορήσει το 2017 με κινητήρα 1,6 ή 2,0 λίτρων, απόδοσης σχεδόν 300 ίππων, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.

Το ερχόμενο φθινόπωρο η έκθεση του Παρισιού θα υποδεχθεί το νέο «παιδί» της Renault Sport που φιλοδοξεί να κυκλοφορήσει το 2017 με κινητήρα 1,6 ή 2,0 λίτρων, απόδοσης σχεδόν 300 ίππων, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Opel Meriva από το μέλλον

Η επόμενη γενιά του μικρότερου MPV της Opel θα είναι λιγότερο πολυχρηστική και περισσότερο crossover, αφού τα SUV… πουλάνε. Βασισμένη στο δάπεδο του Peugeot 308 θα διαθέτει τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. αλλά όχι πια τις αντίθετα ανοιγόμενες –FlexDoor –πίσω πόρτες.

Η επόμενη γενιά του μικρότερου MPV της Opel θα είναι λιγότερο πολυχρηστική και περισσότερο crossover, αφού τα SUV… πουλάνε. Βασισμένη στο δάπεδο του Peugeot 308 θα διαθέτει τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.000 κ.εκ. αλλά όχι πια τις αντίθετα ανοιγόμενες –FlexDoor –πίσω πόρτες.
Πάθος για τις BMW M5

Ιδανικό για αναγνώστες που βαριούνται τα πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά, το νέο βιβλίο του James Taylor με τίτλο «BMW M5: The Complete Story» ξεδιπλώνει την ιστορία του εμβληματικότερου, για πολλούς, μοντέλου του M Division από τις πίστες ως τις εκθέσεις αυτοκινήτων.
Ο Max Mosley πέρα από την F1

Ο πρώην πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Max Mosley τσαλακώνει όσο λίγοι τον εαυτό του σε μια αυτοβιογραφία που δεν κρύβει τις ναζιστικές καταβολές και τις σαδομαζοχιστικές προτιμήσεις που τον ρεζίλεψαν διεθνώς.

Ιδανικό για αναγνώστες που βαριούνται τα πολλά τεχνικά χαρακτηριστικά, το νέο βιβλίο του James Taylor με τίτλο «BMW M5: The Complete Story» ξεδιπλώνει την ιστορία του εμβληματικότερου, για πολλούς, μοντέλου του M Division από τις πίστες ως τις εκθέσεις αυτοκινήτων.
Ο Max Mosley πέρα από την F1

Ο πρώην πρόεδρος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου Max Mosley τσαλακώνει όσο λίγοι τον εαυτό του σε μια αυτοβιογραφία που δεν κρύβει τις ναζιστικές καταβολές και τις σαδομαζοχιστικές προτιμήσεις που τον ρεζίλεψαν διεθνώς.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ
