Air Fast δίκες για €50 εκατ. οφειλές σε Βρετανία, Γερμανία και Ελλάδα

Στα δικαστήρια της Ελλάδας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζεται η υπόθεση του διαδικτυακού τουριστικού πρακτορείου Air Fast Tickets, το οποίο άφησε πίσω το μεγαλύτερο «κανόνι» στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού και διέκοψε τη λειτουργία του.

Air Fast δίκες για €50 εκατ. οφειλές σε Βρετανία, Γερμανία και Ελλάδα
Στα δικαστήρια της Ελλάδας, της Γερμανίας και του Ηνωμένου Βασιλείου συνεχίζεται η υπόθεση του διαδικτυακού τουριστικού πρακτορείου Air Fast Tickets, το οποίο άφησε πίσω το μεγαλύτερο «κανόνι» στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού και διέκοψε τη λειτουργία του.
Σύμφωνα με πληροφορίες της ηλεκτρονικής έκδοσης «Βήματος», βρίσκονται σε εξέλιξη δικαστικές προσφυγές (αστικές και ποινικές) κατά της εταιρείας, η οποία οφείλει στις αεροπορικές άνω των 50 εκατ. ευρώ.
Η εξέλιξη κατέστη μονόδρομος μετά τις άκαρπες ενέργειες της Διεθνούς Ένωσης Αερομεταφορέων (ΙΑΤΑ) να εξασφαλίσει την αποπληρωμή των οφειλόμενων ποσών στις εταιρείες.
Έτσι, οι αεροπορικές έχουν προσφύγει στα δικαστήρια σε Ελλάδα, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο διεκδικώντας τα χρήματά τους. Μάλιστα, ενώπιον των βρετανικών και των γερμανικών δικαστηρίων έχουν οριστεί κοινοί δικηγόροι οι οποίοι έχουν συγκεντρώσει τις αξιώσεις των αεροπορικών σε έναν φάκελο.
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, σύμφωνα με πληροφορίες, γίνεται απόπειρα του δικηγόρου να αποδείξει ότι τα έσοδα της βρετανικής Air Fast Tickets μεταφέρονταν στην αμερικανική Air Fast Tickets με την ελπίδα να δεσμευτούν και να διεκδικηθούν τα χρήματα επί του αμερικανικού εδάφους.
Στο μεταξύ, η Air Fast Tickets προχώρησε προ μηνών σε αθέτηση πληρωμών και στο σύστημα εκκαθαρίσεων πληρωμών ARC των ΗΠΑ, όπου και έχασε το δικαίωμα πώλησης εισιτηρίων.
Οι οφειλές της Air Fast Tickets προς τις αεροπορικές προσεγγίζουν τα 50 εκατ. ευρώ. Όταν η εταιρεία έχασε το δικαίωμα να πωλεί εισιτήρια, ξεκίνησε να μεταπωλεί μέσω παρένθετων πρακτορείων, τα οποία όμως σταδιακά άρχισαν να «κόβονται» από τις αεροπορικές. Έτσι, δεδομένου και ότι τα προβλήματα της εταιρείας έγιναν ευρύτερα γνωστά τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, οι καταναλωτές τής έστρεψαν την πλάτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες του «Βήματος», οι μεγαλύτερες οφειλές της Air Fast Tickets εντοπίζονται στην περίπτωση αερομεταφορέα από τη Γερμανία (περί τα 5 εκατ. ευρώ), ενώ περίπου 15 αερογραμμές έχουν λαμβάνειν από 1 ως 2,5 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, οφειλές άνω του 1 εκατ. ευρώ καταγράφονται και σε ακριτική αεροπορική εταιρεία της αμερικανικής ηπείρου.
Και αυτό διότι, όπως παραδέχθηκε και η ίδια η εταιρεία στα δικαστήρια, επιδοτούσε την αγορά των εισιτηρίων, παρέχοντάς τα φτηνότερα από τους ανταγωνιστές της, με αποτέλεσμα οι λεγόμενοι «meta-searchers» (ιστοσελίδες που συναθροίζουν τα συστήματα πώλησης των online τουριστικών πρακτορείων) να παρουσιάζουν ψηλά τα αποτελέσματα αναζήτησης της Air Fast Tickets.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με έγγραφο που αναρτήθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο, παύθηκε από πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Air Fast Tickets ο αμερικανός υπήκοος και κάτοικος Φραγκφούρτης κ. Ρόνι Γέιτμαν και αντικαταστάθηκε από τον ξένο υπήκοο Τσεν Τζέισον Γιου-Μινγκ.
Στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας, σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο, συμμετέχουν επίσης ο κ. Δημήτριος Κοκλώνης (κατά πληροφορίες πατέρας του φερόμενου ως ιδρυτή της Air Fast Tickets) και η κυρία Κυριακή Κοντογιάννη.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με δημόσιες δηλώσεις του κ. Νίκου Κοκλώνη -κατά δήλωσή του ιδρυτή της Air Fast- πούλησε τον Ιανουάριο του 2015 το 45% της εταιρείας σε κινέζους επενδυτές αντί 180 εκατ. δολαρίων, οι οποίοι, όπως είπε, στη συνέχεια αποφάσισαν να κλείσουν την ελληνική εταιρεία.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Exit mobile version